Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pattitilanne

Vierailija
15.11.2010 |

heippa! mitä mieltä muut mammat ovat asiasta...minulla on anoppini kanssa järetön riitä olen itse yrittänyt asiaa sopia enkä voi muuta enää tehdä. Miehini haluaisi viedä lapsemme mummulaan kylään mutta itse olen sitä vastaan,koska anoppini ei halua nähdä minua eikä halua asiaa sopia...Siis pitäisikö minun päästää lapsemme sinne?Miehen kanssa riitoja asiasta....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä pääsääntöisesti lapsilla on oikeus isovanhempiinsa. Vaikka sinusta tuntuisi siltä, että riitaisalla mummolla ei ole oikeutta lapsiinsa, niin ajattele asiaa lasten kannalta. Mummo on heille tärkeä ihminen, ja vaikka ei olisikaan juuri nyt erityisen läheinen, niin varmasti isompana miettivät, miksi eivät saaneet tavata häntä.

Jos riitanne koskisi jotain sellaista, että mummo olisi hoitanut lapsia humalassa tms., niin sitten tietysti asia on toinen.

Vierailija
2/3 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis riita lähti siitä että hän haukkui minua..ja huusi minulle,koska en tarvinnut lastenhoitajaa silloin kun hänelle passasi! jotenki ihme hommaa...onneksi lapsemme on niin pieni että ei sitä vielä toivottavasti ymmärrä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa! mitä mieltä muut mammat ovat asiasta...minulla on anoppini kanssa järetön riitä olen itse yrittänyt asiaa sopia enkä voi muuta enää tehdä. Miehini haluaisi viedä lapsemme mummulaan kylään mutta itse olen sitä vastaan,koska anoppini ei halua nähdä minua eikä halua asiaa sopia...Siis pitäisikö minun päästää lapsemme sinne?Miehen kanssa riitoja asiasta....

Ei lasten pidä joutua kärsimään aikuisten riidoista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi