Lue keskustelun säännöt.
Miksi ihmiset huudattavat jopa vastasyntyneitä kaupoilla?
19.11.2010 |
Olen siis töissä erikoisliikkeessä (ruokakaupan itkut nyt jotenkuten edes ymmärtäisi) ja harva se päivä lapset kitisee kyllästyneenä kun äiti vain shoppailisi. Tänään jonkun vaunuista kuului ihan vastasyntyneen itku eikä loppunut aivan heti (en siis nähnyt tilannetta), kyllä tuntui pahalta kuunnella äiti kun itsekin olen.
Kommentit (43)
vyöhyketerapiasta sai avun tai sitten meni itsestään ohi kun ikää tuli. Enpä silti viitsinyt tai halunnut mihinkään kauppoihin lähteä, kotona tykkäsin olla. Mua olisi vaan ahdistanut kun ihmiset tuijottaa huutavaa vauvaa ja minua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vitun pässi pienet lapsethan eivät huuda yhtään vai mitä kummenpaa olis jos ne ei huuda.
Minäkin olen huudattanut lasta, ja ihan tarkoituksella, ajatelkaas. Vastasyntyneen itkuun toki reagoin nopeammin mutta kyllä olen antanut puolivuotiaan huutaa vaunuissa kun olen ruokakaupassa. Joskus aika kauankin, ja tiedän että se välillä varmasti kuulostaa siltä, että vauva tikahtuu itkuunsa, mutta eipä ole ainakaan vielä niin käynyt.
Tiedän, että ääni hiljenisi kun vauvan ottaisi syliin mutta kauppareissu kestäisi tupla-ajan sillä tyylillä. Ei se vauva siitä rikki mene jos hiukan huutaa, varsinkin kun näkee äidin kasvot ja kuulee puheen koko ajan. Ehkä joku on ajatellut ap:n tavoin minut nähdessään mutta onneksi minun ei tarvitse siitä välittää.