Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

69

Vierailija
20.11.2010 |

moikka

kokemuksia 69 stä ..oletteko ottanut ns skapaa kumpi m vai n laukeaa ensiksi :) ja tuloksia peliin !

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan kokeiltu, ei vois vähempää kiinnostaa

Vierailija
2/10 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei vaan mikään kisa onnistuis, kun en saa orkkuu :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen en ees anna tulla vaan kiusoittelen vaan..haluun nussia suuseksin jälkeen.

Joskus ollaan saatu yhtäaikaa :)

Vierailija
4/10 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2:nen, mut piti silti vastata

Vierailija
5/10 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä johtuu, mutta nautin vaimon antamasta suuhoidosta huomattavasti enemmän kun hän työskentelee jalkojeni suunnasta, eli siis hänen peppunsa minun varpaitani päin.

Ja samoin hän nauttii pillunsa nuolemisesta enemmän samassa asennossa. Kuulemma 69:ssä kieleni tuntuu jotenkin liian "karhealta".

Eli suuseksiä annetaan ja otetaan mutta erikseen, 69:ä harrastetaan lähinnä satunnaisesti...

Mies vm. 1972

Vierailija
6/10 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee aina, jos ollaan 69:ssä siihen asti, eikä lopeteta kesken. Minä en saa, mutta en saa mieheni kanssa muutenkaan koskaan. 69 ei tunnu kivalta, kun siinä ei voi keskittyä omaan nautintoon ollenkaan, en minä ainakaan osaa.

Vierailija
7/10 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina on ollut vähissä, mutta tykkäämme kyllä molemmat. Minä (nainen) saan yleensä ensin ja sitten mies tai jatketaan yhdynnällä. Skapoja ei harrasteta. Mies tykkää siitä, että laukean ensin. Niin minäkin. Mies yleensä aloitteentekijä ollut tähän asentoon kuitenkin, pitää asennosta paljon, kuten minäkin.

Vierailija
8/10 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee aina, jos ollaan 69:ssä siihen asti, eikä lopeteta kesken. Minä en saa, mutta en saa mieheni kanssa muutenkaan koskaan. 69 ei tunnu kivalta, kun siinä ei voi keskittyä omaan nautintoon ollenkaan, en minä ainakaan osaa.

Heippa, en välitä 69:stä. Kyllä se niin menee että suihinotto ja pillun nuolenta erikseen, kun nuolen vaimoani niin hän voihkii nautinnosta ja minäkin nautin. Olemme kokeilleet 69 mutta se ei ainakaan ole meidän juttu, kyllä muut esileikit ovat tärkeimpiä.

Vierailija
9/10 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläiselle peppumiehlle 69 on nautinnollinen asenton, varsinkin niin, että nainen on päällä, näköala on todella kiihotttava :)

Meillä kyllä nainen saa orkun ensimmäisenä, jos meinaa itseltä tulla ensin niin silloin lopetetaan ja vaihdetaan välillä asentoa.

Vierailija
10/10 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä asento, naisen pitää vaan olla päällä mutta nainen myös tuli eka ;)