arvostele päivän syömiseni
Eli, haluaisin kommentteja tämän päivän syömisiini. Täysimetän, ja haluaisin että ruokavalio olisi terveellinen, mutta antaisi myös painoni hissuksiin tippua tunnin kävelylenkkien ja ruokavalion kanssa.
Aamupala: maitorahka, 135g pensasmustikoita, multivitamiini
Lounas: kanan rintafilee, keitettyjä kasviksia (porkkana, lanttu, kukkakaali, parsakaali), ruskea kastike (hieman), lasi rasvatonta maitoa
Välipala: kuppi maitokahvia, 200 kcal edestä keksejä (matala glykeeminen indeksi)
Päivällinen: Tummaa makaroonia, jauheliha-herkkusieni-4%kermakastiketta, salaattia (kurkku, tomaatti, salaatinlehti), jälkiruuaksi mandariini
Illalla: purkki ananasta, kuppi teetä, sama maitorahka kun aamulla, 2 keksiä
Toki itsekin tiedostan ettei noi keksit ole millään lailla tarpeellisia, mutta entisenä herkkusuuna on jotain hyvää pidettävä kuvioissa ettei ihan kituutukseksi mene :D
Mä syön miten sattuu, vaikka ei pitäisi...Olen vkolla 20 raskaana ja "pelkään" liiallisten kilojen kertymistä.
Tänään olen syönyt pienen lihapiirakan (välissä t-lusikallinen majoneesia, ruokalusikallinen kurkkusalaattia sekä ketsuppia). Juonut kupin kahvia kevytmaidolla. Syön vielä yhden omenan sekä tomaatin. Ja vettä juonut 2l.