Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies laittaa ex-panon kohdalle nimimerkin kostaja?

Vierailija
17.11.2010 |

Siis mies halunnut lopettaa seksisuhteen vedoten olevansa varattu mies,nainen siis seksisuhteen osapuoli suivaantunut koska olettanut vakavampaa,nyt mies jo löytänyt uuden panon.Vaimo silti yhä sama ja asuvat yhdessä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mun exä on kännykässäni "Psyko" ja äänetön-ryhmässä jotta osaan olla vastaamatta puheluihin :)

Vierailija
2/7 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mun exä on kännykässäni "Psyko" ja äänetön-ryhmässä jotta osaan olla vastaamatta puheluihin :)

Eikö olisi helpompaa poistaa numero, kun et kerran vastaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän kuitenkin vastaa muihin nimettömiin numeroihin, eikä siis halua vahingossa vastata exälleen? Onhan se "psyko" paljon helpompi tunnistaa kuin joku puhelinnumero.

Vierailija
4/7 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostaja viestettelee paniikinomaisesti:milloin olet täällä,oletko tänä iltana jne.

Vierailija
5/7 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä osaisin olla vastaamatta hänen puheluihinsa jos mulla ei ole tallessa kuka soittaa? Lisäksi häiriköi jatkuvasti, parempi olla tallessa ja äänetön-ryhmässä NIIN EI HÄLYTÄ kun soittaa. Jos numeroa ei olis kännyssä, sehän pirisisi vähän väliä, onko siinäkään järkeä?

Vierailija
6/7 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla katkera juttu kun sut jätettiin..olit jo ehtinyt kuvitella kaikkea.Noh,varatut miehet nyt on sellaisia sama laulu kaikilla..kai tiedät että kuitenkin harrastavat seksiä sen oman puolison kanssa koko ajan kaikista vakuutteluistaan huolimatta..

Vierailija
7/7 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekö että on uusi pano vai että on vielä vaimonsa kanssa yhdessä? Sellaista se on, kun alkaa vehdata varatun miehen kanssa. Tuskin olet ainoa ja se paras ja rakkain on silti aina kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän