Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

arvostele päivän syömiseni

Vierailija
16.11.2010 |

Eli, haluaisin kommentteja tämän päivän syömisiini. Täysimetän, ja haluaisin että ruokavalio olisi terveellinen, mutta antaisi myös painoni hissuksiin tippua tunnin kävelylenkkien ja ruokavalion kanssa.

Aamupala: maitorahka, 135g pensasmustikoita, multivitamiini

Lounas: kanan rintafilee, keitettyjä kasviksia (porkkana, lanttu, kukkakaali, parsakaali), ruskea kastike (hieman), lasi rasvatonta maitoa

Välipala: kuppi maitokahvia, 200 kcal edestä keksejä (matala glykeeminen indeksi)

Päivällinen: Tummaa makaroonia, jauheliha-herkkusieni-4%kermakastiketta, salaattia (kurkku, tomaatti, salaatinlehti), jälkiruuaksi mandariini

Illalla: purkki ananasta, kuppi teetä, sama maitorahka kun aamulla, 2 keksiä

Toki itsekin tiedostan ettei noi keksit ole millään lailla tarpeellisia, mutta entisenä herkkusuuna on jotain hyvää pidettävä kuvioissa ettei ihan kituutukseksi mene :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön miten sattuu, vaikka ei pitäisi...Olen vkolla 20 raskaana ja "pelkään" liiallisten kilojen kertymistä.

Tänään olen syönyt pienen lihapiirakan (välissä t-lusikallinen majoneesia, ruokalusikallinen kurkkusalaattia sekä ketsuppia). Juonut kupin kahvia kevytmaidolla. Syön vielä yhden omenan sekä tomaatin. Ja vettä juonut 2l.

Vierailija
2/2 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko tarpeeksi hyviä rasvoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän