Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset ovat sinusta tylsimpiä?

Vierailija
19.11.2010 |

Toki sellaisen kanssa on vaikea edes tutustua, joka ei puhu mitään, mutta tuosta Diilistä tuli mieleen, että tuommoinen Mira Kasslin- tyyppinen omien sanojensa mukaan vahva, näyttävä nainen joihin joskus tulee törmättyä niin on äärettömän kuivaa seuraa. Joka toisessa lauseessa kehutaan itseä ja pönkitetään omaa itsetuntoa. Semmoiset on mielenkiintoisempia, joilla on jo valmiiksi hyvä itsetunto.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujot, tai reppanat, tai sellaiset jotenkin etäisen kuvan itsestään antavat. Eivät lähde minnekään koskaan, eivät töissä yhteisille lounaille, eikä vapaallakaan oikein saa houkuteltua minnekään ja mitään uutta varsinkaan ei voi kokeilla.

Pessimistinen elämänasenne myös karkoittaa tylsyydellään.

Tylsä ihminen on myös aina asiallinen, ei koskaan osoita tekevänsä virheitä, ei koskaan vitsaile. Ei omaa vahvoja mielipiteitä, eikä harrasta mitään erikoista.

Tavallinen ihminen voi olla mielenkiintoinen tavallisine harrastuksineen, mutta ihmisellä pitää olla joku erityisominaisuus, huumorintajua edes.

Vierailija
2/11 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset ovat tylsiä jotka rakentavat kaiken ns. "varmalle pohjalle", eivätkä uskalla elää ja iloita elämästään. Osa aviossa olevista tutuistani tuntuu kadottaneen elämänilonsa kaiken keskittyessä perheeseen ja itselle ei ole aikaa.

Minusta tylsää on myös se, kun monet elävät saman kaavan mukaan: lukion jälkeen naimisiin, työ, oma koti, lapset ja tyhmä piski. Ja sitten kuitenkin näytetään vittuuntuneilta, kun "se jokin" tuntuu puuttuvan.

Tylsiä ovat edeleen ihmiset, jotka seuraavat trendejä ihan kaikessa tai ajattelevat, että tietyn ikäisenä kuuluu elää, pukeutua ja ajatella "ikäiselleen sopivalla tavalla". Musamaun täytyy muuttua kevyempään, hiukset pitää olla tietyllä tavalla jne. jne.

Siinä muutama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuppisuut möllöttäjät.

Ihan sama missä ollaan ja mitä tehdään (työkuviot, arki, harrastukset) niin nämä möllöttävät eivät puhu mitään, eivät vahingossakaan ehdota mitään, seurailevat siellä perällä.

Eivät anna itsestään mitään. En tiedä mitä he sitten saavatkaan muiden seurasta, jos vain olevat eivätkä ota mitään kontaktia?

Vierailija
4/11 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka kokoajan puhuvat itsestään eivätkä ole yhtään kiinnostuneita muista ihmisistä.

Myös sellaiset ovat tylsiä, jotka eivät osaa nähdä asioita useammasta kuin yhdestä näkökulmasta.

Ja sellaiset, joiden mielestä taviselämä ei ole arvokasta.

Vierailija
5/11 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka arvostelevat toisten elämäntapaa.

Vierailija
6/11 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotka vastaavat kaikkeen yhdellä sanalla. Ts. noin 25% kaikista naisista.

Vierailija
7/11 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tylsät ihmiset ovat tyylitajuttomia joka elämänsä osa-aluella. Tylsät ihmiset eivät koskaan yllätä; eivät mielipiteillään, huumorillaan, pukeutumisellaan, eikä heillä ole oikein mihinkään mitään sanottavaa.

Tylsä on myös sellainen ihminen, joka puhuu aina vain esim. työstään tai sukulaisistaan, perheestään - siis vain yhdestä aiheesta. Näitäkin olen tavannut.

Itse olen karsinut tälläiset ihmiset kokonaan elämästäni; olen jo niin aikuinen, ettei mun enää tarvi jaksaa vetää perässäni jokaista tylsimystä.

Vierailija
8/11 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUSAMAKUA voi keventää? Siis jos tykkää hevistä niin miten pystyy kääntään klassiselle?

Itse olen aika kaikki ruokanen musiikin suhteen, mutten tunne ihmisiä jotka tekee päätöksen: nyt mä kuuntelen vaan Laura Voutilaista, kyllä se muutos tapahtuu itsestään!

Vierailija
9/11 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen paljon verbaalisesti lahjakkaita ihmisiä, jotka ovat sellaisia yleisiä hauskuuttajia ja yleensäkin heittävät paljon läppää, ja varmasti useimmat ihmiset pitää heistä tosi paljon sen vuoksi, mutta osa on sitten luonteeltaan minusta vastenmielisiä, ei esim. kiinnosta vaikka loukkaisivat kuinka ja ei voi puhua mitään muuta kuin niitä hauskoja juttuja tai niillä menee pasmat ihan sekaisin (en tarkoita että pitäisi haastaa maailmanloppumeiningilläkään). Varmaan sopii monelle tuollainen ihmistyyppi mutta minulle ei. Mieluummin olen kiltin tuppisuun seurassa.

Vierailija
10/11 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä nen esikoisensa on 7 ja hän ei ole ollut kertaakaan missään lasten luota poissa. Hänen elämä = lapset.

Lapsista on kiva puhua mutta ei sitä loputtomasti jaksa jokapäiväisiä kuka kakkaa, mitä ruokaa jne- juttuja.

Hän ei pysty puhumaan mistään muusta kuin lapsistaan koska hänellä ei ole mitään muuta.

Vierailija
11/11 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tekee muiden olon järkyttäväksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän