Kukaan käynyt hotjoogassa?
millaista on ? Onko liian "pinnallista" ja kuntosalityylistä?
Kommentit (7)
on mielestäsi pinnallista ja kuntosalityylistä
Vai tarkoitatko kenties piinallista ;D
Kuntosalityylistä se ei ole, koska siellä ei nostella puntteja...huoh
Rauhallista mutta hiki tulee taatusti.
Kannattaa aloittaa lempeistä tunneista, koska tunnit ovat aika rankkoja, varsinkin jos ei ole tottunut treenaamaan kuumassa. Lämpö voi tuntua aluksi tuskaiselta, mutta siihen tottuu nopeasti.
Jooga on ihan perus hathajoogaa.
olisin jatkanutkin, mutta sattumalta loukkasin itseni melko pahasti ihan muissa yhteyksissä, ja liikunnan harrastaminen jäi katkolle pitkäksi aikaa. Uudella kotipaikkakunnallani ei mahdollisuutta lajiin ole.
En tiedä, millä paikkakunnalla itse asut, mutta ainakin Helsingissä hotjoogaa tarjoaa useampi yritys. Kun kysyt tuosta pinnallisuudesta ja kuntosalimaisuudesta, niin mun henkilökohtainen mielipide joogan henkisestä puolesta on se, että se henkisyys joko löytyy tai on löytymättä itsestä, puitteilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Paikka, jossa itse kävin joogaamassa, oli laitettu kivaksi ja sopivaksi joogata, ja ohjaaja vaikutti mukavalta ja pätevältä.
Varaudu siihen, että huimaa ja tulee välillä pahakin olo. Uskon kuitenkin, että minäkin olisin tottunut kuumuuteen.
Vai tarkoitatko kenties piinallista ;D Kuntosalityylistä se ei ole, koska siellä ei nostella puntteja...huoh
tarkoitus on vaan venyä ja nostaa hikeä, se on oikean joogan periaatteiden vastaista.Voisi verrata perus aerobic tuntiin tarkoitusperiltään. Pinnallinen ehkä väärä sana.
on mielestäsi pinnallista ja kuntosalityylistä