Mitä lahjaksi veljelle ja kälylle, sanovat aina, että eivät halua mitään,
mutta meillä on ollut tapana aina sisarusten kesken lahjat ostaa ja hekin ostavat meille. Tänä jouluna olemme vieläpä kaikki sisarukset äitini luona, joten ikävää, jos he eivät sit saa lahjoja niin paljon kuin me muut.
Tai oikeastaan syy miksi haluan heillekin lahjan antaa, on se, että rakastan joululahjojen antamista :)
Heillä on pieni vauva, jolle jotain ostan lahjaksi, mutta heillekin jotain kivaa haluaisin. Suklaata ja arpoja annoin viime vuonna :)
Kommentit (23)
Lahjaideaa voi olla vaikeaa keksiä miehelle, joka ei mitään tarvitse. Tässä joku lista uniikeista edullisista lahjaideoista minkä nopealla kuuklaamisella löysin, ehkä siitä on apua. Löysin myös käytännöllisiä lahjaideoita täältä. Jos ei mikään muu auta niin anna vaikka lahjakortteja (netflix, ravintolaketju yms), tulee ainakin käyttöön.
https://piirretty.myshopify.com/
Jos sattuu eläimenystävä olemaan niin kyseiselle palvelulle ehdottoman iso suositus! Itse olen tilannut tuolta ja täytyy kyllä sanoa että yllätyin positiivisesti!
Mä inhoon kuvattavana oloa, vaikka selfieitä tykkäänkin räpsiä. Ja teettää nyt iso valokuva, jossa kaikilla teennäiset hymyt.... XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdddddddd