G: Mitä kaikkea te teette/omistatte jne mitä eräät muut inhoavat?
Mä teen taas tänä vuonna lapsistani joulukortteja, omistan leggareita ja tunikoita, haaveilen näistä UGG-kengistä, kotoa löytyy ,, Kivi-tuikkuja, Pentikiä, kirsikan värinen parketti jne
Kommentit (52)
Puolisoni on maahanmuuttaja ja vielä samaa sukupuolta kuin minä. Mamulesbo, hirviää.
Eihän noin kamalia voi ollakaan! :)
Puolisoni on maahanmuuttaja ja vielä samaa sukupuolta kuin minä. Mamulesbo, hirviää.
- varmaan lähes puolet kodin kalusteista on ikeaa, joskus oon jopa kirpparilta ostanut jotain mielestäni kivaa, jonka oon vasta kotona huomannut ikeaksi
- vastapainoksi sitten paljon tosi kulahtaneita kierrätyskeskuskalustelöytöjä, jotka odottavat kunnostusta (varmaan hamaan eläkeikään)
- on kaksi Kivi-tuikkua
- TÄYSimetin kuopusta puolivuotiaaksi, molempia imetin/imetän reilusti yli vuoden
- esikoisen kaikki haalarit on olleet yhtä lukuunottamatta Reimateciä
- rakastan Metsolan ja Marimekon vaatteita lapsilla
- oon aikeissa laittaa myös kuopuksen päiväkotiin alle 2v
- esikoiseni käy osapäivähoidossa! Vaikka olen itse vauvan kanssa kotona!
- kahvinkeitin on Moccamaster
- toinen turvaistuimista on Britax Multi-Tech
- käydään usein Lidlissä ostoksilla
- vietetään perheaikaa joskus shoppailemalla Jumbossa
- meillä on kahdessa huoneessa kirsikanväriset parketit, tosin ed. omistajien laittamat
- meillä on monta kirjahyllyä täynnä kirjoja (joka huoneesta löytyy vähintään yksi hylly, vessaa lukuunottamatta)
- on kaksi Mariskoolia ja Aalto-vaasi (ei tosin itse ostettuja)
- suunnitellaan muuttoa ympäryskuntiin lisäneliöiden toivossa
- käytämme ruoassa usein lihaliemikuutioita! Vaikka niissä saattaa olla natriumglutamaattia! Totuuden nimessä en ole tainnut koskaan edes tarkistaa, iik!
- harvoin siivotessa muistan pyyhkiä ovenkahvat
- meillä on käsidesipullo, hrrr.
Ois kai noita vaikka kuinka.
Meillä on katumaasturi ja ANOPIN valitsemat ja ompelemat Unikko-verhot makkarissa. Lisäksi hehkutan kantoliinaa kaikille äititutuilleni.
Ja yllätysvieraat voivat törmäillä pölypalloihin ja kaikenmaailman lelu- ja vaateröykkiöihin.
- meillä nukutaan perhepetissä
- imetin lastani lähes kaksi vuotta (olisin imettänyt pidempäänkin, mutta lapsi itse päätti lopettaa)
- mulla on tatuointi ja lävistyksiä
- meidän asuntoa ei ole oikeastaan mitenkään sisustettu, vaan suurin osa huonekaluista on jostain saatuja/halvalla ostettuja eivätkä välttämättä sovi hirveän hyvin yhteen. Käytämme rahaa mieluummin esim. matkustamiseen ja harrastamiseen, kuin sisustamiseen.
- käyn Zumba-tunneilla ja tykkään Zumbasta ihan mielettömästi
- mieheni on minua lyhyempi
- matkustamme jouluksi Teneriffalle
Haluaisin ison viuhkan seinälle, mutta kattotuuletin sentään löytyy joka makkarista =D
Mulla on kans Sotkaa ja jopa Jyskiä, puolipaneelitkin löytyy ja muovimattoja.
Rakastan pyökkiä
Haluaisin ison viuhkan seinälle, mutta kattotuuletin sentään löytyy joka makkarista =D
Mulla on kans Sotkaa ja jopa Jyskiä, puolipaneelitkin löytyy ja muovimattoja.
Rakastan pyökkiä
eli citymaasturi löytyy ja bmikin on yli 40
tukka on pitkä vaikka ikää yli 40 v ja pieni vauva vaikka oon siis mummoäiti
olohuoneen sisustuksessa käytetty paljon "leffakamaa", 2 pleiikaria, wii, koko perhe pelaa erilasia konsolipelejä, kattotuuletin valaisin, Pentikin poro-kynttilänjalka(on kylläkin lahjaksi saatu), Unikko-lakanat, Muumi-mukeja
vaikka olen yli 30v.
Ulkoilen paljon lasten kanssa
Muumi-mukit löytyy
Kerran kk lapset mummulaan ja vedetään perseet olille miehen kans
Tupakoin
Ehostan aina aamuisin itseäni,tulee freesi olo
Lapsilla ei kodin ulkopuolisia harrastuksia (3 ja5v)