Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kimppa sauna/kimppakiva

Vierailija
15.11.2010 |

Onko kenellekkään sattunut samanlaista tilattetta,että tuttava pariskunnan kanssa yhteis sauna johti kimppakivaan(kännissä).Kaikki kyllä oli mukana kypällä ja luultavasti sai mitä halus,eikä ole kysymys mustasukkaisuudesta vaan mun morkkiksesta.Mun mies sano että asia on ok.mutta hävettää se kuinka estoton oikeesti olin.Onko kohtalotovereita?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriporukalla saunotaan aika usein ja puolisokin liittyy seuraan jos mukana on. Yleensä on ihan siivosti uima-asusteissa saunottu, mutta kuningas alkoholin ansiosta nekin ovat joskus jääneet pois. Kerran sitten homma meni vähän liian pitkälle kun kumpikin meistä oli turhan kovassa kännissä. Itselle ei jäänyt edes muistoja kovasti...

Vierailija
22/49 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunasessioita ei ole, mutta kerran yövyttiin ystäväpariskunnan  kanssa mökillä. Makuutilat oli kaikilla samassa huoneessa. Toisena yönä en saanut unta ja valvoin pitkään. Yhtäkkiä mieheni hiipi ystäväpariskunnan naisen viereen.  Hetken olin järkyttynyt, mutta sitten minuun meni piru ja kohta lyllersin ystävättäreni miehen kylkeen. Ei aikaakaan, niin naitiin täyttä päätä. Aamulla oltiin vähän häpeissämme ja päätettiin, että se jää tuohon yhteen kertaan.  Joskus tosin fantasion vieläkin tuon tapahtuman muistolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa saunaan kun anoppi meni ohi ja katsoi suoraan kulliani ja sanoi seuraavana päivänä, että kyllähän sitä vehjettä kelpaa näytellä. Tilanne kiihotti ja anoppi ois voinu runkata mut ja ottaa suihin.

Vierailija
24/49 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 luvun alkupuolella saunoessamme mökillä anopilla oli tapana tulla saunaa ennen kuin olin vaimon kanssa kerinnyt poistumaan. Hän sanoi aina, että saunokaa vaan.. minua ei haittaa. Kertaakaan ei minulla alkanut seisomaan, kun tuntui kiheilmöivää nostetta, niin ei muutakuin hyppy uimaan.

Peseytyminen oli hankalaa, jos anoppi ehti tulla ennen kuin olin peseytynyt. Saunassa ei ollut erillistä pesuhuonetta, joten vatiin vettä lauteiden edessä ja siinä sitten saippuat kehoon. Anoppi lauteilla katseli, muttei koskaan kommentoinut... Ilmeestä näki että hänellä oli joitain mielessä, mitä ei koskaan kuitenkaan sanonut.

Appiukko ei ollut saunamiehiä eikä anoppi halunnut yksin saunoa. Näin hän perusteli tuloaan...

-ex-vävy-

Vierailija
25/49 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se olisi kivaa tuollainen tuttavapariskunnan kanssa.

Minä en vain ymmärrä sitä miksi kaikki kiva pitää pilata ylettömällä alkoholin käytöllä. Ei minunkaan saunajuomani ole alkoholittomia, mutta kuitenkin mietoja ja nautin niitä kohtuudella. Mieheni saattaa jopa pysyä kokonaankin alkoholittomissa juomissa pienissä juhlissakin.

Jos pieni leikittely parien kesken tehdään suurin piirtein selvin päin, niin eihän siitä mitään morkkistakaan tule. Tapahtumia on kiva muistella yhdessäkin.

N33

Vierailija
26/49 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kimppaa, mutta sauna liittyy kuitenkin. Oltiin kaveriporukan kanssa kaljoilla ja joku keksi, että lähdetään hänen luo saunaan. Sehän sopi ja miehet saunaan ja naiset jäi ottamaan kuppia. Saunasta tullessa yksi naisista halusi nähdä mun pyyhkeen alle ja oli ilmeisen tyytyväinen. Ilme oli hyvä, nuoli huuliaan kiimaisena. No siitä lähdettiin vielä baariin ja tämän naisen kanssa "hukattiin" koko porukka, lähdettiin hänen luokse naimaan. Uskomattoman hyvä suihinottaja, nuolin pillun kunnolla tietenkin ja loppuyö meni nussiessa kaikissa mahdollisissa asennoissa. Pantiin kyllä sitten myöhemminkin.

t. m-50

Vierailija
27/49 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunasta saa hyvän vaimolle vierasta tilanteen luontevasti liikkeelle. Ollaan kaverin kanssa saunassa ja vaimo vain tule mukaan. Kaveri ei voinut olla vilkaisematta vaimon ajeltua pimppiä kun tuli meidän väliin istumaan. Sitten vain perusvitsailua selänpesusta ja syliin istumisesta kun on niin ahdasta.  Vartin päästä jo vaimo otti kaveriltani suihin suihkussa.

Vierailija
28/49 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kimppa, mutta saunaan liittyvä kuvio hamasta nuoruudesta.

Oltiin vaimon vanhempien mökillä saunomassa, minä ja silloinen tyttöystävä, nykyinen vaimoni.

tuli jostain syystä hirvee panetus molemmille ja alettiin sitten puhuhuoneessa hirveessä kiimassa naimaan - no laukesin kesken kaiken ja ajattelin että nuolen naiselleni orkun, koska hänkin tarjoili minulle. Ei muuta kuin nainen pöydännurkalle ja kannat kattoon ja kielihommiin...  ja kuinka sattuikaan että vaimon äiti pölähti toimittamaan jotain pyyhejuttua - häneltä meni varmaan parisekunttia ihana vain hämmästyksestä toipuessa. Ja poislähetiessään totesi vain että Wau ! hyväntahtoisella hymyllä varustettuna.

hyvä muisto parinkymmenenvuoden takaa - meitä naurattaa vieläkin =)

Vierailija
29/49 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nykyisen naisen ja hänen siskonsa kanssa monesti saunassa ennen kuin muutettiin yhteen. Kiva oli katsella ja puristella siskon tissejä läpsäytellä peppua ja kutitella karvoja. Se sisko oli ihan pihkassa minuun ja harrastettiin ryhmäseksiäkin. Mut en enää suostuisi tommoiseen kun on perhekin

Vierailija
30/49 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa nyt pariseuraa mökille, saunottaisi niin ..........

Vierailija
31/49 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on omakotitalo ja usein kutsuu minut saunomaan. Sen vaimo aina tunkemassa mukaan. Saunassa lauteet vastakkain ja se istuu aina minua vastapäätä, nostaa jalat lauteille ja posliini pillu, oikein herkullisesti esillä. Naurua ja selänpesua se jaksaa ehdottaa joka kerta. Hankala siinä on istua vastapäätä ja yrittää pitää ajatukset neutraalina. Kaveria ei tunnu häiritsevän yhtään vaimonsa herutus.

Vierailija
32/49 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v nainen ja mieheni on halunnut että nain muitakin miehiä.

Ystävämme ovat saaneet naida kanssani ja mies ollut mukana.

mueheni kaverinsa kanssa

Vierailija
33/49 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävämme ovat saaneet naida kanssani. Mies on ollut kaverinsa kanssa naimassa viikonloppuisin minua ja joskus viikollakin

34/49 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kyllä ole kokemuksia. joku vastaavanlainen olis kiva kylläkin kokea, mutta mun mies ei varmasti alkais tohon hommaan.ja ei meidän ystäväpiirissä edes ole pantavia miehiä :D

Minun kaveri on meillä vaimoa panemassa ja haluaa kokeilla asioita joita ei saa kotona kokeilla. On saanut vaimoltaan luvan panna vaimoani mutta ei itse ole kimpassa mukana.

Vierailija
35/49 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N35v kirjoitti:

Ystävämme ovat saaneet naida kanssani. Mies on ollut kaverinsa kanssa naimassa viikonloppuisin minua ja joskus viikollakin

Sori Pertsa mutta sä paljastit jo ittes edellisessä viestissä.

Vierailija
36/49 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhä uskaltais pyytää jonkun saunaan, vaimo ois kyllä satasella messissä!

Kun vaa osais päättää kenet pyytää ja löytyis rohkeus...

Vierailija
37/49 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tykkään kun vaimo on kimppasaunassa ja toiset miehet näkee sen alasti. Kiihottaa pirusti! Muutama on vähän kopeloinutkin

Vierailija
38/49 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite tykkään kun vaimo on kimppasaunassa ja toiset miehet näkee sen alasti. Kiihottaa pirusti! Muutama on vähän kopeloinutkin

Sama homma! Ei vaan tuo muija suostu ilman pyyhettä tulemaan muiden miesten ihailtavaksi🤨

Vierailija
39/49 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitella näitä jostain novelleista.

Tai sit nää on teidän haaveita.

Jälleen kerran se että sulla on paska seksielämä tai paha olla muuten vaan ja et oo kokenu asioita ei tarkota että kaikilla on niin :). Pari kertaa olem ollut kahden naisen kanssa ja mahtaa kaduttaa selkeesti sulla jos joku on

Vierailija
40/49 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri kirjoitti:

Kaverilla on omakotitalo ja usein kutsuu minut saunomaan. Sen vaimo aina tunkemassa mukaan. Saunassa lauteet vastakkain ja se istuu aina minua vastapäätä, nostaa jalat lauteille ja posliini pillu, oikein herkullisesti esillä. Naurua ja selänpesua se jaksaa ehdottaa joka kerta. Hankala siinä on istua vastapäätä ja yrittää pitää ajatukset neutraalina. Kaveria ei tunnu häiritsevän yhtään vaimonsa herutus.

Mikset ole käyny kiinni ja antanu pestä selkää?? Varmasti varma nakki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi