Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulle on tehty hätäsektio, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
18.11.2010 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se nyt ole niin dramaattista miltä kuullostaa

Vierailija
2/7 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttyneempi olin edellisessä synnytyksessä vaikka oli "vain" kiireellinen sektio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi päädyttiin hätäsektioon? Olitko itse järkyttynyt tai pettynyt? Miten lapsesi ja sinä voitte? Onnistuiko imetys normaalisti? Olitko kauan kipeä? Oletko uskaltanut raskaaksi vielä sen jälkeen, miten meni seuraavat synnytykset?

Vierailija
4/7 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi päädyttiin hätäsektioon? Lapsen sydänäänet oli heikot kun mentiin sairaalaan rv 41+1

Olitko itse järkyttynyt tai pettynyt? Järkytyin, koska sektioon lähdettiin melkein heti kun päästiin sairaalaan

Miten lapsesi ja sinä voitte? Lapsi oli ekan yön teholla kun oli niellyt vihreää lapsivettä, itse olin tokkurassa ja kipeä. Lapsi sai myös viillon veitsestä peppuun :(

Onnistuiko imetys normaalisti? Onnistui normaalisti heti seuraavana päivänä

Olitko kauan kipeä? Olin ainakin kuukauden

Oletko uskaltanut raskaaksi vielä sen jälkeen, miten meni seuraavat synnytykset? Olen uskaltanut, kerran. Toinen oli imukuppisynnytys (avosuutarjonta) ja kokonaisuudessaan pahempi kokemus kuin hätäsektio, repesin mm. pahasti sulkijalihakseen asti..

Vierailija
5/7 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava tulis sitten sektiolla vai kun repesit tuolleesti? Ehkä sulla on lantios jotain vikaa?

Vierailija
6/7 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava tulis sitten sektiolla vai kun repesit tuolleesti? Ehkä sulla on lantios jotain vikaa?

Vierailija
7/7 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi päädyttiin hätäsektioon? Lapsen sydänäänet oli heikot kun mentiin sairaalaan rv 41+1 Olitko itse järkyttynyt tai pettynyt? Järkytyin, koska sektioon lähdettiin melkein heti kun päästiin sairaalaan Miten lapsesi ja sinä voitte? Lapsi oli ekan yön teholla kun oli niellyt vihreää lapsivettä, itse olin tokkurassa ja kipeä. Lapsi sai myös viillon veitsestä peppuun :( Onnistuiko imetys normaalisti? Onnistui normaalisti heti seuraavana päivänä Olitko kauan kipeä? Olin ainakin kuukauden Oletko uskaltanut raskaaksi vielä sen jälkeen, miten meni seuraavat synnytykset? Olen uskaltanut, kerran. Toinen oli imukuppisynnytys (avosuutarjonta) ja kokonaisuudessaan pahempi kokemus kuin hätäsektio, repesin mm. pahasti sulkijalihakseen asti..

Itselläni on 3 lasta, kaikki alatiesynnytyksiä. Mitähän mulle olis tapahtunut, jos olisin joutunut sektioon? Huh huh, en uskalla edes ajatella. Joka ikisessä synnytyksessä on tullut komplikaatioita (kolmannessa tosin anestesialääkäreiden kikkailun takia) ja toipuminen on ollut pitkä prosessi - neljättä lasta en uskalla edes ajatella, meidän lapsiluku on nyt tässä.

Suunnitteletteko te, ap, kolmatta lasta? Jos saisitte vielä kolmannen lapsen, mitä synnytystapaa toivoisit?

Selvisikö syy esikoisesi huonokuntoisuuteen sairaalaan mentäessä? Miten vauva selvisi kaikesta tuosta (siis esikoinen)? Toivottavasti ei tullut syvä haava toiselle leikkauksesta. =/

Voimia, ap! Käy juttelemassa synnytyksistäsi, jos muistot alkavat ahdistaa liikaa.