Onko teidän mielestä yhtään hassua
kun yhden tutun 8 ja 9-vuotiaat tytöt joutuu tällaisella loskamössökelillä käyttämään pihapuuhissa vielä niitä ihan perinteisiä henkselikuriksia ja kurarukkasia? Kun mun mielestä näytti vähän hassulta, kun yleensä noita on vaan jollain tarhalaisilla.
Kommentit (20)
kun en tunne tuonikäisiä tyttöjä enkä tiedä mikä on muotia ja mikä on out niiden keskuudessa. Omani ovat juurikin niitä tarhalaisia.
Niillä on fiksu äiti, joka ei turhaa pyykkiä pese.
Jaa, no ehkä sitten niin. Mun silmissä varsinkin tuo 9v on jo niin "iso tyttö", että kurikset näyttää vähän hassulta, mutta ehkä tässä olikin nyt vikaa vain katsojan silmissä! :)
vai olla ulkona ja olla likomärkä ja kylmissään?
Mutta onhan tuon ikäisille olemassa monenlaisia vedenpitäviä ja vettähylkiviä tavallisia ulkovaatteita. Että onko sitten ihan välttämätönä puetuttaa järeät kuravaatteet.
Mullakin oli aamupäivällä goretex-vaatteet päällä leikkipuistossa. Juu, pysyin itse kuivana, mutta vaatteet oli kyllä litimärät. Ei puhettakaan, että ne viitsisi laittaa nyt illalla päälle.
Mutta onhan tuon ikäisille olemassa monenlaisia vedenpitäviä ja vettähylkiviä tavallisia ulkovaatteita. Että onko sitten ihan välttämätönä puetuttaa järeät kuravaatteet.
noita ylipäätään on myynnissä? Siis kurarukkasia ja henkselihousuja? Ei ole koskaan tullut katsottua, miten isoja ne isoimmat koot kaupassa on.
Järkevää on, jos vain lapset ne suostuvat pukemaan!
Joku voisikin nyt kertoa, että mikä on se taikatemppu, jolla yhdeksänvuotias saadaan suostumaan kurahaalarin ja kintaiden pukemiseen!
meillä ei ole suostuttu kuriksia vetämään päälle kouluaikana enää ollenkaan. Nehän on ihan loistotamineet! Onnea sille äidille joka tämän tempun on tehnyt!
meillä ei ole suostuttu kuriksia vetämään päälle kouluaikana enää ollenkaan. Nehän on ihan loistotamineet! Onnea sille äidille joka tämän tempun on tehnyt!
Omassa lapsuudessa ei suostumuksia juurikaan kyselty... Kurikset päälle kun käskettiin, eipä siihen ollut vastaan sanomista.
laittamaan vihdoin kurahanskat, kun kolmet hanskat kaikki kuivumassa tämän päivän saldona. Kurahousuja ei vielä huolinut, mutta ehkäpä huomenna..:)
Nyt onkin onneksi kiva pakkasilma ainakin täällä etelässä, voi unohtaa kurikset vähäksi aikaa...
Ja niitä on myynnissä (niin olkainmallia kuin vyötärömalliakin) kaikissa kokonumeroissa, vauvasta aikuiseen.
Onhan se toki fiksua ja mikäs siinä jos se ei muksuja häiritse. Itse en olisi suostunut enää kouluiässä pukemaan kuriksia niskaani, joten en odota sitä omiltanikaan lapsilta :). Toki, jos välttämättä haluavat, niin ei mulla sitä mitään vastaankaan ole.
Onkohan kurikset tulleet jotenkin takaisin taas "muotiin" reimatec-hössötyksen jälkeen?
ja kumisaappaat ja sadetakki myös! Ja ikää 27v. Otin mallia lähipuiston pph:lta :) Kiva ulkoilla kun ei kastu eikä palele.
ja kumisaappaat ja sadetakki myös! Ja ikää 27v. Otin mallia lähipuiston pph:lta :)
PPH:t ei tosiaan taida korkokenkiä ja jakkupukuja työssään tarvita! :)
sadevaatteita päälle? Ne on älyttömän hiostavia ja epämukavia. Itse lakkasin lapsena heti käyttämästä, kun ei ei ollut pakko ja omat lapseni ovat käyttäneet ehkä 4-vuotiaiksi. Goretexit ymv. pesee ne mennen tullen ja kun varavaatteita, niin pääsee ulos myöhemminkin saman päivän aikana.
Kuka ihme (lapsi tai aikuinen) suostuu laittamaan sadevaatteita päälle?
Esim. käytännöllinen ja paljon ulkoileva? Jos hiostaa älyttömästi, niin alla on liikaa vaatetta.
Niillä on fiksu äiti, joka ei turhaa pyykkiä pese.