kimppa sauna/kimppakiva
Onko kenellekkään sattunut samanlaista tilattetta,että tuttava pariskunnan kanssa yhteis sauna johti kimppakivaan(kännissä).Kaikki kyllä oli mukana kypällä ja luultavasti sai mitä halus,eikä ole kysymys mustasukkaisuudesta vaan mun morkkiksesta.Mun mies sano että asia on ok.mutta hävettää se kuinka estoton oikeesti olin.Onko kohtalotovereita?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Mitenhä uskaltais pyytää jonkun saunaan, vaimo ois kyllä satasella messissä!
Kun vaa osais päättää kenet pyytää ja löytyis rohkeus...
Sullako vaino ihan avoimin mielin ottais vierasta? Ootteko puhunu asiasta vai?
Meillä on tapana yhden tuttavapariskunnan kanssa pari kertaa vuodessa mökkireissuilla saunoa sekasaunana. Normaalisti ja muiden tuttavien kanssa ei. Saunomisessa ei ole mitään kovinkaan eroottista latausta mutta totta helvetissä siinä ainakin miehenä on pieni lataus, ja kun on niin harvinaista lystiä. No kerran ajatukset karkailivat ja kohtuullinen stondis yllätti. En mitenkään peitellyt sitä ja varsinkin kun kaverin vaimon kanssa menimme uimaan, annoin homman näkyä. Kivasti daami vilkuili ja virnisteli ja sitten lauteilla puolestaan puolihuolimattomasti nosti jalat koukkuun niin että näkymä oli kiva. Kenties joskus pidemmällekin. Ukot olisimme valmiita vaikka vaihtamaan mutta naiset eivät.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tapana yhden tuttavapariskunnan kanssa pari kertaa vuodessa mökkireissuilla saunoa sekasaunana. Normaalisti ja muiden tuttavien kanssa ei. Saunomisessa ei ole mitään kovinkaan eroottista latausta mutta totta helvetissä siinä ainakin miehenä on pieni lataus, ja kun on niin harvinaista lystiä. No kerran ajatukset karkailivat ja kohtuullinen stondis yllätti. En mitenkään peitellyt sitä ja varsinkin kun kaverin vaimon kanssa menimme uimaan, annoin homman näkyä. Kivasti daami vilkuili ja virnisteli ja sitten lauteilla puolestaan puolihuolimattomasti nosti jalat koukkuun niin että näkymä oli kiva. Kenties joskus pidemmällekin. Ukot olisimme valmiita vaikka vaihtamaan mutta naiset eivät.
Aina kiva tuo kun nostaa jalat ylös :) onko vielä ollut flirttiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella ottais ja on asiasta puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella ottais ja on asiasta puhuttu.
Mten ensimmöistä kertaa tuollasen asian ottaminen esille? Kyllä sitä on kovasti fantasioinu kavereiden vaimoista ja niiden kavereista kun on mökillä saunottu porukalla että kyllä kelpais sopivassa sievässä ottaa jälkilämpöjä. Viimeksi kun jäin saunaan vanhan työkaverin kanssa niin seisokkihan siinä iski täysillä päälöe kun tämä rupesikin ihan avoimesti alasti venyttelemään lauteilla häppärit vilkkuen. Tilanne oli aika kiusallinen mutta hän vain hymyili. Kyllähän noita yllätysseisokkeja luulisi sekasaunassa tulevan useamminkin kun mukana on naisia
Ois nii mahtavaa pitkästä aikaa lähteä mökkeilemään porukan kanssa missä paljon rempseitä rentoja ja avoimia naisia ja kimppasaunoa ja nauttia silmänruuasta. Saunan jälkeen sitten lisää skumppaa ja yhteiskivaa. Oli kiihottavaa katsoa kun toiset nai ihan avoimesti terassilla samalla kun toiset juttelee vieressä
Oltiin vaimon kanssa mökillä. Se oli pyytänyt sinne kolme sen työpaikan kansainvälistä harjoittelija poikaa. Kaverit oli lähdossä viikonpäästä pois suomesta ja viimeiset päivät tarkoitus viettää meidän mökillä. Kun ne ei enää tänne eksy niin homma lähti lapaseta. Naitiin vaimoa nelistään. Kaikella mahdollisella tavalla.
virtasenposti
Oltiin tutun parin mökillä. Siinä nautitiin virvokkeita ja laitettiin sauna lämpeemään. Ihanan lämmintä oli ja juomavinkkejä maistui kun laiturilla istuttiin. Sauna tuli valmiiksi, mentiin ottamaan vaatteita pois. Hieman oli kiihotusta ilmassa, kohtahan tulen näkemään kaverin rouvan evan asussa ja hän näkisi minun rouvan samoin evan asussa. Suihkussa vaihdettiin leikillämme vaimoja , hän pesi minun rouvan ja vaimoni pesi hänet. Samoin minä hoidin kaverin rouvan pesun ja hän minun. Ilmassa oli todellakin erotiikkaa ilmassa ja jutut sivusivat seksiä.
Kaveri pyysi vaimoani vilvoittelemaan laiturille ja sinne he menivät. Jäimme kaverin vaimon kanssa saunomaan, siinä katseltiin toisiamme ja suudeltiin, kaluni oli jo hyvinkin kasvanut. Minun kädet vaelsivat hänen rinnoilla ja hänkin varovasti hieman kokeili kaluani. Kokeilin hänen pilluaan joka oli aivan märkä. Hän sanoi että on todella kiihottunut mutta emme voi jatkaa jos puoliskomme tulevat. Lähdettiin suihkuun ja vilvoittelemaan, hän kun oli suihkussa kurkistin ulos, siellä,vaimoni oli kaverin edessä ja otti kalua suuhun. Sanoin että,tulee kattoon, kaverin vaimo tuli katsomaan ja oli hieman yllättynyt, sanoi että nyt mekin voidaan jatkaa hyvillä mielin siitä mihin saunassa jäätiin.