voisitko sinä heittää lapsesi pihalle?(ov)
mieheni pojan äiti pisti pojan pihalle, täyttää 18 muutaman kuukauden päästä, väittää sossuille että poika asuu hänen luonaan jotta saa vielä muutaman kuukauden elarit. poika asuu meillä , haluaisi etsiä asuntoa mutta ei voi kun äidin mukaan asuu kotonaan...vaikka avaimet on otettu pois ja äiti ei päästä sisälle....
Kommentit (4)
voisi heittää omaa lasta pihalle.
Minut on heitetty...
jos täysi-ikäinen lapsi olisi narkomaani tai agressiivinen, joka omalla toiminnallaan terrorisoisi muita perheenjäseniä. Alaikäisen laittaisin päihdehoitoon
Itse huumetyötä tekevänä olen nähnyt ettei pelkällä äidin rakkaudella ja velkojen maksulla huumeriippuvuutta paranneta. Tukisin kyllä lastani jos hän haluaisi eroon aineista, mutta päihtyneenä ei meille olisi mitään asiaa enkä rahaa antaisi.
Kyllä mä toivon että lapseni lähtevät jostain vaiheessa kotoa, en haluaisi heidänkään vuoksi että jäisivät mammaan hoiviin..
Mutta en minäkään nyt noin tekisi, vaan kannustaisin ja rohkaisisin maailmalle.
väitti äiti mitä tahansa. Eiköhän siinä nuoren oma muuttoilmoitus mene sen edelle mitä äiti väittää. Eihän Suomessa sentään voi 18-v. ihmistä pitää asumassa muutenkaan sellaisessa paikassa missä ei halua.