Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päässyt masennukseni alkulähteille :((

Vierailija
18.11.2010 |

Nytkin alkoi vedet valua silmistä kun luin tuota koulukiusaamisketjua. Se se on tämän kaiken masennuksen syy :(( Jos voisin, niin kävisin nyt vetämässä kiusaajaani turpaan!!!! Olen yrittänyt vuosikausia antaa anteeksi, mutta ei se vain onnistu, se kusipää on pilannut elämäni, vienyt minulta terveen pään ja painanut sen masennuksen syövereihin. Hänen takiaan joudun elämään lääkkeiden varassa, ja tukahduttamaan normaalin tunne-elämän ILOINEEN ja suruineen.

Kun minulle maanantaina selvisi että lastani kiusataan koulussa, lähti taas tulppa irti. Olin päässyt tasapainoon, ja pärjännyt ilman mielialalääkitystä jo jonkin aikaa, mutta tuo tieto lakaisi kaiken roskiin. Tuli niin voimakas ahdistus että jouduin samana päivänä soittamaan ajan terveyskeskukseen. Maanantain jälkeen en ole saanut nukuttuakaan.

Että todellakin neuvon lastani vetämään kiusaajaansa turpaan ja helvetin kovaa, ihan mitä vain että se loppuu, kaikki on luvallista kunhan ei tapa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajan on hyvä saada maistaa omaa lääkettään, jos ei sanalliseen pysty niin jotenkin oppi on mentävä perille. Kiusaajat ovat pohjasakkaa!

Vierailija
2/5 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hyödytä mitään, kun sairaudestasi syytät muita, lopullinen vastuu on sinun, myös paranemisen kannalta.

Voimia tiellesi ja tsemppiä lapselle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkettä, jotta olosi paranee. Koulukiusaus on kyllä huono asia, mihin pitäisi puuttua ajoissa.

Vierailija
4/5 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hyödytä mitään, kun sairaudestasi syytät muita, lopullinen vastuu on sinun, myös paranemisen kannalta. Voimia tiellesi ja tsemppiä lapselle!

Syyttely ei tietenkään auta, ei auta vihakaan, eikä sekään että kiusaaja saisi kuonoon, ymmärrän kyllä (olen masentunut, en tyhmä)

Miten paranemisen vastuu voi olla minulla, kun en osaa itseäni parantaa??? Apua olen hakenut, mutta sitä ei ole tarjolla, hoitotakuusta huolimatta (pyllistän koko hoitotakuulle!)

Pitää kai yrittää tappaa itsensä ennen kuin saisi kontaktin hoitohenkilökuntaan, enkä usko että sittenkään paneutuisivat tähän oikeaan ongelmaan. Onneksi en ole ikinä ollut itsetuhoinen.

Ap.

Vierailija
5/5 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hyödytä mitään, kun sairaudestasi syytät muita, lopullinen vastuu on sinun, myös paranemisen kannalta. Voimia tiellesi ja tsemppiä lapselle!

Syyttely ei tietenkään auta, ei auta vihakaan, eikä sekään että kiusaaja saisi kuonoon, ymmärrän kyllä (olen masentunut, en tyhmä) Miten paranemisen vastuu voi olla minulla, kun en osaa itseäni parantaa??? Apua olen hakenut, mutta sitä ei ole tarjolla, hoitotakuusta huolimatta (pyllistän koko hoitotakuulle!) Pitää kai yrittää tappaa itsensä ennen kuin saisi kontaktin hoitohenkilökuntaan, enkä usko että sittenkään paneutuisivat tähän oikeaan ongelmaan. Onneksi en ole ikinä ollut itsetuhoinen. Ap.

Etkö yksityistä voi käyttää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi