Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettää (käytöstä lentokoneesta)

Vierailija
15.11.2010 |

Minä halusin tarjota lapsille loman etelässä. Enkä tajunnut olevani NÄIN lentopelkoinen. Matkalla oli aika paljon turbulenssiä. Istuin naama valkoisena paniikissa, RUKOILIN (vaikka olen ateisti), tivasin lentoemänniltä "onko tää koneen keikkuminen normaalia" ja lopulta jouduin paniikissa hengittämään paperipussiin. Onneksi lapset nukkuivat tuon panikointiaikani. Mikä olisi avuksi lentopelkoon? Haluaisin kuitenkin matkustella.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullo viina on halvempi :)

Vierailija
2/14 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itse en onneksi lentopelosta karsi on sita tullut seurattua sivusta ihan tarpeeksi, oma mies nimittain kuuluu niihin joita taivaalla kaartelu ahdistaa pahemman kerran. onneksi sain tyypin laakariin jolta irtosi resepti rauhottavia varten. ekan 'pillerireissun' jalkeen mies totesi vahan kenties pettyneena ettei ne tabut olleet tuntuneet missaan (mita lie pillerihumalaa se oli odottanut...), mutta kun kysyin oliko pelottanut niin vastaus oli etta olo oli ollut ihan normaali. eli siis ei niilla tabuilla taju mene, mutta olo pysyy tavallisena niin etta pystyy toimimaan normaalisti. suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka monta lentsikkaa ilmassa lenteleekään, eikä kuitenkaan satu hirvän usein onnettomuuksia. Ja ne lentoemotkin tekevät sitä ihan jokapäiväisenä työnään, eli ihan harmitonta hommaa.

Ja jos sattuu, niin paska tsägä. Oli ihan kiva elämä.

Vierailija
4/14 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mikä oli lääkkeiden nimi?

En mä nauramisestakaan loukkaannu, tarkkoituksella yritin kirjoittaa hieman hauskasti sinänsä mulle vakavasta asiasta :D

Vierailija
5/14 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon harvinaisempaa kuin kuoleminen liikenneonnettomuudessa tai perheväkivallan uhrina ihan koto-Suomessa. Lopultahan lento meni hyvin, eikö vain? Mieti sitä ja yritä saada siitä voimaa. Enemmän murehtisin päivittäisen elämän onnettomuusalttiutta kotimaassa.

Vierailija
6/14 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan siksi, että pystyin niin kuvittelemaan nuo teidän kertomat tilanteet. Itsekin jotain vähän vastaavaa kauhua olen joskus ilmassa kokenut.

No mutta siis kiitos nauruista!

Vierailija
7/14 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon mutta kuitenkin.Uskallan kyllä mennä koneeseen enkä paniikkikohtaustakaan välttämäti saa (en ole vielä lapsen kanssa lentänyt ja lapsen saanti tehnyt herkemmäksi)mutta jo pelkkä moottoritehon lisäys sai sykkeen nousemaan.

Mutta voi elämä sitä kipua korvissa kun laskeudutaan,sillon pääs itku.

Vierailija
8/14 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon harvinaisempaa kuin kuoleminen liikenneonnettomuudessa tai perheväkivallan uhrina ihan koto-Suomessa. Lopultahan lento meni hyvin, eikö vain? Mieti sitä ja yritä saada siitä voimaa. Enemmän murehtisin päivittäisen elämän onnettomuusalttiutta kotimaassa.

Varmaan lohduttaa tosi paljon kun kone on syöksykierteessä et "ei tän pitäs olle kovinkaan tödennäköstä"...

Vierailija
9/14 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lento on tasainen, niin mua ei pelota yhtään. Mutta jos on ilmakuoppia tai turbulenssia, niin alkaa kyllä pelottaa. Lisäksi mulle tulee tosi helposti huono olo, ja mietin aina koneen pomppiessa, et jos alan oksentamaan... aika inhaa vieressäistujalle, jos siinä alkais oksentamaan rajusti... onneksi niin ei ole vielä käynyt.

Vierailija
10/14 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet muotiateisti.

Olet oikeasti kristitty, miksi erosit kirkosta?

Tuollainen rukoilu on aitoa uskovaisuutta. Uskonto on syövytetty lihaasi.

Vierailija
11/14 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan lasten vuoksi.

Mitä ne lentoemot sanoi siitä turbulenssista?

Vierailija
12/14 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaanin silti paniikissa niiden ilmeitä, josko niistä olisi kuultanut huolestuneisuus. Minä jopa väänsin itkua kesken pahimman keikutuksen, ajattelin etten halua vielä kuolla.

Vierailija
13/14 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran lentoemäntä istui polvilleen lattialle, otti minua kädestä ja erittäin rauhallisella äänellä (kuin lapselle) puhui että kaikki on hyvin.. 120 ihmestä katsoi minua, istuin vielä konen päässä, kiva oli huomata kun ne kaikki päät oli kääntyneet minun suuntaan :(

Mutta mites sille voi, olin juovuksissa joka kerta, join konjakkia, se rauhoitti. (en räyhää kun olen kännissä). mutta nyt on vauva syntynyt, niin enhän minä enää voi umpi humalassa olla. Joten minäkin kaipaisin neuvoja :)

Vierailija
14/14 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuli mieleen joku koominen elokuva.

Mutta auttaisiko joku lääke? Tai tuo kohtuuannos alkoholia on varmaan hyvä idea.

Ellet pelkää laivoja, niin voithan ainakin matkailla Saksassa ja Baltiassa.

Minäkin olen huomannut, että lasten synnyttyä ja heidän kanssaan matkustaessa pelkään hieman enemmän, vaikken podekaan lentopelkoa tai merisairautta. Kai äidin suojeluvaisto vaan tuo pelon vielä enemmän pintaan.

Tsemppiä!