Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tuolla miesystävälläni/tai taitaa olla ex, oikein on?

Vierailija
14.11.2010 |

Olen sanonut, että jos ryyppää putkeen, meidän suhde on ohi.

Viime kuussa joi 2 vkoa joka päivä, nyt tällä hetkellä päällä 1,5 viikon putki.

Kaksi kertaa olen hänen pyynnöstään ollut menossa hänen luoksensa tänä aikana, mutta toisen kerran lähdin pois samantien, kun tuo oli niin kännissä. Toisella kertaa en mennyt ollenkaan, kun oli muka "odottamassa" mua baarissa.

Toissapäivänä sitten soitin ja sanoin, että tämä meidän suhteemme oli sitten tässä, loppu.

Sen jälkeen mies on soitellut mulle varmaan kymmenen kertaa ja haukkunut ja syytellyt. Väittää, että minä olen päättänyt asiasta yksin, keskustelematta hänen kanssaan. Minun mielestäni hän on tämän asian päättänyt teoillansa - eli ryyppäämällä.

Lisäksi vanha opiskelukaverini pyysi minua leffaan (oikein mukava mies), lupasin lähteä. Mistään seurustelusta ei kyllä tule olemaan kyse. Kerroin miesystävälleni asiasta ja siitähän vasta haloo nousi. Jos tuo ei kerran halua olla mun kanssa, vaan sen sijaan juo, niin olkoon.

Jos mies jo valitsi pullon mun sijaan, niin miksi ihmeessä hän sitten soittelee perään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa toisen syyksi.

Älä kerro sille asioistasi.

Vierailija
2/4 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholisti syyttää aina muita.

Älä vastaa yhteydenottoihin äläkä hyvä ihminen kerro miehelle enää tekemistäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaankin kannattaa ihan vaan unohtaa eika tosiaankaan kertoa tuollaiselle tapaukselle mitaan elamastaan. Tassa tapauksessa todellakin patee: ansaitset parempaa, koska kaytannossa _kukaan_ ei ansaitse tuollaista miesta...

Vierailija
4/4 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata kertoa mitään asioistani. Tämä leffaan meno tuli mainittua, kun yritin kysyä, milloin voin hakea tavarani miehen luota.

Luulisi, että mies olisi tyytyväinen, kun en ole nalkuttamassa juomisesta. Saa ryypätä rauhassa itsensä vaikka hengiltä.

Eikä tuo juominen ole ainoa ongelma, sekakäyttäjä mies oikeasti on, menee niin tabuja kuin pilveäkin. En tajua, kuinka olen katsellut tuota touhua näinkin pitkään, yli 3 v. Olen kai ollut vaan niin rakastunut.

Kitios vastauksistanne.