Jos ihminen sanoo, että hänellä kuluu vuodessa 1000€ pilven poltteluun, niin kuinka usein
hän sitä polttaa? Kerran kuukaudessa? Kerran viikossa vai mitä? Tuo tuhat euroa kun ei sano mulle mitään, kun mistäs mä tietäisin paljon pilvi maksaa (helsingissä).
Huoli läheisestä...
Kommentit (6)
kuukaudessa eikä se kyllä paljoa ole. Eli, pilveen menevä summa riippuu ihan siitäkin, mitä osaa kasvista polttaa (esim. kukkaosa on kalleinta).
Mutta ei tuo tosiaan kauheasti ole.
-joskus narkkarialueella asunut-
Kyllä se normaalihinta ok kukasta on 10 - 15€ gramma, jos on vähänkään tuttuja jotka kasvattaa. Ja tämä siis Helsingissä.
kyllä täällä itähesassa saa spoddest maksaa 25€ grammalta, tiedä mitä oreganoa sinulle myydään.
kuukaudessa eikä se kyllä paljoa ole. Eli, pilveen menevä summa riippuu ihan siitäkin, mitä osaa kasvista polttaa (esim. kukkaosa on kalleinta).
Mutta ei tuo tosiaan kauheasti ole.
Kuulemma siis marihuanaa käyttää (jos tämä tieto siis vaikuttaa tuohon hintaan).
ap
Itse tosin asun kantakaupungissa. Ehkä jostain _todella_ hyvälaatuisesta hasiksesta voisi maksaa tuon verran, ei siis mistään pl:stä. Taitaa olla aika kaukaisia tuttavuuksia nuo "kaverit", ei kukaan ystävälleen myisi noin kalliilla, vaikka olisi kuinka hyvää kukkaa. Mutta eihän se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.. Ei kaikilla vaan ole kontakteja, sen vuoksi pitää ilmeisesti maksaa tuplahinta ihan kukastakin..huhuhhuh.
kolmesti kuussa, spodde maksaa noin 25€ grammalta hesassa. Ei siis mielestäni ole paljon.