pojalle soittanut jo 3 kaveria, että voiko olla. Eikö muut vietä isänpäivää?
Olemme lapsen isän kanssa eronneet. Lapsi olisi muuten isällään isänpäiväviikonlopun, mutta isä on kuukauden työreissulla ulkomailla parhaillaan.
Lapsen kaverit ovat soitelleet pitkin aamua, että voiko olla. Näillä siis ihan ydinperhe, ei ehkä ihan sieltä parhaimmasta päästä, sellaisia Nico-Pettereitä kaikki nämä soittaneet.
Ihmetyttää, eikö muut vietä isänpäivää?
Meillä oli yhdessäollessa ihan automaattisesti ajatus päivästä, jossa isää juhlitaan ja lapset saavat viettää isän kanssa aikaa. Usein aamutouhujen jälkeen poistuinkin lenkille, että saavat rauhassa touhuta.
Kommentit (31)
meillä ainakaan tämä päivä eroa muista vuoden päivistä millään lailla. Lapset antoivat lahjat jotka ovat päiväkodissa ja kolussa tehneet. Mä en antanut mitään lahjaa, paitsi tein herkullisen aamiaisen, jonka teen muinakin päivinä.
Nyt mies lähti urheilemaan ja lapset leikkimään naapurin lasten kanssa pihalle.
Mikä ihmeen harrashetki tästä päivästä pitäis tehdä? Ja toki onhan teillä oikeus viettää päivä ihan miten tahtoo, mut en mä ainakaan jaksais ihmetellä jos lapset haluaa kavereitaan nähdä.
koska eipä toi isäkään ole paikalla.koska mielummin kattelee jotain helvetin formuloita. niin kuin aina ni mitä sitä edes juhlistaa tommosta "isää"????
keilaamassa, museossa tms. Syödään hyvin ja tehdään kakku. Lapset saavat toki olla kavereidensakin kanssa, joskus on kiva olla ihan perheen keskenkin.
ja heidän vanhempansa?
Itse ap olet mennyt eroamaan ja riistämään lapseltasi ydinperheen ja isän jokapäiväisen läsnäolon!
Hyi olet huono äiti, häpeä!!!
..koska miehiä on muutenkin vaikea saada kiinnostumaan jälkeläisistään ja perheestään. Esim. miehet eivät käy parturissa mielellään -> perustetaan parturi, jossa alastomat parikymppiset leikkaavat hiuksia. Miehiä ei kiinnosta perhe-elämä -> tehdään isänpäivästä kiva karnevaali, jolloin isälle kannetaan lahjoja ja ruokaa + annetaan lupa laiskotteluun, jotta näkisi miten kivaa on olla isä.
Ei 6v. ymmärrä, että ei saisi olla kavereiden kanssa, vaan vain kokopäivän isän kanssa.
Isä on paljon poikien kanssa ja pojille hyvin rakas.
Onneksi lapset saa olla isän kanssa silloinkun haluavat, eivätkä ole mihinkään päivään pakotettuja. Ei lapsi sellaista ymmärrä.
ja minä (poikkeuksellisesti) tein aamupalan. Iltapäivällä syötiin kakkua. Muuten ollu ihan tavallinen päivä. Ihmisiä on piipahtanut kylässä jonkin verran.
Isä on paljon lapsen kanssa muutenkin, tänään ollu varmaan normaalia vähemmänkin.
joten sen jälkeen lapset ovat olleet kavereiden kanssa.
Sitten tuli tytön kaveri meille ja nyt illansuussa lähti poika kaverilleen. Ei tässä nyt tarvitse liimautua yhteen koko päiväksi... Mutta sitä ihmettelen, että tyttö sai kaverisyntäärikutsun isänpäivälle!
juhliminen jonka pitäs kestää kokopäivän on aikuisten juttuja.Ei lapset perusta välttämättä sellasesta.Lapset on lapsia ja haluu isänpäivästä huolimatta leikkiä kavereitten kanssa.
Kuulostaa mustakin ihan pöllöltä koko ap:n ihmettely.
meillä ei kyllä tykkäis. Haluaa ihan juoda kahvinsa kupista.