Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka määrittää helpommin sairaslomalle jäännin?

Vierailija
18.11.2010 |

Tuli mieleen tuosta toisesta keskustelusta. Mitä on helpommin sairalomalle jäänti? Siis ymmärrän ne joilla ei ole koskaan työmotivaatiota ja ollaan aina maanantaisin sairalomalla "migreenin" vuoksi.

Mutta itselläni ainakin on rehellisesti vetämätön ja kipeä olo jos lämpöä on 37,2. Ei minusta silloin ole mitään hyötyä töissä jossa pitäisi jaksaa olla jaloillaan kahdeksan tuntia ja hoitaa muita sairaita.

Olinko siis viime keväänä liian herkästi sairaslomalla kun ei ollut lämpöä, mutta poskiontelot ihan tukossa ja paikat kipeänä kuin piestyllä?!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka määrittää helpommin sairaslomalle jäännin?

Vierailija
2/3 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mielestä sairaslomalle ei saisi jäädä ellei joudu sairaalahoitoon.

Muuten kyllä voi töitä tehdä vaikka missä taudissa. Vaikka etänä kotoa jos ei työpaikalle kykene raahautumaan.

Meillä on töissä pari tyyppiä jotka tuovat ties mitä tauteja kaikille muille kun eivät voi jäädä sairaslomalle. Ärsyttää tuommoiset tyypit.

Itse jään sairaslomalle silloin kun olen sairas. En lähde kuumeisena tai mahatautisena töihin keikkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun työstäni suurin osa on kevyttä toimistotyötä yksin omassa työhuoneessa ja kyllä mä sitä pystyisin tekemään ketään pahemmin tartuttamatta pikkuflunssassakin jos ei tartte olla kamalan tehokas.

Sit taas jos tekee raskasta ruumiillista työtä tai on vaikka suihkukoneen lentäjä niin ei ehkä kannata mennä pienessä kuumeessa puolikuntoisena töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi