Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arttu Harkki...ihana???

Vierailija
17.11.2010 |

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tietty taito kertoa aiheesta kuin aiheesta siten kuin kertoisi asiasta jo tietäville tai itseään viisaammille. Tämä tapa olisi kohteliasta ja useimmat sen osaa ongelmitta. Toisten ihmisten seurassa taas nousee vain savu korvista kun nämä esitelmöivät täysin päivänselvästä aiheesta kuin lapsille puhuen.

Ärsyttää Artun tapaiset tyypit, jotka ennalta tuntemattomille ihmisille esitelmöi pitäen itsestään selvänä, ettei muut tiedä mitään.

Vierailija
42/58 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin olisi kuuma pottu kurkussa. Siinä on jotain vesakeskismäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastuessaan Anuun, jätti Anun rakastuessaan johonkin uuteen hoitoon.

Mikä se olikaan se termi, joilla näitä tyyppejä kutsutaan?

Vierailija
44/58 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä olet tuon Arttu Harkkin näköinen, Siinähän olisi komea mies 28 vuotias.

Mitä tämä tarkoittaa?

Vierailija
45/58 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmaan on. Ihana ääni ja lämpöä huokuva olemus.

Vierailija
46/58 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni naimisiin mun kaverin lentopalloilijakaverin kanssa ja sai lapsen. Rakastui sitten Satu Ruotsalaiseen. Pian aloitti sivusuhteen Anun kanssa, jonka kanssa teki lisää pari lasta ja nyt ero ANun kanssa ja taas uus bööna.

Tällainen Arttu *yrjö*

Vierailija
47/58 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni naimisiin mun kaverin lentopalloilijakaverin kanssa ja sai lapsen. Rakastui sitten Satu Ruotsalaiseen. Pian aloitti sivusuhteen Anun kanssa, jonka kanssa teki lisää pari lasta ja nyt ero ANun kanssa ja taas uus bööna. Tällainen Arttu *yrjö*

Joutais saada omaan nilkaansa jo vähitellen.

Vierailija
48/58 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä en ymmärrä, miks mun on pakko kommentoida joka paikkaan. Tätäkö tää av-mammailu nyt on? :D

Vierailija
49/58 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseään täynnä oleva tyyppi!! yöks!

puhuu tyttöystävästä ja ikää tyypillä yli kolmekymppii..juu yöks!

Vierailija
50/58 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastuessaan Anuun, jätti Anun rakastuessaan johonkin uuteen hoitoon.

Mikä se olikaan se termi, joilla näitä tyyppejä kutsutaan?

Vierailija
51/58 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämäniltaisen jakson tilanne olisi mun ultimate-illallispainajainen: joutuisin tuntitolkulla kuuntelemaan, kun joku keskinkertaisuus luennoi asioista, joista riittäisi tiivistetty kahden minuutin pläjäys. Otan selvää baskien ruokakultturista sitten, kun minua aihe tarpeeksi kiinnostaa. Karseinta on se, että tämä paasaus höystetään aina täysin perusteettomalla itsetehostuksella; se, että sinä olet sattunut samaa tilaan huippukokin kanssa ei tee sinusta.. yhtään mitään. Sokerina pohjalla paikalle tilattu koomikko. Sai isäntä räkättää ja muut koittaa vääntää naamalle kohteliasta hymyä.

Aivan järjettömän rasittavan oloinen ihminen. Onneksi tiemme eivät liene koskaan kohtaa.

Vierailija
52/58 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies, mutta kieltämättä vähän pelimiehen oloinen. Radiossa kuultuna on ärsyttänyt erityisesti nauru.

Kiva rintamamiestalo (?) oli Artulla mutta olohuone oli niin täynnä niitä nahkasohvia ja -raheja että vieraat mahtuivat hädin tuskin seisomaan siellä.

Ruokapuoli oli tosiaan aikamoista esittämistä mutta varmaan ihan hyvää silti.

Vierailija
53/58 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskinta yleisän joukossa oli isännällä itsellään. Minulle tuli ensimmäisenä mieleen, että siinä oli käynnissä kahden ihmisen sisäpiirivitsien julkinen ensiesittely. En tiedä, mistä moinen pälkähtikään päähäni.

Titta Jokinen oli minusta kyllä hauska, kun hän katseli raikuvasti räkättävää isäntää ja kahta muuta, kohteliaasti hymyilevää vierasta totisena ja selkä suorana aivan kuin olisi ajatellut, että ai, pitääkö tässä alkaa nauramaan jollekin. Samoin hän katsoa tapitti totisen oloisena silmälasiensa yli sitä koomikkoa aivan kuin olisi ajatellut, että koskas tässä sitten _pitäisi_ alkaa nauramaan; voisitko antaa jonkinlaisen merkin, kiitos.

En tiedä huomasitko sinä sitä kohtaa; se oli tosi nopeasti ohi, mutta minulla se pisti heti silmään. =)

t. 23

että tämäniltaisen jakson tilanne olisi mun ultimate-illallispainajainen: joutuisin tuntitolkulla kuuntelemaan, kun joku keskinkertaisuus luennoi asioista, joista riittäisi tiivistetty kahden minuutin pläjäys. Otan selvää baskien ruokakultturista sitten, kun minua aihe tarpeeksi kiinnostaa. Karseinta on se, että tämä paasaus höystetään aina täysin perusteettomalla itsetehostuksella; se, että sinä olet sattunut samaa tilaan huippukokin kanssa ei tee sinusta.. yhtään mitään. Sokerina pohjalla paikalle tilattu koomikko. Sai isäntä räkättää ja muut koittaa vääntää naamalle kohteliasta hymyä.

Aivan järjettömän rasittavan oloinen ihminen. Onneksi tiemme eivät liene koskaan kohtaa.

Vierailija
54/58 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä

Vierailija
55/58 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osasi pitää myös kasvot peruslukemilla illallispöydässä kun alkupaloja tuli pöytään ja alkoi kova selostus hölmöille vieraille pintxoseista. Titta ynähti sävyllä josta kävi selkeästi ilmi, että hän oli syönyt kyseistä ruokalajia kerran jos parikin aiemmin...mutta isäntähän vain jatkoi ja jatkoi.

Vierailija
56/58 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

karjakko, yksi katse tai kulmien kohotus kertoo enemmän kuin tuhat sanaa!

Vierailija
57/58 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli: who the f..k is Arttu Harkki? Nimi kuulostaa lähinnä pippelin lempinimeltä...

Vierailija
58/58 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli: who the f..k is Arttu Harkki? Nimi kuulostaa lähinnä pippelin lempinimeltä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän