Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten helposti teidän mielestä saa nelosia / vitosia avoimen yo:n oppimistehtävistä?
Kommentit (3)
Nelosia ja vitosia tenteistä taas saa paljon helpommin kuin varsinaisen yliopiston puolella.
siitä oppimistehtävästä?
= ns. etätehtävä, johon vastataan kirjallisuuden pohjalta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
oppimistehtävät vaikeampina kuin tentit, ovat työläämpiä ja vaativat enemmän paneutumista. Mutta muuten en tiedä onko helpompi vai vaikeampi saada numeroita kummasta.. Jos pitäisi valita toinen, niin sanoisin avoimen olevan jonkin verran tiukempi arvostelussa.
Alue: Aihe vapaa
Nelosia ja vitosia tenteistä taas saa paljon helpommin kuin varsinaisen yliopiston puolella.