Hirveä seksiongelma :(
Kieltäydyn seksistä joskus, koska mieheni haarat haisevat hielle ja pyllykin joskus haiskahtaa. Hän pesee kyllä peniksensä joka ilta seksin toivossa, mutta käy muuten aamuisin suihkussa ja unohtaa iltaisin, että siellä housuissa on muutakin pestävää kuin kikkeli. Miten sinä viestisit tästä ongelmasta miehelle?
Kommentit (34)
"Kulta, olis niin ihana, kun pesisit tuolla uudella suihkusaippualla koko alapääsi oikein kunnolla kun sen tuoksu kiihottaa minua entisestään" tai jotain vastaavaa?
jossa väitettiin jonkun vessahavainnoinnin perusteella naisten olevan epähygieenisempiä kuin miesten..ei ihan vastannut näitä arkikokemuksia. MIksi, oi miksi miesten on niin paljon vaikeampaa huolehtia perushygieniasta? jee, likaisen perseen hajuinen mies...
sieltä tuli nainen ja se vessa haisi tosi pahalle, pesemättömälle pimpille, oksetti ihan.
pitääkö vaimon muistuttaa aikuista miestä pesuista? Kyllä riittää, kun lapset puunaa ja huolehtii, ei enää miehen hygienia jaksa kiinnostaa, se pitää olla itsestäänselvyys.
Jos mies haisee pahalle seksia aloitettaessa ja pitää komentaa pesulle, häviää minulta halut siihen paikkaan. Sama kierre jatkuisi ja hajun ajattelu tekisi jo illat vaikeaksi, samassa vuoteessa kun nukutaan.
Haisevaa kalua en ottaisi lähellekään kasvojani..
Kaikkiaan epäkunnioittavaa käytöstä naista kohtaan lähestyä haisevana olentona seksin toivossa.
Jos tuollainen ongelma ilmenisi edes kerran, sanoisin kauniisti, mutta päättäväisesti, että peseydy ensin. Siltikään samana kertana seksi ei houkuttele.
Arvostan myös itseäni sen verran, että odotan kumppanilta perussiisteyttä.
jossa väitettiin jonkun vessahavainnoinnin perusteella naisten olevan epähygieenisempiä kuin miesten..ei ihan vastannut näitä arkikokemuksia. MIksi, oi miksi miesten on niin paljon vaikeampaa huolehtia perushygieniasta? jee, likaisen perseen hajuinen mies...
ollu se pimpula-ketju mitä ei voinu lukee kun vedet silmis nauroi...
Sain vaikka mitä arveluita syiksi ja neuvoja tilanteen korjaamiseen.
Kerroin tietäväni syyn miehen haluttomuuteen, mutta että en kerro. No kerronpas tässä ketjussa vähän enemmän. Syy on miehen ja minun eroavat käsitykset peseytymisestä. On huomannut, olen jotain sanonutkin, että haluaisin puhtoisen miehen sänkyyni. Mutta hän ei suostu pesulle kun ehkä joka neljäs päivä. Kuulema iho on niin herkkä että ei kestä, mutta siihen en usko. On muitakin samankaltaisia syitä välisemme seksin loppumiseen, mutta en nyt tässä niitä viitsi kaikkia kertoa.
Käyn suihkussa ennen kuin menen sänkyyn. Jos on ollut illalla, yöllä seksiä niin käyn aamullakin pienessä suihkussa. Jotenkin se tuntuu paljon. Entisaikoihinkin harrastettiin seksiä, mutta ajatelkaa, ihmiset kävivät ehkä kerran viikossa saunassa ja vettä jolla lotrata ei tällaisia määriä ollut. Siis miten todella ennen ja nyt.
nykyäänkin on epäsiistejä naisia ja samanlaisia miehiä. Olisi toivottavaa, että nuo lyöttäytyisivät yhteen..
Lapset ja mies yhteiseen iltasuihkuun mies muka opettaa mistä pestään ja miten lapsille,
kun itse teette esim iltapalaa.
Toinen hyvä konsti on vahingossa kerätä pidetyt kalsarit koneeseen tai
pyykki korin pohjalle.
Herkille miehille myös natusanin lasten saippuaa niin ei paikat kuivu eikä kutise.
Miehet on lapsia pitää olla juoni.
miehellä vaan saattaa kalsareiden vaihtoväli olla 2vk (samoin sukat), joten +/- 0 hajuhaitan kannalta pesut. olen huomauttanut asiasta, että puhtaita alusvaatteita on päivittäin saatavilla, mutta ei. ja sitten niitä nivusia pitää raapia yötäpäivää, kun kutiaa niin paljon... kuulemma "allergistaihottumaa" ja johtuu ruuasta.
Miehet lapsia?
Jos peseytyminen tuottaa ongelmia, niin miten on muun elämän laita.
Ei kai kukaan nainen suostu harrastamaan seksiä siivottoman miehen kanssa?
ehdottaisit vaikka yhteistä suihkua ennen seksiä ;)
Tai sitten sanot asiasta suoraan ja asiallisesti.
aina kun se tule töistä: sanot että mee ensin suihkuun, sitten syödään ja sitten vain ollaan (sitten voitte sekstailla)
mutta mua yököttää ihan tolkuttomasti se miten harvoin mies vaihtaa kalsarinsa. En edes tiedä kuinka harvoin, koska en uskalla alkaa seurata asiaa tarkemmin tai varmaan joutuisin lopettamaan seksin harrastamisen sen kanssa silkasta kuvotuksesta, mutta sen tiedän että kun pesen pyykkiä (mä hoidan pyykeistä 100%) niin hyvä jos koko koneellisessa on edes yhdet miehen kalsarit.
Olen yrittänyt vihjailla ostamalla uusia kalsareita, kysymällä esim. matkalle lähdettäessä että eikö kahden viikon matkalle sentään tarvita huomattavasti useammat kalsarit, ja teroittamalla lasten päähän (miehen kuullen) että alushousut on JOKA PÄIVÄ vaihdettava puhtaisiin, AINA, ilman että niiden puhtausastetta edes aletaan erikseen analysoida, mutta mies ei silti yhtään paranna tapojaan.
Meillä on muuten ihan hyvät suhteet, mutta tämä on musta niin iljettävä asia etten keksi loukkaamatonta tapaa ottaa asiaa ihan suoraan puheeksi. Onhan se nyt käsittämättömän noloa että vaimon pitää puuttua aikuisen miehen kalsareihin!
miehellä vaan saattaa kalsareiden vaihtoväli olla 2vk (samoin sukat)... ja sitten niitä nivusia pitää raapia yötäpäivää, kun kutiaa niin paljon... kuulemma "allergistaihottumaa" ja johtuu ruuasta.
sori mutta tulipas ällö olo sun äijästä... Siis miksei se vaihda päivittäin?! Tai et kai sinä tiedä, kun olet yrittänyt samaa sanoa hänelle... :D Mutta ihan käsittämätöntä, hyi saattans okso! Sitten rapsutellaan kutiavia alueita, ihmekö kun kutisee...
Noin muuten mä pidän kyllä miehen nivusten tuoksusta, mahtavan miehekäs aromi. Olettaen että hygieniasta (ja myös niistä puhtaista kalsareista!) huolehditaan, mutta se lievä miehekäs hien (ei lian) haju taipeissa, hrrrr... :)
Kuvottava ongelma tuollainen paha haju, onneksi oma muru on niin ajattelevainen ja tykkää niin paljon tarjoamastani suuseksistä ;) että pitää paikkansa puhtoisina. ?
sanot ihan suoraan!!
mä kyl sanon ukolle aina et suihkuun tms, jos haiskahtaa yhtään pahalle. kyllä se tietää vaikka sanon asiat et "nyt äijä suihkuun siit, haiset ihan törkeelle" ni se tietää et rakastan sitä enemmän kun mitään. haistan kaiken viel sika hyvin kun raskaana..
yhtäkkiä ruveta jos ei ole tehnyt sitä aikaisemmin. Että 10 vuoden kuluttua yhtäkkiä alkaa joka päivä sanoa miehelle että "nyt äijä suihkuun, haiset ihan törkeelle" vaikka aiemmin ei ole sanonut mitään... Se ei mene ihan yhtä letkeästi kuin jos niin on ollut aina tapana. Mies varmaan kuvittelisi että jotain on yhtäkkiä muuttunut.
sanot ihan suoraan!! mä kyl sanon ukolle aina et suihkuun tms, jos haiskahtaa yhtään pahalle. kyllä se tietää vaikka sanon asiat et "nyt äijä suihkuun siit, haiset ihan törkeelle" ni se tietää et rakastan sitä enemmän kun mitään. haistan kaiken viel sika hyvin kun raskaana..
Ihan kuin pikkulapsia, eivät osaa itseään pestä käskemättä. Ja tuo 2vk kalsareiden vaihtoväli oli varmaan kyllä vitsi. Ap:n miestä mietin; jos pesee peniksen joka päivä, niin eikö oikeasti olisi helpompi käydä suihkussa kuin jollain käsisuihkun kanssa lotrata?
Hän käy suihkussa joka aamu ja vaihtaa vaatteet päivittäin, mutta tuo iltapesu on se ongelma. Haarahiki ei lähde penistä pesemällä :( Kyllä mä taidan vielä sanoa jotenkin asiasta, koska kivan palkkionhan mies siitä saa. Keräilen rohkeutta. -ap