Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhteeseenne vaikuttaisi miehen 2vk työmatka?

Vierailija
17.11.2010 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi siis varmaan vain hyvää.

Vierailija
2/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan piristävääkin oli välillä erossa. Ja tuliaisia on aina kiva saada. :) Etenkin kun se olen yleensä meillä aina minä, joka reissaan, joten kiva että joskus toisinkin päin. Pisimmillään mies ollut reissussa jopa 6 viikkoa putkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. pari kertaa vuodessa, ei mitenkään. Miksi vaikuttaisi?

Jos olisi tyyliin joka kuukaudesta kaksi viikkoa poissa, en suostuisi siihen, koska yhdessä on lapset ja talo hankittu ja myös minulla on vaativa työ (en pystyisi tuohon kaikkeen yksin) ja halutaan viettää aikaa perheenä.

Vierailija
4/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. pari kertaa vuodessa, ei mitenkään. Miksi vaikuttaisi? Jos olisi tyyliin joka kuukaudesta kaksi viikkoa poissa, en suostuisi siihen, koska yhdessä on lapset ja talo hankittu ja myös minulla on vaativa työ (en pystyisi tuohon kaikkeen yksin) ja halutaan viettää aikaa perheenä.

Vierailija
5/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnellinen jälleennäkeminen. ;o)

Vierailija
6/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, isäntä tuossa sanoi, että ikävä tulis, muttei muuten.

Vierailija
7/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kyse on yksittäisestä, satunnaisesta matkasta. Välillä tekee ihan hyvääkin vähän ikävöidä.

Vierailija
8/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä mieheni tekee pääasiassa reissuhommia vain.

Maanantaina kun lähtee niin koskaan ei tiedä tuleeko kotiin tiistaina, keskiviikkona vaiko vasta perjantaina. Viikonlopun on yleensä kotona.

Joskus on myös neljän viikon reissuja ulkomaille.

Vierailija
9/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mulle jo pitkä aika, mutta kyllähän se kestettäis...! Onneksi puhelimet on olemassa. Toisaalyta se voi olla postitiivinenkin juttu, tähän mennäessä vikko on ollut pisin aika erossa, 5 vuotta yhdessä.

Vierailija
10/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristäisi :) Ikävähän sitä tulisi, mutta kun muutaman päivän päästä taas "tottuisi" olemaan yksin, niin olisi itsellekin ihan virkistävää. Jotenkin jää aina aikaa itselle enemmän kun mies on poissa, vaikkei ole edes lapsia vielä huollettavana.

Vierailija
11/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta oikein mitenkään. Kivahan se olisi, jos olisi enemmän kotona, mutta kaikkeen tottuu.

Vierailija
12/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurissa munaa hakemassa, kun ei kahta viikkoa pärjää ilman, mutta muuten ei mitään ongelmaa.

Vierailija
13/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaille.

Vierailija
14/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki ennen useinkin 1-2 vk työmatkoja.

Tällä hetkellä tuollainen matka kyllä vaikeuttaisi arkea todella paljon. Käytännössä minun pitäisi ottaa lomaa tuoksi ajaksi koska en pystyisi hoitamaan töitäni ja lapsia. Mies siis normaalisti vie ja hakee lapset hoidosta koska minulla on pitkät työmatkat.

Vierailija
15/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veisi luottamuksen ja uskon tulevaisuuteen. Mies ei lähde työmatkoille. Olemme puhuneet tämän selväksi.

Vierailija
16/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on epäsäännöllisen säännöllisesti työreissuilla muutamasta päivästä useampaan viikkoon kerrallaan. Ei siis vaikuta yhtään mitenkään, normaalia elämää. Enemmän alkaa ahdistaa jos yhtäkkiä alkaisi ollakkin vaan koko ajan kotona.

Vierailija
17/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi tietty olis ikävä kun ei pariin viikkoon näkis miestä. Emme asu muutenkaan yhdessä ja hoidan lapset 99% itse joten arkeen ei miehen poissaolo pahemmin vaikuttaisi. Tekee kuukauden lomamatkojakin joten ei pari viikkoa tuntuisi paljon missään :) Tietty mukavampi olla yhdessä kuin erossa mutta välillä käy tuokin.

Vierailija
18/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reissuilemaan ilman puolisoa. Kunnon mies vaikka irtisanoutuu, jos sellaiseen meinataan pakottaa. Meidän miestä yritettiin painostaa pikkujouluristeilylle, mies erosi ja nyt hän on täällä kotona käytössäni 24/7 jo neljättä vuotta:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän