Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

keskenmeno 2 normaali raskauden jälkeen

Vierailija
15.11.2010 |

hei.onko kenelläkään kokemusta tämmöisestä että minulla piti olla laskettuaika toukokuussa mutta meni kesken 11+4vk..mutta sikiö oli menehtynyt jo 10+jotain viikoilla.niskapoimututkimuksessa huomattiin että se oli eloton.minulla ei ollut oireita eikä kipuja luulin että raskaus sujuu normaalisti niinkuin oli kaksi muuta raskauttani sujunut että synnytin kaksi tervettä poikaa 07 ja 09..entiedä vielä että mitä tapahtui..onko muille käynyt näin ja ollaanko uskallettu uutta raskautta yrittää ja onko hyvin mennyt kolmas raskaus?onko ollut pelkoa että voiko näin käydä taas?10.12 selviää että mitä tapahtui..ensvuonna yritetään taas kun tämä raskaus piti olla meidän viimeinen..pelottaa vaan ja mietin että kaksi edellistä raskautta on sujunut hyvin ja miksi tämä meni kesken?onko muilla tämän tapaisia kokemuksia jos on niin kertokaa minulle niin voisi oloani helpottaa että onko viimeinen raskauteni vielä mahdollinen ja voiko se vielä onnistua ja mennä hyvin loppuun asti..?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ensimmäinen ja juurikin tänään neljäs raskauteni on mennyt kesken. Jotenka kahden normaalin raskauden jälkeen sain keskenmenon ja oli ihan erilainen kuin eka. Ekassa ei kipua tässä selvät supistukset. Ekassa vuotoa jossa hyytymiä tässä keskenmenossa selvä "synnytys" eli eka limatulppa, sitte syntyi alkio ja sitten vielä erikseen istukka.

Vierailija
2/4 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans kolmas raskaus meni kesken. Kaksi aiempaa sujui kaikin puolin hyvin. Tämä kolmas oli "vahinko", mutta olisimme sen silti halunneet pitää! Nyt mieleni tekisi uutta vauvaa, mutta perheessämme on jo 3 lasta ja nuorin vasta 1v. On kyllä niin vähän aikaa vielä keskenmenosta että pitää antaa ajankulua ja katsoa miltä vaikka ensi kesänä tuntuu!

Tsemppiä teille, varmasti vielä sen yhden pienen nyytin saatte :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yksi täysin normaali raskaus takana ja nyt yhtäkkiä kaksi peräkkäistä keskenmenoa, molemmat 8.viikolla. Vieläkin lääkäreiden mukaan on luultavimmin kyse vain huonosta tuurista ja vasta kolmen peräkkäisen jälkeen aletaan tutkia. Eli lohdutuksena sinulle: yksi keskenmeno on kovin tavallista ja erityisesti kahden onnistuneen raskauden jälkeen on enemmän kuin todennäköistä, että seuraava raskaus onnistuu. Ikinä ei tietenkään voi luvata mitään, mutta todennäköisyys on aianakin hyvä. Itsekin yritän jaksaa uskoa, että seuraavalla kerralla onnistuu. Pakkohan se on jaksaa, ei tästä muuten selviä. Kahden peräkkäisen km:n jälkeen keskenmenon riski kasvaa huomattavasti, joten pelkään aivan hirvittävästi jo valmiiksi seuraavaa raskautta ja sitä, miten sen henkisesti kestän. Viimeisin keskenmeno tapahtui vasta viime viikolla ja olen vielä ihan palasina, joten uusi raskaus ei vielä ole ajankohtainen. Toivottavasti kuitenkin pian onnistuisi uudelleen. Onnea kaikille muillekin uuteen yritykseen!

Vierailija
4/4 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 2 ihan normaalia raskautta ja synnytysta. 3.raskaus oli vahinko, mutta vauva oltais tietysti pidetty. Viikolla 12. alkoi vuoto ja ultrassa selvisi, että kasvu loppunut viikolla 10. Nyt odotan kolmatta, raskaus ihan alussa. Mutta 2 vuotta tässä meni välissä. Ensin en halunnut yrittää uudelleen kun tuo kokemus oli niin kamala ja sitten vuoden verran saatiin yrittää että tulin raskaaksi. Eli älkää odotelko turhia jos tiedätte, että vielä joskus lapsen haluatte:) Toivon että tämä raskaus menee hyvin.