Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällä palstalla on aika paljon potentiaalisia natseja

Vierailija
17.11.2010 |

Eli näitä ihmisiä, joiden mielestä heikkoja ei tule auttaa, jos joku traumatisoituu sodasta niin se on sitten voi voi, he itse ovat vahvoja ja kyllähän siinä kiusatussa AINA on vika, jos kerran kiusataan..nämä ihmiset on sitä tyyppiä, jotka aivopestään sodan aikana ajattelemaan, että vastakkainen osapuoli on täysin mätä ja paha ja ansaitsee tulla kaasutetuksi. Mutta se hyvä puoli siinä on, että tällaiset ihmispirut yleensä päätyvät lopulta itse kärsimään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyysääviä kukkahattutätejä!!

en mä haluu maksaa toisten varoilla eläviä loisia!

Vierailija
2/8 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suinkaan, me olemme ISKTR !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin mäkin muuten usein sanon. Kiitos!

Vierailija
4/8 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli näitä ihmisiä, joiden mielestä heikkoja ei tule auttaa, jos joku traumatisoituu sodasta niin se on sitten voi voi, he itse ovat vahvoja ja kyllähän siinä kiusatussa AINA on vika, jos kerran kiusataan..nämä ihmiset on sitä tyyppiä, jotka aivopestään sodan aikana ajattelemaan, että vastakkainen osapuoli on täysin mätä ja paha ja ansaitsee tulla kaasutetuksi. Mutta se hyvä puoli siinä on, että tällaiset ihmispirut yleensä päätyvät lopulta itse kärsimään.

Natsit olivat vain puolue, eivät kaikki osallistuneet joukkotuhontaan ja kansanmurhaan. Wermachtissa oli myös sotilaina ihan tavallisia rivimiehiä jotka eivät kuuluneet puolueeseen eivätkä osallistuneet juutalaisten tuhoon mitenkään. Älä demonisoi kaikkia puolueeseen kuuluvia. Lue vähän historiaa.

Vierailija
5/8 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vitsi 30 vuoden takaa :)

Vierailija
6/8 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat tulevaisuudessa tyytyä siihen, että sinut voidaan ryöstää ja ampua milloin vain ja lapsesi kidnapata rahan toivossa. Näinhän siinä väkisin käy, jos itsekin ajattelet, että mitä tekisit, jos muuta vaihtoehtoa hankkia elantoa ei ole kuin ottaa sitä rikkailta.

Vierailija
7/8 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin mäkin muuten usein sanon. Kiitos!

Vierailija
8/8 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat tulevaisuudessa tyytyä siihen, että sinut voidaan ryöstää ja ampua milloin vain ja lapsesi kidnapata rahan toivossa. Näinhän siinä väkisin käy, jos itsekin ajattelet, että mitä tekisit, jos muuta vaihtoehtoa hankkia elantoa ei ole kuin ottaa sitä rikkailta.

olemassa kaikenlaisia mallimaita, jossa sosiaalihuoltoa ei juuri ole, ja niissä sitä vasta sitten hyvin menee, ai jai!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi