Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirveä seksiongelma :(

Vierailija
16.11.2010 |

Kieltäydyn seksistä joskus, koska mieheni haarat haisevat hielle ja pyllykin joskus haiskahtaa. Hän pesee kyllä peniksensä joka ilta seksin toivossa, mutta käy muuten aamuisin suihkussa ja unohtaa iltaisin, että siellä housuissa on muutakin pestävää kuin kikkeli. Miten sinä viestisit tästä ongelmasta miehelle?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Älä anna sille!

Vierailija
22/34 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten sanot asiasta suoraan ja asiallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten sanot asiasta suoraan ja asiallisesti.

ap

Vierailija
24/34 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teidän suhde on yhtään vakavalla pohjalla ni sanot sille suoraan. Tahi jatkat leikkiänne.

Vierailija
25/34 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiselle suoraan, mutta minä oon ns. vastaavanlaisessa tilanteessa illalla miehelle maininnut että "etkö meinannu suihkussa käydä,haiset hielle?" Ja kylläpä käy joka ilta suihkussa.

Oma ongelmani liittyy samaan aiheeseen, ei kuitenkaan puhtauteen..

Sanomalla vaan rohkeasti miehelle iltaisin et suihkuun siitä, jos ei ite meinaa "muistaa".

Vierailija
26/34 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun haiskahtaa, sanoisin että käy kunnon pesulla ja jatketaan sitten..

Vierailija
27/34 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin meillä, että kun huomaa toisen menevän pyllypyykille, niin toinen seuraa perässä ja saa ihanaa seksiä. Siihen kuuluu myös hampaiden pesu.

Vierailija
28/34 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vakituinen, yhdessä asuva pari? Silloin varmaan voitte puhuakin avoimesti? Voit sanoa, että sun persees haisee pahalle, eikä siitä toinen voi loukkaantua. Kyseessähän on vain puhdas (tai likainen...) fakta. Mitä ujosteltavaa tuollaisessa asiassa on?

Vierailija
29/34 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vakituinen, yhdessä asuva pari? Silloin varmaan voitte puhuakin avoimesti? Voit sanoa, että sun persees haisee pahalle, eikä siitä toinen voi loukkaantua. Kyseessähän on vain puhdas (tai likainen...) fakta. Mitä ujosteltavaa tuollaisessa asiassa on?

ap

Vierailija
30/34 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. että muistathan muuten pestä nivusetkin kikkelin lisäksi, kun ei hienhaju muuten lähde kun on karvojakin. Mä oon joutunu miestä valistamaan tästä asiasta, huoh..

Vierailija
31/34 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä saunapäivisin.

Vierailija
32/34 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ollut nokan edessä tilanne, että olen ottamassa mieheltä suihin. Toinen makaa naama näkkärillä ja autuaana tulevasta, minä haistan jo matkan päähän sen...pesemättömän peniksen:-/. On käyty saunassa, suihkussa, mutta se pesu nyt vain on ollut ylimalkaista huljuttelua. Aikani hyväilen käsin ja mietin hulluna, voinko sanoa jotakin, no en..ja alennun;-o. En väitä, että maistuisin itsekään aina mansikalta. Siksi en haluakaan, että suuseksiä tarjotaan ihan yllättäen. Totta kai haluan olla puhdas...samaa toivoisi mieheltä:-/. En yhtään ihmettele, miksi jollekulle tulee kammo tai inhoa suuseksiä kohtaan...

Perkl, ehkä olen itsekin nykyään, tai sitten nykyisen mieheni mielestä tosi vastenmielisen hajuinen/makuinen. En nimittäin saa suuseksiä kuin varta vasten pyytäessäni ja sen tärkeydestä puhuttuani;-o! Kumma, että muilta sitä ennen niin helposti ja kyselemättä sain...*huoks*.

Vierailija
33/34 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi muut haisee?

Vierailija
34/34 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä vaan saattaa kalsareiden vaihtoväli olla 2vk (samoin sukat), joten +/- 0 hajuhaitan kannalta pesut. olen huomauttanut asiasta, että puhtaita alusvaatteita on päivittäin saatavilla, mutta ei.

ja sitten niitä nivusia pitää raapia yötäpäivää, kun kutiaa niin paljon... kuulemma "allergistaihottumaa" ja johtuu ruuasta.