Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet synnytyssalissa työsekentelevien kätilöiden olevan

Vierailija
17.11.2010 |

käytökseltään todella inhottavia, verrattuna esim. synnytysvastaanotoissa, synnytysvuodeosastoilla tms. työskenteleviin kätilöihin?

Mistähän se johtuu, että saleihin valikoituu töihin tuollaiset inhottavat eukot?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sattui Joensuussa molempiin synnytyksiin sama aivan ihana kätilö. Oli asiallinen, sopivan jämäkkä sekä ystävällinen ja osasi ehdottaa sopivia kivunlievitysvaihtoehtoja. Ehdin nähdä pitkän ensimmäisen synnytyksen aikana myös monia muita kätilöitä, joista yksi oli niin hissukka, ettei itse synnytyksestä hänen kanssaan olisi varmasti tullut mitään. Riippuu siis hyvin pitkälle henkilökemioista, mutta tämä Teerikorpi oli kyllä mielestäni aivan huippu.

Vierailija
22/23 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta Hyvinkäällä synnyttäneenä en ole huomannut moista.

Ehkä äideillä on nykyään niin paljon tietoa ja toiveita, ja sitten kun niitä ei voidakaan täyttää, niin heti ne on vittumaisia ämmiä??

Kun vaikka kuinka esimerkiksi suunnittelisi menevänsä ammeeseen, niin se voidaan kieltää, yleensä hyvästä syystä. Ja taas on kätilö vittumainen ämmä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenklinikalla kätilöihin (vastaanotto,sali,vuodeosasto)

Ja olin tyytyväinen heidän ammattitaitoon. Kavereiksi olisi tuskin ollut,mutta ei tarvitsekaan. Ihmiset on niin erilaisia.

Itselleni ei tuota hankaluutta edes kivussa sanoa kiitos tai puhua ystävällisesti. Koen, että minulle se kipu oli helpompi kestää kun ajatteli tilannetta positiivisesti ja pysyi rauhallisena.

Mutta tämä olikin tälläinen teini äidin mielipide:D. Ehkä en osaa vaatia sitten sitä palvelua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi