Siis nyt menee hermot!
Mun mies on kaikessa ehkä maailman epäluotettavin. Ja sen taas huomaa. Eilen se lähti isälleen ryyppään ja saunoon, ja sano, että tulee illaks kotiin. No mä tiesin, ettei se illalla sieltä enää tuu, niin sanoin, että voi olla yötäkin jos siltä tuntuu, kunhan tulee aamulla heti kotiin, kun meillä on menoa.
Tilanne on siis se, että meidän pitäisi kohta lähteä mun tädille, joka on kutsunut meidän koko suvun ajat sitten, ja kyläilyä on siirretty monta kertaa, koska tädille on niin tärkeää, että KAIKKI on paikalla. Nyt sitten sovittiin että tänään kaikki menee, kun kukaan ei ole reissussa jne. vaan kaikki pääsee tulemaan.
Tämän olen kertonut miehelle, ja se lupasi, että vaikka mikä tulisi niin tänään mennään. Mutta ei! Kun ukkoei voi vastata puhelimeen eikä sitä näy eikä kuulu. Se tekee aina tämmöstä, ja mä oon niin tyhmä, että taas uskoin että se tulis kun lupas.
Ja nyt mä joudun meneen sinne yksin, valehteleen taas vaihteeks mun suvulle jotain, miks mies ei muka päässy, ja pilaan mun tädin synttärit.
AAAAARGH!!!!
Kommentit (25)
onnellinen, vaikka yrität itsellesi sitä todistaa. Saat paljon paljon paremman elämän jos jätät miehesi. Eikä ne eläimet siitä kärsi, jos eroatte. Erotkaa ennenkuin tuohon suhteeseen syntyy lapsi, sitten se vasta vaikeaa on, ja kärsit kymmenkertaisesti miehestäsi.
jos sä et annan hänen ottaa vastuuta teoistaan. Kuten siitä että teki sulle taas oharit. Niin kauan kuin sinä puolustelet häntä, hän ei joudu kantamaan tekojensa seurauksia, ei pyytämään anteeksi eikä kasvamaan henkisesti aikuiseksi. On meistä muutkin eläneet vaikeita aikoja miehensä kanssa, koska elämässä tulee monenlaista vastoinkäymistä ja kriisiä. Mutta tärkeintä on se, että kumpikin kunnioittaa toista eikä kohtele toista kuin itsestäänselvyyttä, mitä sun mies nyt sulle tekee. Ja voi näköjään aivan aiheesta olettaa, että siitä tule miehelle mitään seurauksia.
Aivan varmasti sä löydät miehen joka on eläin-ja lapsirakas, jolla ei ole päihdeongelmaa ja jolla on elämä muutenkin vähän paremmalla mallilla. Onkohan sun mies saanut sut jotenkin lytättyä ja lannistettua kun puhut itsestäsi vähättelevästi?
Vastuutonta tehdä lapsia miehen kanssa, jolla ongelmia alkon kanssa. Lopulta kärsii kaikki.
T. Alkoholistin lapsi
kun monella tuntuu nyt sellainen kuva olevan.. Mies juo ehkä kerran parissa kuukaudessa, eli se ei ole ongelma. Ongelma on nuo lupaukset mitä ei pidä, ja tuo, että se jää johonkin, vaikka on luvannut tulla kotiin, eikä ilmoita itsestään. Ja tämä ei nyt ole mitään puolustelua, mutta pakko oikaista tuo käsitys.
Mutta joo, kyllä mä olen jo pari vuotta ajatellut, että jättää se pitäisi, ja pari kertaa olen jättänytkin, mutta sitten se on taas se ihana itsensä ja annan kaiken anteeksi. oon niin lyhyt vihainen, että kohta kun se tulee tosta ovesta oon jo leppynyt ja kaikki ok, vaikka se ei ikinä edes pyydä anteeksi.
ap
...jotain sellaista kuin edellisessä suhteessani. Odotin, että asiat muuttuisivat. Odotin 8 vuotta. Jossain vaiheessa täytyy vain luovuttaa...ja nähdä, että asiat eivät tule paranemaan.
nro 13