suosittelen!! Mieletöntä miltä tuntuu olla omasta miehestä erossa
2 kuukautta, ja sit kun hän palaa...
olo kuin juuri rakastuneilla, voisi paneskella ihan myötäänsä. joka ilta rakasteltu hänen paluunsa jälkeen, haleja, pusuja, kiehnäämistä, hymy herkässä, kauniita sanoja...
IHAN OIKEASTI!
me ei olla koskaan oltu sellaisia ennen, oon kylläkin kaivannut sellaista miestä itselleni joka olisi "hellä" ja suuri rakastaja.
Nyt hän on sitä, voi että olen ONNELLINEN ja odotan häntä kuumana töistä. niin makeeta, niin maketa.
Anteeksi iloitteluni, saa kait äiti-ihminen välillä kokea tällaista huumaa, vai?
Kommentit (36)
Uteliaisuudesta on pakko kysyä miksi olitte 2kk erossa, oliko miehesi työmatkoilla tmv.?
Nauttikaahan nyt yhteisestä ajastanne täysin rinnoin!! ;)
moisen kissan vieressä sitä tuli oltua sen 2kk kun oli poissa kun niin kuumana tuli takas?!
Tiedoksi, en ole lähiömamma vaan ihan hyvinvoiva 4 lapsen äiti.
Mieheni ei ollut istumassa tuomiota, vaan ulkomaan komennuksella...olin alkuun sitä vastaan,mutta lopussa kiitos seisoo,opittiin arvostamaan monia juttuja tuon ajanjakson aikana, soiteltiin paljon sen aikana, itkettiin ikävää puolin ja toisin jnejne.
Tiedoksi, en ole lähiömamma vaan ihan hyvinvoiva 4 lapsen äiti.
Mieheni ei ollut istumassa tuomiota, vaan ulkomaan komennuksella...olin alkuun sitä vastaan,mutta lopussa kiitos seisoo,opittiin arvostamaan monia juttuja tuon ajanjakson aikana, soiteltiin paljon sen aikana, itkettiin ikävää puolin ja toisin jnejne.
ihan varmasti!
että mikä on, kun alapää niin kutiaa ja pistelee.
En halunnut laittaa tunteitani tänne aiheuttaakseni kateutta, vaan halusin jakaa iloni ja kertoa POSITIIVISEN jutun. Positiivisuuttahan ei ole koskaan liikaa, eihän.
Mutta ikäväkseni huomaan, että iloiseen ja positiiviseen asiaan reagoidaan ikävästi :( Kateuttako?
Teillä kateellisille todella suosittelisin tekemään samoin, haluaisin teidän myös kokevan tällaisen mukavan asian negatiivisuuden kovin vallitessa...
Meilläkin on mun murun kans tuollaista, kun tulee työmatkalta ja mä saan omasta ukosta vapaata, tosi vaikeaa saada yhteistä aikaa, mut sitte kun sitä saa niin ou jee ;) Oman miehen kans meillä ei varmasti olisi mitään, vaikka olisi vuoden pois, toivottavasti lähtiskin jonnekin...
tuo ukko valittaa enemmän kuin minä naisena koskaan:DD
Ja ihana mua kaivannut mies oli kukkakimpun kanssa vastassa asemalla kun palasin kotiin! :D Oli kyllä mullakin kaamea ikävä enkä olis pidempään jaksanut kotoa poissa ollakaan... 4v. ollaan oltu yhdessä ja edelleenkin välillä kuin vastarakastuneet! :D
Uskon rakkauteen. Moni liian nopeasti luisuu pois suhteesta ja luovuttaa liian herkästi. Kun vaikeudet voitetaan ja jatketaan yhdessä, niin voi että se tuntuu rakkaalta ja seksi on aivan mieletöntä kun tunteet ovat oikeasti pelissä, tunteethan tuovat +100% seksiin lisämakua.
Ei pääse kyllästymään eikä rutinoitumaan suhde kun nähdää 1-3 viikon välein.
että on tainnut saada kuumalta kisulta kyytiä ja siksi on niin innokas:)
Mutta ihan oikeasti. Hienoa ja ole onnellinen. Joskus sen tärkeän asian huomaa vasta kun sitä ei enää ole.
onhan se mahdollista, että mies on paneskellut siellä toisaalla ja huomasi, että oma vaimo onkin parempi kuin vihreä ruoho aidan toisella puolella.
täällä alkaa heti maalailemaan, että on täytynyt pettää yms.yms.
Mielettömän ihanaa, että olette jälleen löytäneet toisenne :-) nauti huumastasi täysillä! Positiivisia tarinoita ei todella ole täällä liikaa, mutta noita kateellisia ilonpilaajia sitäkin enemmän! Niillä ukot pettää, eikä ne voi tajuta, ettei kaikki oikeesti ole samanlaisia.
mulla ei ole seksiä eikä läheisyyttä oman mieheni kanssa ja mitään muuta en niin toivoisi kuin tuollaista rakastunutta rakastelua ja läheisyyttä oman mieheni kanssa kuin ap.lla on.
kävi mielessä että miehes ois ollut jonkun muun kanssa. Miehillä kun on tapana tajuta vasta pettämisen kautta oman kumppaninsa ihanuus ja kuinka kivaa seksikin on oman kullan kanssa. Käsittämätöntä että monelle se vaatii jonkinasteisen pettämisen.
Älkää olko liian sinisilmäisiä. Kenestäkään miehestä ei voi sanoa etteikö pettäis vaikka kuinka niin luulisitte. Mullakin 20 v yhteiseloa maailman kilteimmän ja ihanimman miehen kanssa joka ei koskaan pettäis mut niin vaan kävi... ja sen jälkeen ollut mun kimpussa ja sanoi että nyt vasta onkin rakastunut munhun.
toki toivon että oli vain ikävää teidän osalta!
Entistä vähemmän sitä omaa ukkoa haluaa, kun on ollu muita. Ja mitä sillä on merkitystä, vaikka mies oliskin reissussa pettäny, jos nyt vaimo on onnellisempi kuin koskaan? Eikö se ole silloin ihan hyvä asia vaan?
kateellinen sinulle
:(