Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taapero nukkui ensimmäistä kertaa 6,5 h

Vierailija
19.11.2010 |

putkeen viime yönä. Oon niin iloinen! Ikää on hänellä 1v5kk.

Joten toivoa on vieläkin pidemmästä uniputkesta!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös olekin ihmeellinen tunne siinä vaiheessa kun herää?

Ekana pitää tuijottaa sitä kelloa, että joo-o ihanoikeesti on nukuttu..

Vierailija
2/6 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toissa viikolla! Ihanaa,jo 2 viikkoa täysiä yöunia,nukkuu jo 10h putkeen!!

Tätä ennen heräili 2-3 krt yössä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 4kk:nen nukkui jo 8h putkeen+syötön jälkeen 2-4h lisää, mutta nyt sama jätkä 8kk heräilee 2h välein. Voinen siis odottaa, että tätä jatkuu... =)

Vierailija
4/6 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelin hetken kun aamulla heräsin 6.30 ja olin itse pirteä!! Sitä tunnetta ei olekaan pieneen hetkeen ollut!

Ehkä meilläkin täydet yöunet on nurkan takana...?

ap

Vierailija
5/6 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään itse odottelemaan josko meillä poika tajuais myös ton nukkumisen ihanuuden.

Viime yönä kolmannen heräämisen ja huoneessa vierailun jälkeen laitoin korvatulpat ja annoin kitistä omiaan.

(Ja jos joku nyt kauhistelee että tenava itkee yksin niin selvennykseksi; Mä herään jokikiseen ääneen jonka poika päästää ja jään odottamaan josko taas pitää mennä etsimään tuttia tai antaa vettä tai peitellä. Kuulen korvatulppien läpi kyllä sitten jos on hätäitkua, en sitä muuta kitinää ja äninää. Ja mies menee kyllä jos mä en nouse, nukkuu vaan niin sikeästi ettei joudu usein nousemaan kun mä jo olen pinniksen äärellä, mitä järkeä herättää toista jos on itse jo hereillä..)

Vierailija
6/6 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla niin että jotkut mukelot eivät vaan malta oppia nukkumaan aikaisemmin, meilläkin on kokeiltu vaikka mitä poppaskonsteja ilman tuloksia.. Nyt vaan yht'äkkiä on unet ruvenneet pitenemään.

Tsemppiä kaikille kanssatovereille!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi