Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

okemuksia Rosen-terapiasta?

Vierailija
17.11.2010 |

Onko kukaan kokeillut?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useastakin. Mitä haluat tietää? Jokaisella on omat kokemukset ja historia kehossaan.

Vierailija
2/14 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikin niistä erilaisista kokemuksista :)

olen roseniin menossa ja epäilyttää että koko juttu menee "ohi" kun keskityn vain kuumeisesti pohtimaan mitä nyt pitäisi tapahtua tai miltä tuntua.

Miten sinä koit terapian?

ap,joka tiedostaa että kokemus on persoonallinen mutta on kuitenkin hyvin kiinnostunut muiden kokemuksista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikin niistä erilaisista kokemuksista :)

olen roseniin menossa ja epäilyttää että koko juttu menee "ohi" kun keskityn vain kuumeisesti pohtimaan mitä nyt pitäisi tapahtua tai miltä tuntua.

Miten sinä koit terapian?

ap,joka tiedostaa että kokemus on persoonallinen mutta on kuitenkin hyvin kiinnostunut muiden kokemuksista

Niin, mulla varmaan on eri elämänhistoria kuin sulla. Nykyään rosen vaikuttaa mulla tosi paljon eli saan tunteita esiin. Viimeksi itkin ja muistin kaikenlaista mitä oon padonnu sisääni lapsuudesta.

Ennen en muistanut mitään enkä sitten rosenissakaan.

Älä stressaa sitä roseniin menoa, menet vaan ja olet. Katsot sitten mitä tapahtuu.

Vierailija
4/14 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yksityiskohtaisia muistoja elokuva tyyliin vai esim. vain tunnetiloja vai mitä?

Ja helpottiko terapia jollain tavalla elämääsi,jos niin miten?

kyselee ap

Vierailija
5/14 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käsittänyt että terapeutti jollain lailla koskettelee kehoa (vai ihoa?)

Vierailija
6/14 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yksityiskohtaisia muistoja elokuva tyyliin vai esim. vain tunnetiloja vai mitä?

Ja helpottiko terapia jollain tavalla elämääsi,jos niin miten?

kyselee ap

Tuli. Olin siis "elokuvissa" ja tunteita tuli. Oli ihanaa kun sai vapautua edes vähän siitä taakasta mitä kannan.. Itku ja tunteiden läpikäyminen helpottaa, muutoin on ikävää jos vaan "jäytää" eikä tunteita tule(kuten usein mulla on).

Kärsin jännityksistä ja kivuista.

Seuraavana aamuna oli kivempi olo, töissä se huomattiin että olin "kirkassilmäisempi".

Mä tarvitsisin varmaan sarjan rosenkäyntejä.

Unen rajamailla mulle tuli mieleen eräs rosen terapeutti jonka ikkunan ohi olin mennyt.

Päätin sitten mennä ja se oli mulle sopiva.

Hoito on kevyttä kosketusta, ei hierontaa varsinaisesti. Hoitaja tunnustelee jännityksiä ja tarkkailee hoidettavan hengitystä.

Vierailija
7/14 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

innolla tosiaan odotan omaa sessiota.

ap

Vierailija
8/14 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

innolla tosiaan odotan omaa sessiota.

ap

Olen tyytyväinen kun sain ilmeisen ainoana kommentoida. Muista että jokaisella kokemus on omanlaisensa ja kiva kuulla että sinäkin rohkenet mennä roseniin!

Vierailija
9/14 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vanhan keskustelun.

Onko kokemuksia Rosenista masennuksen ja ahdistuksen hoidossa? Perinteisessä terapiassa käyty kuusi vuotta ja silti masennus uusiutuu. Myös lääkehoitoa ollut useampaan otteeseen. Kehollinen terapia kiinnostaa.

Vierailija
10/14 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kokemuksia Rosenista masennuksen ja ahdistuksen hoidossa? Perinteisessä terapiassa käyty kuusi vuotta ja silti masennus uusiutuu. Myös lääkehoitoa ollut useampaan otteeseen. Kehollinen terapia kiinnostaa.

Oletko koskaan keksinyt, mistä se masennus tulee ja johtuu? Onko jotain laukaisevaa tekijää?

Vierailija
11/14 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan keksinyt, mistä se masennus tulee ja johtuu? Onko jotain laukaisevaa tekijää?

Vierailija
12/14 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on selvillä, masennus on traumaperäistä, ja monin tavoin olen yrittänyt löytää ratkaisua. Vaikka mielen tasolla oivalluksia on tullut, ei se kuitenkaan ole auttanut.

Vierailija
13/14 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö Rosen-menetelmä jotenkin reikiin tai new ageen? En halua olla sellaisen kanssa missään tekemisissä, muuten kyllä tunteista puhuminen yms kiinnostaisi.

Vierailija
14/14 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta rose viini - terapiasta.

Se on aivan ihanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän