Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana kämppä:

Vierailija
16.11.2010 |

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/6416997

Joskin keittiön tuoleista en tykkää, mutta siis sisustukseltaan muuten. Olkkarin tapetti ihana.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kyllä muutenkaan mitenkään erikoinen

Vierailija
2/9 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on mies saanut sisustaa olohuoneesta kaipaamansa poikamiesboksin ja vaimo sitten askarrellut makunsa mukaan keittiössä ja makkarissa.

Tyylillisesti eivät oikein sovi yhteen. :)

Mutta kamalampiakin olen nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt on pakko kysyä; onkohan ap:n oma kämppä?

Kuitenkin tuo on niin perusasunto sisustukseltaankin, että se ei herätä minussa ihastusta eikä vihastusta. Ainakaan minulla ei tulis mieleenkään linkittää tämäntyyppistä asuntoa, koska siinä ei vaan ole mitään erikoista saati ihanaa omassa tyylilajissaan(kaan). Ei mitään.

Vierailija
4/9 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt on pakko kysyä; onkohan ap:n oma kämppä?

Kuitenkin tuo on niin perusasunto sisustukseltaankin, että se ei herätä minussa ihastusta eikä vihastusta. Ainakaan minulla ei tulis mieleenkään linkittää tämäntyyppistä asuntoa, koska siinä ei vaan ole mitään erikoista saati ihanaa omassa tyylilajissaan(kaan). Ei mitään.

katsoin. Ei tuossa kämpässä nyt varmaan mitään erityistä vikaa ole, eikä mua haittaa, jos joku tuollaisesta tykkää, mutta ei se kyllä niin sykähdyttävä ole, että pitäisi keskustelupalstalle linkittää.

Vierailija
5/9 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tollasesta aika perusjutusta. Enkä sanonutkaan, että olisi jotenkin erikoinen. Kiva vaan :D

Tuo talo ei nyt hirveän kiva ole, mutta tykkään tuosta perus-sisustuksesta :D

Tuossa se oli mainoksessa sivupalkissa, klikkasin sattumalta, ja ajattelin jakaa kanssanne. Hehe.

Vierailija
6/9 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli meinaan niiiiiiiiiiiiin persoonaton ja tavallinen, ettei tuota kukaan muuten tänne alkaisi kehua. Keittiön verhot ja seinävärit erityisen yöks.

Vierailija
7/9 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/9 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
9/9 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt on pakko kysyä; onkohan ap:n oma kämppä? Kuitenkin tuo on niin perusasunto sisustukseltaankin, että se ei herätä minussa ihastusta eikä vihastusta. Ainakaan minulla ei tulis mieleenkään linkittää tämäntyyppistä asuntoa, koska siinä ei vaan ole mitään erikoista saati ihanaa omassa tyylilajissaan(kaan). Ei mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi