suosittelen!! Mieletöntä miltä tuntuu olla omasta miehestä erossa
2 kuukautta, ja sit kun hän palaa...
olo kuin juuri rakastuneilla, voisi paneskella ihan myötäänsä. joka ilta rakasteltu hänen paluunsa jälkeen, haleja, pusuja, kiehnäämistä, hymy herkässä, kauniita sanoja...
IHAN OIKEASTI!
me ei olla koskaan oltu sellaisia ennen, oon kylläkin kaivannut sellaista miestä itselleni joka olisi "hellä" ja suuri rakastaja.
Nyt hän on sitä, voi että olen ONNELLINEN ja odotan häntä kuumana töistä. niin makeeta, niin maketa.
Anteeksi iloitteluni, saa kait äiti-ihminen välillä kokea tällaista huumaa, vai?
Kommentit (36)
voin kertoa että mulla on juuri sinunlainen tilanne kaikissa raskauksissa. Ei vain kiinnostanut yhtään seksi...toki sitä oli vähän,mutta se siis ei ollut ylimpänä mielen päällä.
Ihan taatusti teillä palautuu tilanne ennalleen,jos ei palaudu nini kokeilkaa eroaikaa..toinen lähtee vaikka reissuun,mummolaan,työmatkoille tai vaikka mökille asuun hetkeksi. ihan taatusti tulee ikävä toisen luo,jos rakkaus on vielä jäljellä. jos ei ole rakkautta,niin sitten en mene takuuseen!
olen lukenut silloin tällöin ketjuja tällä palstalla missä muillakin olisi vastaava tilanne. Toivotaanpa sit parasta :)
Terv. Se raskaana oleva
mulla on mieheni kanssa myös sellainen suhde että halaillaan ja pussaillaan päivittäin. Mies koskettelee usein ohimennessää esim. keittiössä, iltaisin lasten mentyä nukkumaan istumme sylikkäin sohvalla katsellen telkkaria. Ja tämä kaikki on kyllä ihanaa. Yhdessä olemme olleet 13v ja nyt viimeiset 2v. on mennyt paremmin kuin koskaan ja tuntuu että aina vaan paremmin menee. En voisi kuvitellakaan olevani suhteessa jossa en hellyyttä saisi.
että nro25:lla olisi nyt siksi ihaninta mitä koskaan, koska lapset nyt vähän isompia ja kuluttava pikkulapsivaihe ohitettu? ja aikaa riittää nyt toisillekin?
tiedä häntä, mutta silti hienoa että on onnellisia parisuhteita oikeesti,jossa on läheisyyttä lämpöä rakkautta!"
erossa oleminen vaan piristää sitä jälleennäkemistä jos on toista ikävöinyt. Ei siihen arvon katkerat av:laiset kaikilla liity pettämistä tai muutakaan vilunkia. Katsokaas, joskus kaksi ihmistä ihan oikeasti voi rakastaa ja kaivata toisiaan ;) Tuon saman olen itsekin kokenut mitä ap.
Mikä hemmetti täällä ihmisiä oikein vaivaa kun noinkin ihanasta ja hyväntuulisesta viestista saa paskaa niskaan??? Aivan käsittämätöntä touhua.
miten kateellisia ihmisiä! Miksei onnea saisi vähän hehkuttaa. Me ollaan ulkomailla komennuksella koko perheen kanssa ja täällä tosiaan on miehiä joiden perhe on Suomessa, joidenkin perheet on tullu perässä. Joten ap:n tarina on varmasti ihan tosi! Nauti onnesta. Onneksi odototus palkittiin ihanasti! Eikä ulkomaan komennuksella varmasti jää aikaa tai virtaa käydä vieraissa joten älkää av mammat alkako siitä jauhaa!
on varmasti tosi, mutta itsekin luulen että mies on käynyt jollain baarireissulla ja eksynyt toisen naisen punkkaan, kyllä kai nyt 2 kk aikana jotain ehtii tehdä. Mutta ei kai ap:lle ole mitään väliä, mitä jonkun nettityypin mielestä hänen miehensä on tehnyt.
ja kaipaan häntä joka kerta aivan mielettömästi..:)
miten ahdasmielisiä kateellisia negatiivisia äällöttäviä äitejä täällä onkaan liikentessä!!! s
Sääliksi käy teitä, koska miehenne ei rakasta teitä etkä sinä miestäsi. Teidän perheessä ei ole rakkautta!!! Ei voi olla siksi, koska olette noin ahdasmielisiä ja negatiivisia ja kyynikkoja.
miten ahdasmielisiä kateellisia negatiivisia äällöttäviä äitejä täällä onkaan liikentessä!!! s
Sääliksi käy teitä, koska miehenne ei rakasta teitä etkä sinä miestäsi. Teidän perheessä ei ole rakkautta!!! Ei voi olla siksi, koska olette noin ahdasmielisiä ja negatiivisia ja kyynikkoja.
merkkejä on kuin huutomerkit.
ei voi koskaan tuntea myöskään jälleennäkemisen riemua.
Toisen ihmisen arvon tajuaa vasta kun hän ei ole siinä vieressä.
Ihanaa kun ap on saanut kokea tämän! Kaikkien kannattaisi välillä tehdä asioita itsekseen tai muiden kuin oman puolison kanssa, niin toista osaisi katsoa taas ihan uusin silmin.
Ihme mammoja täälä:D:DDD..valivalivalivali..
Varmasti ihanaa parin kk tauon jälkeen nähdä ja olla:)!IHANAA!!!
2 kuukautta, ja sit kun hän palaa... olo kuin juuri rakastuneilla, voisi paneskella ihan myötäänsä. joka ilta rakasteltu hänen paluunsa jälkeen, haleja, pusuja, kiehnäämistä, hymy herkässä, kauniita sanoja... IHAN OIKEASTI! me ei olla koskaan oltu sellaisia ennen, oon kylläkin kaivannut sellaista miestä itselleni joka olisi "hellä" ja suuri rakastaja. Nyt hän on sitä, voi että olen ONNELLINEN ja odotan häntä kuumana töistä. niin makeeta, niin maketa. Anteeksi iloitteluni, saa kait äiti-ihminen välillä kokea tällaista huumaa, vai?
reissutöissä. Ja kyllä se näin on, että siinä rumbassa oppii arvostamaan ihan erilailla omaa perhettä ja kotia.
Punkkailet tuolla solu- ja porukkakämpissä. Niin kyllä koti-ikävä iskee. Ja näkee kaikenlaista menoa ja elämää.
Ei siinä mitään pettämisjuttuja tartte olla. Kyllä sitä voi puolisoaan rakastaa ja olla onnensa kukkuloilla, kun pääsee kotia.
...kun oikein haluttaa niin silloin PANETTAA. Rakasteluahan sekin on,kiivasta sellaista,ja se tuntuu mielettömänä paineen tunteena alapäässä ennenkuin saat vehkeen sisään. Eli siitä tulee "panetus".
Itse olen raskaana tällä hetkellä, ja olisin hieman loman tarpeessa miehestäni. Juurikin tuon takia, että meidän läheisyys ja intohimo voisi palata...
Koko raskausajan se on ollut kadoksissa, ja suurin pelko on ettei se palaudukkaan enää raskauden jälkeen. Laskettuun aikaan on reilu 10 viikkoa vielä aikaa...
AP, nauti ja ole onnellinen :)