Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskeytys lääkkeillä..

Vierailija
19.11.2010 |

oletteko selvinneet tyhjennyksestä ilman tukihenkilöä sairaalassa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mulla ollut tukihenkilöä ja ihan hyvin selvisin. Mut jouduttiin kyllä sitten nukuttamaan ja kotiin en olisi päässyt samana päivänä ilman saattajaa. Mulla ei kyseessä keskeytys vaan km, mutta käytännössähän ne ovat samanlaisia.

Vierailija
2/5 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtu siis tyhjennetään lääkkeillä ja olen kuullut, et kipeä on.

-ap ja tuulimuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä naistentautien osastolla ja meillä tehdään lääkkeellisen tyhjennykset. Toiset ovat todella kipeitä heti tablettien saamisen jälkeen toiset taas eivät. Tapauskohtaista. Hyvät kipulääkkeet annetaan tarvittaessa ja jotakin kipulääkettä jo automaattisesti kun saat ensimmäiset tyhjentävät tabletit. Pyydä rohkeasti kipulääkettä jo hyvissä ajoin. Ihan hyvin menee varmasti.

Tsemppiä ja pahoittelut keskenmenosta! :(

Vierailija
4/5 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisin hyvin lääkkeellisestä tyhjennyksestä, ei juuri kipuja, eikä muutakaan ongelmaa. Tukihenkilöä ei ollut, juttelin ja kävelin hoitajan ohjeen mukaan toisen samassa tilanteessa olevan huonetoverin kanssa.

Pahoitteluni menetyksestä :(

Vierailija
5/5 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kohtu ei tyhjene tehdään kaavinta. Toimenpide tehdään nopeassa nukutuksessa ja itse toimenpide kestää n.5-15 minuuttia. Heräämöstä osastolle päästään yleensä melko nopeasti. Osastolla tarkkaillaan tunti pari toimenpiteen jälkeen ja tämän jälkeen pääsee kotiin jollei mitään erikoista ilmene. Hyvä jos kuski kotimatkalle.

T.4