Raaskinko ostaa teinille Marimekon läppälaukun, 79 euroa?
Se nimittäin onnistuu hajottamaan tai hukkaamaan kaiken paitsi oman päänsä ja sekin pysyy tallessa vain koska on kiinni vartalossa.
Olen ymmärtänyt että tuo sinänsä melko ruma laukku on kestävä
Kommentit (18)
laukkukin ole melkein kiinni vartalossa, jos olkahihna menee rinnan yli? Osta vaan, se on laatua ja varmaan korvaa hintansa katu-uskottavuudellaankin.
Kestävä tai ei, teineillä on tapana kirjoitella tai muuten vaan sotkea laukkunsa.
Mä ostaisin, jos teini siitä tykkää.
Eihän sitä tietty jokanen teini tee. Osta pois vaan.
Kuinka monen teidän taaperolla on tota kalliimmat hanskat?
Ja niihin laukkuihin ei kyllä läheskään kaikki teinit kirjoittele:D
Miksei teini saa tehdä siitä mieleistään, sellaista, jota kehtaa pitääkin? Vai ajatteletteko vain jälleenmyyntiarvoa?
eikä yhtäkään sotkettu kirjoituksilla tms.
Onni on kummitäti töissä Marimekolla...
Miksi tuommoista kysyt?
Sinun asiasihan se on eikä meidän.
Ostat jos raskit.
Miksei tee itse, tulispahan just sellanen millasen haluaa ja uniikki! Kirjoitelkoot, ei siinä mitään, mutta en ymmärrä miks siitä pitää maksaa noin paljon, kun sais varmaan mieleisensä halvemmallakin..
No, oletan, että ap:n teini ei oo laukkuihin kirjoittelija. Eikä se toisaalta mulle kuulu vaikka olisikin. Kunhan ihmettelen.
Mä olen saanut oman läppälaukkuni mummolta joululahjaksi 15 vuotta sitten. Ehjä ja toimiva, ja kiva muisto mummosta!
Miksi tuommoista kysyt? Sinun asiasihan se on eikä meidän. Ostat jos raskit.
Ja olihan siinä lopussa melkein kysymyskin laukun kestävyydestä. Ilomielin raaskin jos voin olla varma että se kestää.
Jälleenmyyntiarvoa on muuten aivan turha miettiä=)
saa piirrellä siihen mitä lystää, koska se on hänen???
olla nykyään jotain Conversea tai E-sprit tms. ?
Osta vaan, kyllä on kestävyydessä hintansa arvoinen. Saman joudut melkein maksamaan mistä tahansa resusta, joka hajoaa liitoksiinsa parin kerran jälkeen.
joka on S-kaupan vaikka Sokoksen yhteydessä tai Sokoksesta asiakasomistajapäivillä, niin saat tuosta sen -15 % hinnasta pois. Esim. Pirkanmaalla just nyt.
Tapahtui joskus 80-luvulla :) En siis toistaisi äitini virhettä.
Marimekon läppälaukkuhan on laukkujen Toyota Corolla. Persoonaton ja tylsä, mutta kätevä käytössä.
Miksei saisi kirjoitella omaan laukkuunsa?
Tai osta lisäksi kangaskaupasta pieniä palasia markiisikangasta, hakanneuloja ja kangastusseja. Jos on pakko laittaa omia kirjoituksia ja piirroksia, niin voi kirjoittaa ne erillisille kangaspalasille ja kiinnittää laukkuun hakanneuloilla. Näin niitä voi vaihdellakin.
Siskoni tulosti tietsikalla sellaiselle kuvansiirtopaperille kuvan lempimangastaan. Sitten hän silitti kuvan kiinni valkoiseen markiisikankaaseen ja laittoi kuvan mustan laukkunsa (ei Marimekko)läppään. Kuva on siinä vielä nytkin, 5 vuoden päästä, ja nyt ajatteli vaihtaa kuvan uuteen.
Häneltä on monet tulleet kadulla kysymään, mistä on ostanut ihqn laukkunsa. :)
Kestävä tai ei, teineillä on tapana kirjoitella tai muuten vaan sotkea laukkunsa.