Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: sano edes yksi asia jonka miehesi osaa

Vierailija
17.11.2010 |

kun täällä aina vain mollataan miehiä niin jotain hyvääkin välillä

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväilee vagi-puolelta niin, että alan lainehtimaan. Lakanat märät siinä vaiheessa. Eikä kyse pissasta..

Vierailija
22/25 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies osaa kaiken tarpeellisen ja tarvittavan niin kotitöiden, lastenhoidon kuin parisuhteen ja seksielämänkin kannalta katsottuna - mutta se osaaminen ei todellakaan aina näy tekemisenä. Hänen kohdallaan kyse ei tosin ole laiskuudesta tai siitä, että sälyttäisi asioita mun vastuulleni tahallaan, vaan ihan silkasta ajattelemattomuudesta. Miestä ei häiritse, vaikkei kotona siivottaisi pariin kuukauteen, vaikka koti näyttäisi miten tornadon myllerryskentältä, eikä hän tule ajatelleeksi, että minusta saattaisi olla mukavaa, jos hänkin siivoaisi ilman erillistä neuvottelua asiasta. Miestä ei häiritse 1,5-vuotiaan kulkeminen pissavaipassa tuntikausia, eikä hän tule ajatelleeksi, että sitä 1,5-vuotiasta se vaippa saattaa jo vähän häiritä. Miestä ei häiritse se, ettei meillä ole juuri kahdenkeskistä aikaa keskenämme, eikä hän tule ajatelleeksi, että minulla olisi parempi olo mieheni lähellä, jos sitä kahdenkeskistä aikaa joskus olisi.

Ymmärrän kyllä, mutten silti väitä, etteikö välillä suututa suunnattomasti, että yksi voi vaan kohautella olkiaan ja olla ajattelematta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meidän isäntä ainaskin saa meidän astran käyntiin aamulla, vaikka akku olisi lähes tyhjä (vaikka työntämällä käyntiin).

Vierailija
24/25 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kysyttiinkin miesten hyviä puolia, tämä siimeinen taitaa olla aika lailla syy/seuraus...

Kiitos , että osaat arvostaa miestäsi. Muista kuitenkin vanha hyväksi havaittu sanonta:"niin makaa kuin petaa"

tv. M50v.

Ne nyt vaan on pakko tehdä, oli seksiä tai ei.

Vierailija
25/25 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tiedän miehen/miehiä, jotka luistavat kotitöistä ihan kympillä. Mukamas akkojen hommaa. Oli sitä seksiä tai ei.