Minkälainen mies laittaa ex-panon kohdalle nimimerkin kostaja?
Siis mies halunnut lopettaa seksisuhteen vedoten olevansa varattu mies,nainen siis seksisuhteen osapuoli suivaantunut koska olettanut vakavampaa,nyt mies jo löytänyt uuden panon.Vaimo silti yhä sama ja asuvat yhdessä.
Kommentit (7)
mut mun exä on kännykässäni "Psyko" ja äänetön-ryhmässä jotta osaan olla vastaamatta puheluihin :)
Eikö olisi helpompaa poistaa numero, kun et kerran vastaa?
mut mun exä on kännykässäni "Psyko" ja äänetön-ryhmässä jotta osaan olla vastaamatta puheluihin :)
Ehkä hän kuitenkin vastaa muihin nimettömiin numeroihin, eikä siis halua vahingossa vastata exälleen? Onhan se "psyko" paljon helpompi tunnistaa kuin joku puhelinnumero.
Kostaja viestettelee paniikinomaisesti:milloin olet täällä,oletko tänä iltana jne.
Miten mä osaisin olla vastaamatta hänen puheluihinsa jos mulla ei ole tallessa kuka soittaa? Lisäksi häiriköi jatkuvasti, parempi olla tallessa ja äänetön-ryhmässä NIIN EI HÄLYTÄ kun soittaa. Jos numeroa ei olis kännyssä, sehän pirisisi vähän väliä, onko siinäkään järkeä?
Tais olla katkera juttu kun sut jätettiin..olit jo ehtinyt kuvitella kaikkea.Noh,varatut miehet nyt on sellaisia sama laulu kaikilla..kai tiedät että kuitenkin harrastavat seksiä sen oman puolison kanssa koko ajan kaikista vakuutteluistaan huolimatta..
sekö että on uusi pano vai että on vielä vaimonsa kanssa yhdessä? Sellaista se on, kun alkaa vehdata varatun miehen kanssa. Tuskin olet ainoa ja se paras ja rakkain on silti aina kotona.