Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen kaa tääl suunnitellaa miten äiti voi ottaa tänään sidua!

Vierailija
20.11.2010 |

kolme sidua ois varattuna ja vauvalle maitoa pumpattuna. Tarkoitus ois niin että voin syöttää yöllä klo 3 ja sitä ennen annetaan pullosta. tiedän että voisi imettää yhden jälkeen jne mut ei anna luonto myöden. olen laskenut että 2h pitää palaa per annos, että ollaan nollissa.

aika sähläystä tosiaan, vai mitä? mä nyt vaan haluan tänään nauttia KOLME siideriä!

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon joka viikonloppu pari siideriä tai pari lasia viiniä ja imetän ihan normaalisti, mutta olenkin vastuuton mummoäiti, joka ei palstoilta oikeutusta teoilleen kysele :)

Olet ap hyvä äiti, siitä ei liene epäilystä.

Vierailija
2/40 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis av:n määrityksen mukaan

:D

t: ap 34v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olispas mullakin mies, joka miettisi mun kaa että miten suunnitella ilta niin et äitikin voi nauttia siideriä/viiniä tms:( Meillä ukko juo iltapäivästä asti ja sille on vatun hailea onko mulla kivaa. ja tokikaan en juo koska pidän huolta vauvasta kun ukko juo.

Vierailija
4/40 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätös juoda pari siideriä oli henkinen irtiotto vauvan hoidosta. Siirsin hoitovastuun isälleen. Ajattelin ensimmäisen kerran pitkään aikaan ensin itseäni ja vasta sitten vauvaa. Siiderissä maistui vapaus.

Vierailija
5/40 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikos kiva ilta?

ymmärrän hyvin:)

ap

Vierailija
6/40 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt avasin sen ekan siiderin:) TALVIOMENAAAAAAHHH!! jouluvalot saatiin juuri pihaan ja sauna savuamaan. rakas pikkuinen poikamme tuossa opettelee ottamaan leluista kiinni. ja mun suussa maistuu talviomenasiideri, joulu, rauha, lauantai, koti, ja kohta toast skagen miehen tekemänä:D ap

Miten ihminen voi tehdä tuollaisen numeron siiderin juomisesta?

Kokeile ensin olla ilman ensimmäistäkään olutta, siideriä, viinilasillista tai drinkkiä kymmenisen kuukautta ja kokeile sitten, kuinka hyvältä se ihka ensimmäinen maistuu ;) Mä olin aikanaan raskauden ensimmäisen kolmanneksi täysin kuivin suin ja uskaltauduin sitten ottamaan puoli lasillista viiniä. Sain melkein orgasmin siitä mausta :D Ja siinä oli sentään mennyt vasta pari kuukautta.

Kivaa iltaa ap:lle, nauti täysin siemauksin!! Ja paljon onnea vauvasta!

Vierailija
7/40 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta illalta.. Taidan lähteä kauppaan :)

Vierailija
8/40 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme kohta lähössä miehen kaa 2taan syömään. isovanhemmat tulevat kotiimme vauvan luo. maitoa pumpattu yli 5dl ja kohta avaan arvatkaas minkä......

TALVIOMENASIIDERIN

joo ei olla spurguja, kunhan nyt sattu tilaisuus lähtee 2taan viettään pienimuotoista pikkujoulua

juu mulle on iso numero nauttia juomien mausta, kun on ilman ollut 11kk! so what.

kiitti teille ja hauskaa iltaa! yhäkin silti pohdin et vaik lopetan aikaisin juomisen ja en aio olla isos humalassa, niin voinko jo imettää klo 03, kertokaa!!!

huom, mies kuskina ja kotona tultuamme ottaa 1-2 olutta.

ap

Vierailija
9/40 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin itse imetysaikana alkoholi nousee nopeesti kupoliin ja pysyy sekasin koko yön.

Sinuna olisin hankkinut Tutteliakin varastoon, ihan vaan sillä että mahdatko olla vielä päästä pyörällä klo 3 yöllä?

Vierailija
10/40 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tutteliakin on.

aattelin kolme tuoppia ottaa, kupoliin ei pahemmin nouse... kokeiltu on!

Vierailija
11/40 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rentoutua ilman alkoholia?

En ole apsolutisti, mutta ei ole ollut tarvetta alkoholiin koskea odotus- ja imetysaikoina.

Mä olisin kyl jo ihan turvat kolmen siiderin jälkeen, no harjotus tekee mestarin ja pää kestää aina enemmän ja enemmän alkoa.

Vierailija
12/40 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rentoutua ilman alkoholia?

En ole apsolutisti, mutta ei ole ollut tarvetta alkoholiin koskea odotus- ja imetysaikoina.

Mä olisin kyl jo ihan turvat kolmen siiderin jälkeen, no harjotus tekee mestarin ja pää kestää aina enemmän ja enemmän alkoa.

Vierailija
13/40 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

määki tahon!

Vierailija
14/40 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan imetysaika tai ylipäätään raskauden tuoma tauko vaikuttanut mitenkään "viinapäähän", eli pari siideriä saunan jälkeen pystyin juomaan ihan hyvin, vaikka olisin ollut itsekseen vauvan kanssa kotona. Ja baari-illat olivat ihan kuin ennenkin, eli ei tuo mitenkään poikkeuksetta muuta humalan määrää...

Vierailija
15/40 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on just niin vaikeeta miksi sen tekee

parempi kun otat sit vasta ku lapsi on 18 v

Vierailija
16/40 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs ap:lle?

Mä otan tänään kolanmakuista kultalonkeroa muutaman. meillä vauva 6kk

Vierailija
17/40 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t ap

Vierailija
18/40 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko ihan seko??? t. ap

Koita ymmartaa, etta sinulla on TAYSI oikeus tuohon, jos sita haluat ja sen avulla rentoudut. Sitapaitsi olet ihanan vastuullinen nainen kun lasket, etta vauva ei saa prosentteja aidinmaidosta. Olet siis hyva aiti!

NAUTI ja rentoudu!

Terv. M41

Vierailija
19/40 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee ongelma ...

Vierailija
20/40 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hokasit sanoa juuri ne sanat mitä halusinkin:)

kiitos!

t ap eli N34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi