Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä avioehto?

Vierailija
17.11.2010 |

.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suvun puolelta, joten katsottiin että on viisain ratkaisu. Toisaalta mun omilla vanhemmilla on avioehto ja kaikilla tutuillakin on, joten oikeastaan en edes ajatellut, että sitä ei tehtäisi.

Vierailija
2/12 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole omaisuutta. Perintöä tulossa joskus joo varmaan reippaastikin, mutta so what.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ajateltu niin, että yhdessä ollaan omaisuutemme luotu, toistemme uraa tuettu ja yhdeessä myös perinnöt on hoidettu ja huollettu. Joten jos jotain sattuu niin kyllä kumpikin on ihan oikeutettukin puoleen kaikesta.

Kummankaan vanhemmillakaan ei ole avioehtoa.

Vierailija
4/12 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tämä elämä rikkaudeksi ole myöskään muuttumassa.

Vierailija
5/12 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen, joka sulkee avio-oikeuden ulkopuolelle ennen avioliittoa hankitun omaisuuden ja mahdolliset tulevat perinnöt sekä lahjat.

Vierailija
6/12 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole oikeutta miehen vanhemmiltaan saamaan perintöön. Ei miehelläkään tietysti mun puolen perintöön, mutta mut vanhemmilta sellaista ei ole tulossa.

Vierailija
7/12 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varallisuutta. omistaa mm. puolet todella menestyvästä yrityksestä.minä olen tyhjätasku.

Vierailija
8/12 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haluta sitkea pitkään suvulla ollutta kiinteää omaisuutta mahdollisen huonon päivän riitoihin...

Vierailija
9/12 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska varallisuustasomme naimisiinmennessä olivat hyvin erilaiset.

Tuleva perintö on suojattu perintömääräyksillä eli puolisoilla ei ole osaa eikä arpaa vanhemmiltani jäävään perintöön.

Niinkauan kun kaikki on hyvin, rahat ovat yhteisiä....

Vierailija
10/12 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen, joka sulkee avio-oikeuden ulkopuolelle ennen avioliittoa hankitun omaisuuden ja mahdolliset tulevat perinnöt sekä lahjat.

Sitten meillä on keskinäinen testamentti. Ja mikäli joku lapsista (ei ollut todellakaan suunnitelmissa vielä lapsia, kun se tehtiin) vatii toisen meistä kuollessa perinnönjakoa niin ei saa muuta kuin lakiosansa. Samalla on poissuljettu lasten tulevien puolisoiden oikeus meidän perintöön.

Vierailija
11/12 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtiin heti naimisiinmeon jälkeen.

Vierailija
12/12 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan