Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: sano edes yksi asia jonka miehesi osaa

Vierailija
17.11.2010 |

kun täällä aina vain mollataan miehiä niin jotain hyvääkin välillä

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ole pahalla tuulella tai surullinen.

Vierailija
2/25 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkaan ei sitä tee silti. Siksi ei seksiäkään tipu ainakaan minulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kysyttiinkin miesten hyviä puolia, tämä siimeinen taitaa olla aika lailla syy/seuraus...

Kiitos , että osaat arvostaa miestäsi. Muista kuitenkin vanha hyväksi havaittu sanonta:"niin makaa kuin petaa"

tv. M50v.

Vierailija
4/25 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma mies osaa kutakuinkin kaiken kotitöiden saralla minkä minäkin. Ja tekeekin. Lisäksi hän osaa antaa mulle maailman parhaimmat orgasmit. Senpä takia otinkin miehekseni ;-)

Vierailija
5/25 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin, että minun orgasmit on parempia kuin sinun.

osaa antaa mulle maailman parhaimmat orgasmit.

Vierailija
6/25 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukihan tossa alotuksessa mieheSI... pieni lukihäiriö näköjään..

Mutta hyvä alotus!

Vierailija
7/25 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin parhaita, mitä itse olen saanut. Ei minua muiden orgasmit kiinnosta...

Vierailija
8/25 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyydyttää minut täydellisesti sängyssä, saan häneltä parasta seksiä!! : )

Vierailija
9/25 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mollannut miestäni täällä, päinvastoin. :) Mitä osaa... Osaa niin paljon, monipuolisesti. Seksissä, työ- ja kotielämässä, ihana mies, ihanteellinen kumppani. ?

Vierailija
10/25 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää minua ihanteellisena kumppanina. Harmi, että minä en pidä häntä...

Vierailija
11/25 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma mies osaa kutakuinkin kaiken kotitöiden saralla minkä minäkin. Ja tekeekin. Lisäksi hän osaa antaa mulle maailman parhaimmat orgasmit. Senpä takia otinkin miehekseni ;-)

En nyt yhtään puollustele AP:tä, mutta osaaminen ja tekeminen on kaksi eri asiaa.

M34

Vierailija
12/25 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin osaan olla maailman ihanin mies ja paras rakastaja jos vain tahdon. Vaimoni ei saa tätä tahtoa minussa esiin.

En nyt yhtään puollustele AP:tä, mutta osaaminen ja tekeminen on kaksi eri asiaa. M34

Vierailija
13/25 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaisi myös olla tosi hyvä sängyssä, mutta oma mies ei tätä tahtoa saa esiin.. Siis en puhunut nyt itsestäni ja miehestäni.

Joo, omasta miehestäni, on huumorintajuinen, saa minut pysymään hyvällä tuulella ja samoin minä hänet. Ei ole itsekäs öykkäri vaan osaa ottaa huomioon muutkin.

Vierailija
14/25 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin vaimoni pitää minua ihanteellisena kumppanina. Harmi, että minä en pidä häntä...

Onnekseni mies on jopa NIIN ihanteellinen kumppani, että näyttää monin tavoin sekä kertoo usein, kuinka olen hänelle parasta mitä toivoa saattaa.

nro 10

Vierailija
15/25 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaaminen ja tekeminen on todella eri asioita. Mutta tarkoitin tässä kyllä tekemistäkin. :-)

Aika vähän on tullut tähän ketjuun vastauksia...

Vierailija
16/25 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

imuroi, vie roskat, korjaa kaiken mikä menee rikki, on huomaavainen, järjestää matkoja meille, tykkää lapsistaan

Täällä on ainakin ihana mies.

Vierailija
17/25 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa olla hyvällä tuulella ja aina iloinen, saa päivän loistamaan, imuroi, vie roskat, korjaa kaiken mikä menee rikki, on huomaavainen, järjestää matkoja meille, tykkää lapsistaan Täällä on ainakin ihana mies.

Vierailija
18/25 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee osansa kodinhoidossa, on hyvä työssään ja rakastaa sitä. Rakastaa minua sellaisena kuin olen. Tyydyttää tarpeeni henkisesti ja fyysisesti. Ainoa mies joka saa minulle orgasmin - aina! Osaa lohduttaa eikä jätä yksin surullisella mielellä. On tukenani joka asiassa. Saa minut nauramaan ja osaa piristää.

Ei tarvitse miettiä edes hyviä puolia, on niitä niin paljon enemmän kuin huonoja. Olen minä löytänyt yhden hienoimmista miehistä.

Tämä innoitti minua ja aion kertoa samat asiat miehelleni kun hän tulee kotiin. Tehkää jokainen niin! Varmasti mies on mielissään.

Vierailija
19/25 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa vaihtaa renkaat, sulakkeet ja tarjoaa orkut joka kerta. ei naisetkaan välttämättä paljoa vaadi verrattuna vaikka siihen, mitä miehet usein vaativat naisilta

Vierailija
20/25 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat paljon lapsia useinkin seksielämän kustannuksella. Itse en vaadi naiselta oikeastaan mitään muuta kuin hyvää seksiä. En tarvi naista juuri mihinkään muuhun. Kiinnostuksenkohteemme ovat täysin erilaiset, vaimoni ei osaa laittaa ruokaa eikä siivota. Mitä jää jäljelle? No seksi tietenkin. Ja mitä siitä seuraa? No tietenkin se, että kun seksi ei toimi, mikään ei toimi.

ei naisetkaan välttämättä paljoa vaadi verrattuna vaikka siihen, mitä miehet usein vaativat naisilta