Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuto.net myyjille tiedoksi:

Vierailija
14.11.2010 |

jos et vaivaudu selvittämään postikuluja etukäteen en minä viitsi vaivautua huutamaan kohdetta!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sit, jos postikulut ovat reippaasti yläkanttiin joko "muka vahingossa" tai sitten toimituskulujen varjolla...

Vierailija
2/3 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin lähden postittamaan tuotetta. Yleensä myyn pelkkänä noutona mutta jos laitan postissa niin ilmoitan postituksen hinnan mikä uskoakseni kattaa sen vaivan, mikä minulle koituu pakkaamisesta ja postiin kiikuttamisesta + postituskulu. Mulle on aivan sama jos joku ei tästä tykkää. Jos välttämättä haluaa tavaran postissa niin maksaa ilmoittamani maksun. Piste. Toisaalta otan myös itse vastuun siitä, että postitus maksaakin enemmän kuin olen kuvitellut. En lähtisi pyytämään ostajalta lisää rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole vakaa, joten joudun näpppituntumalla tuon arvion tekemään. Yleensä ne osuvat oikeaan. Alkuun laitoin ilmoituksiin siis arvion ja ilmoituksen, että jos menee yli arvion jne. minä kustannan loput. Kerran arvio petti pahasti ja postimaksu oli enemmän kuin myymäni tuote, eikä ostaja edes vaiautnut kiittämään tai antamaan positiivista palautetta kaupoista, vaikka minä myyjänä köyhdyin. Sen jälkeen olen aina palauttanut ylimääräiset ja pyytänyt lisää tarvittaessa. En todellakaan lähde joka paketin kanssa postiin kilometrien päähän, jotta voin ilmoittaa varmat postarit. En kuitenkaan katso, että minun tehtäväni olisi hyväntekeväisyyttä tehdä. Tiedän, se oli oma moka, mutta sen jälkeen ei ole mitään ongelmia ollut ja yleensä arviokin osuu ihan oikeaan.