miehen kaa tääl suunnitellaa miten äiti voi ottaa tänään sidua!
kolme sidua ois varattuna ja vauvalle maitoa pumpattuna. Tarkoitus ois niin että voin syöttää yöllä klo 3 ja sitä ennen annetaan pullosta. tiedän että voisi imettää yhden jälkeen jne mut ei anna luonto myöden. olen laskenut että 2h pitää palaa per annos, että ollaan nollissa.
aika sähläystä tosiaan, vai mitä? mä nyt vaan haluan tänään nauttia KOLME siideriä!
Kommentit (40)
olet ihanan vastuullinen nainen kun lasket, etta vauva ei saa prosentteja aidinmaidosta. Olet siis hyva aiti!
Se mitään prosentteja saisi vaan kämäsiä promilleja. Ihan hyvin ap voisi imettää kolmen siiderin jälkeen ilman tuollaista stressailua.
situkat äläkä turhia ressaa :) jos epäröit vauvan nostelussa ym. niin pistä mies nostamaan :) Rentoudu :)
"epäröit vauvan nostelussa" 3 siiderin jälkeen..
voit ihan hyvin juoda ne,ja imettää sen jälkee.
situkat äläkä turhia ressaa :) jos epäröit vauvan nostelussa ym. niin pistä mies nostamaan :) Rentoudu :)
Mun mielestä hyvä pointti. t ap
toisilla katsos saattapi nousta hattuun jo se yks siideri niin ei varmaan ole sulta pois, jos haluaa olla varovainen?
hokasit sanoa juuri ne sanat mitä halusinkin:)
kiitos!
t ap eli N34
Kysy vaan jatkossakin multa mielen rauhoitusta, niin täältä pesee:)
Ei nyt 3 siideriä sinusta vastuutonta alkkisäitiä tee! Sen sijaan se voi tehdä sulle mukavan rentoutuneen olon miehesi kainalossa. Kaikki tarvitsevat tuollaisia irtiottoja.
Cheers!
T. M41
nyt avasin sen ekan siiderin:) TALVIOMENAAAAAAHHH!!
jouluvalot saatiin juuri pihaan ja sauna savuamaan. rakas pikkuinen poikamme tuossa opettelee ottamaan leluista kiinni.
ja mun suussa maistuu talviomenasiideri, joulu, rauha, lauantai, koti, ja kohta toast skagen miehen tekemänä:D
ap
nyt avasin sen ekan siiderin:) TALVIOMENAAAAAAHHH!! jouluvalot saatiin juuri pihaan ja sauna savuamaan. rakas pikkuinen poikamme tuossa opettelee ottamaan leluista kiinni. ja mun suussa maistuu talviomenasiideri, joulu, rauha, lauantai, koti, ja kohta toast skagen miehen tekemänä:D ap
Miten ihminen voi tehdä tuollaisen numeron siiderin juomisesta?
alkkis? ap
hieman oudolta kuulostaa kyllä. Ihan kuin se siideri olisi kliimaksin huippu. Minä voin halutessani juoda vaikka joka päivä kaljaa, mutta en koe tarpeelliseksi avautua siitä palstalle.
oon lukenut täältä harva se viikonloppu pienten vauvojen äitien tekstejä vähän saman tyyppisistä jutuista:D te ootte hassuja ja ihania.
ottakaa rauhassa vaan ne siiderinne, olette selvästi nyt panikoituneet tämän palstan tuomitsevista asenteista kaikkea alkoholia kohtaan kun on lapsia kotona. ei alkoholia tarvitse piilottaa ja salata lapselta, ei se ole tabu.
oletko ap lukenut joka v.loppu muita samanlaisia aloituksia? nauti nyt vaan rauhassa silloin tällöin, äläkä tee siitä numeroa:) (mä olin saman lainen kun sain esikoiseni...:D)
et täällä on usein saman tyyppistä...:)
no ei tunnu olevan ongelmaa, koska siitä haluaa täälläkin jutella, ei ainakaan ole tarvetta piilotella ja salata asiaa:) ehkä sitten varovasti mammoilta kysellä kuitenkin, että onko "hyväksyttävää".
onnee vaan, oon kade. raskaana...
ootte kipeitä! alko ja lapset ei käy yhteen!
löysin tämän ekaa kertaa ja meillä kuten ap:lla.
luulin että ollaan ihan ainoita:)
Ei muutamalla siiderillä ole mitään merkitystä.
Ota vaan.
nyt alkoi tehdä mieli arvatkaapa mitä...
no TALVIOMENA siideriä
situkat äläkä turhia ressaa :)
jos epäröit vauvan nostelussa ym. niin pistä mies nostamaan :)
Rentoudu :)