Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pikkupojat on niin ärsyttäviä?

Vierailija
16.11.2010 |

Ei hetken rauhaa. Jatkuvaa liikettä, vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Ja liian kova ääni... Olenko ainoa jota pojat ottaa päähän? y-kromosomissa on jotain vikaa!

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut poikalapsia. Ajatuskin niistä riehumassa ja huutamassa... Argh!!

Ei hetken rauhaa. Jatkuvaa liikettä, vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Ja liian kova ääni... Olenko ainoa jota pojat ottaa päähän? y-kromosomissa on jotain vikaa!

Vierailija
22/61 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivinen toki, mutta osaa käyttäytyä. Ihanaa kun on innostuva ja kaikesta kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on sellainen räpätäti ja ja jokapaikan höylä, että saa olla koko ajan vahtimassa. Poika taasen viihtyy hyvin vaikkapa kirjan parissa. Välillä on pakko mennä oikein tarkistamaan, onko poika hereillä vielä.

Vierailija
24/61 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivinen toki, mutta osaa käyttäytyä. Ihanaa kun on innostuva ja kaikesta kiinnostunut.

posket punaisena hirveään ääneen mölötystä, niin on kaikkea muuta kuin ihanaa...

Vierailija
25/61 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisen tapauksessa kyse on selvästi kotioloista ja kasvatuksesta.

Ei pidä yleistää

t.Lastenhoitaja

Pojat huitovat kepeillä, riehuvat, juoksevat koko ajan, leikkivät sotaa, repivät hermot, uhmaavat, puhuvat rumia, eivät osaa pitää suutaan, satuttavat toisiaan ja itseään tarkoituksettomalla koheltamisella, ovat empatiakyvyttömiä, ilkeitä, pahansuopia...

Vierailija
26/61 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huitovat kepeillä, riehuvat, juoksevat koko ajan, leikkivät sotaa, repivät hermot, uhmaavat, puhuvat rumia, eivät osaa pitää suutaan, satuttavat toisiaan ja itseään tarkoituksettomalla koheltamisella, ovat empatiakyvyttömiä, ilkeitä, pahansuopia...

Vierailija
27/61 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huitovat kepeillä, riehuvat, juoksevat koko ajan, leikkivät sotaa, repivät hermot, uhmaavat, puhuvat rumia, eivät osaa pitää suutaan, satuttavat toisiaan ja itseään tarkoituksettomalla koheltamisella, ovat empatiakyvyttömiä, ilkeitä, pahansuopia...

Aikamoiset yleistykset pikkupojista.

Vierailija
28/61 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hakeaa asiasta tietoa, puhuu kyllä siitä, mutta todella tietää mistä puhuu. Viimeksi on kiinnostunut samuraista, niiden asemasta ja mitä taitoja heidän tuli oppia. On oppinut sivussa useamman sanan japania:-)

Vierailija
29/61 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa asettua riehuvan pikkupojan asemaan. En jaksa tajuta miksi pitää mennä pää kolmantena jalkana ja koko ajan.

Vierailija
30/61 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoiset yleistykset pikkupojista.

Ihan kivoja ovat kaikki tuntemani poikalapset. Yhden vähän ärsyttävän pienen tytön tunnen. Määräilee muita ja yrittää aina saada jonkun lapsista syrjäytettyä leikeistä yms.

Onhan pojat joskus vilkkaita ja äänekkäitä, mutta osaa ne tytötkin.

Tästä keskustelusta huomaa, että aikuiset naiset ainakin osaa olla todella ilkeitä, empatiakyvyttömiä, kapeakatseisia ja itsekkäitä...

Vierailija
31/61 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi poikaa, eikä kumpikaan ole tuollaisia.

Uhma on normaalia, sitä on tytöilläkin, ihan tiedoksi vaan. Ja rumia osaa puhua tytötkin, ne vasta osaakin! Oletko kuunnellut kun teinitytöt avaavat sanaisen arkkunsa?! JESTAS!

Empatiakyvyttömyys, ilkeys ja pahansuopaisuus sopii erittäin hyvin tyttöihin, tunnen muutaman tuommoisen ja mikä lie kasvatuksessa v ikana, empatiakyvytön ja ilkeä äiti ilmeisesti (eri perheistä)

Vierailija
32/61 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattialla istuen pikkuautoilla ajelevat. On tossa jotain äänitehosteita mukana, mutta ei kovin äännekkäitä. 3 poikamaista poikaa.

Ihan rauhassa saan tässä koneella istuskella.

Vierailija
33/61 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on poika, joka on kaikkea sitä mitä ap inhoaa, ja poika joka on kaikkea muuta, itse rauhallisuus. Mutta silti Poika. Ja sitten on tyttö, joka on kovin perinteinen ja fiini ja pinkki, ja toinen tyttö, joka on se peppipitkätossu.

Eli mulla on ihan kaikkea! Mulle on onni suotu!

Vierailija
34/61 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillon huomattavasti helpompi poika, ku enemmistö tuntemistani tytöistä. Naapuris asuu perhe josson kaks tosi vilkasta "tuholaistyttöö". Kiusaavat, satuttavat tahallaan, rikkovat leikit, lelut. Perhees myös kaks poikaa, jotka on huomattavasti rauhallisempii ja helpompii. Siinäpäs yks esimerkki.

Vierailija
35/61 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on poika, joka on kaikkea sitä mitä ap inhoaa, ja poika joka on kaikkea muuta, itse rauhallisuus. Mutta silti Poika. Ja sitten on tyttö, joka on kovin perinteinen ja fiini ja pinkki, ja toinen tyttö, joka on se peppipitkätossu.

Eli mulla on ihan kaikkea! Mulle on onni suotu!

Minun korviini tuo on suoranainen Helvetti. Eläintarha jossa ei saa hetken hiljaisuutta.

Vierailija
36/61 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

molottavat ählämit, kaakattavat mummot, av-palstan idiootit...ap olet vain lesbo. Tulet parhaiten toimeen naisten kanssa ja naisista parhaiten, itsesi kanssa.

Vierailija
37/61 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

molottavat ählämit, kaakattavat mummot, av-palstan idiootit...ap olet vain lesbo. Tulet parhaiten toimeen naisten kanssa ja naisista parhaiten, itsesi kanssa.

Mutta tosiaan tulen parhaiten toimeen naisten kanssa. Miehet ovat aina vaikuttaneet minusta yksinkertaisilta. Tylsät mielenkiinnonkohteet, tylsät jutut, väkivaltaisia, epämiellyttäviä...

Vierailija
38/61 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pojissa on yleisesti rajuutta ja yksi pojan kaveri on justiinsa sellainen, kun yksi tuossa kuvaili.

En enään jaksannut sitä lasta. Rasittava ja uuvuttava lapsi.

Vierailija
39/61 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan tulen parhaiten toimeen naisten kanssa. Miehet ovat aina vaikuttaneet minusta yksinkertaisilta. Tylsät mielenkiinnonkohteet, tylsät jutut, väkivaltaisia, epämiellyttäviä...

Vierailija
40/61 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle tulee mielikuva apsta..jolla on tylsät mielenkiinnonkohteet, tylsät jutut, epämiellyttävä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän