Kamala toi Paula Koivuniemi
Kommentit (13)
Kaunis,aikuinen nainen,joka pukeutuu miten haluaa!!
Ja mikä upea kroppa!!
Oi kun olis lähellekkään samanoloinen 20 vuoden päästä!!
Taitaa taas nutturat kiristää nuorempia...
Pukeutuu kuin teini viakka ikää jo yli 70 tv2
ja syntynyt vuonna 1947.
Kyllä tuolla kropalla voi pukeutua noin.
Minäkin pukeudoin noin ja itse jo 40+
Ja mikä upea kroppa!!
Selkä ja sitten alkaa tikkujalat, perse puuttuu kokonaan.
Mun suursuosikki, kaunis ja temperamenttinen! Voi kun olisin itse tuon näköinen kuusikymppisenä!
Ja mikä upea kroppa!!
Selkä ja sitten alkaa tikkujalat, perse puuttuu kokonaan.
ja ohutjalkainen kuin kuvailetkin, mutta juuri sen vuoksi hänelle sopivatkin hieman teinimäiset vaatteet.
muuten ei kovin hoikka. Olen aina ihaillut Paulan tyyliä, mutta viime aikoina olen kyllä kaivannut vähän aikuista naista hänen tyyliinsä.
taas pukeutuu nuorekkaasti MUTTA tyylikkäästi, ei näytä "hirviö mummolta teinikuteissa". Näytti esim. todella "vanhalta" joskus 80-luvulla vert. nykyään, vaikka nyt tietenkin vanhempi mitä tuolloin (ja tarkoitan nyt sitä miten hiukset/vaatteet vanhentavat/nuorentavat).
Esim. Cher ja Aira Samulin taas esimerkkejä mummoikäisistä joista puuttuu se _tyylikkyys_ mitä Koivuniemellä on. Ja nyt en puhu klassisesta "Jackie Kennedy" tyylikkyydestä, vaan siitä että nk. aikuinen nainen on ikäistää nuoremman näköinen/oloinen mutta kuitenkin tyylikäs. Ja tämä ei toteudu jos on ikää 55-v ja päällä vaaleanpunainen napapaita ja lyhyt minari, huulissa vaaleanpinkkiä huulikiiltoa, päässä yliblondatut hiukset kera pidennysten ja kainalossa joku "playboy-pupu"laukku.
Tyylikkäällä, mutta nuorekkaalla ei ole liian paljastavia vaatteita, nuorekuutta saadaan esim. asusteilla (korut, vyöt, huivit, laukut) ja oleellista on myös se vaatteet&asusteet ovat laadukkaita, eivät mitään rimpuloita. Pillifarkut toimivat esim. Koivuniemellä hyvin, koska hän osaa yhdistää ne oikeanlaisiin vaatteisiin. Tosin hänellähän on hyvä stailisti, monella iskelmätähdellä ei ole (esim. Anne Mattilalla tuskin on;)
Elähtänyt pubiruusu. Keskikohta pahasti turvoksissa, pömppömaha. Olisiko maksakirroosi. Meikit aina poskilla. Suu auki, muka seksikkäästi. Kammottava.
Työskentelen lentoemäntänä ja olen nähnyt Paulan livenä läheltä. Näytti jo vuosia sitten aika kamalalta. Sellainen tikku vartalo laiha kuin mikä ja naama ihan vanhan naisen naama. Ei ollut kyllä mitään karismaa. Kuvia voidaan muokata, totuus on sitten toinen livenä.
Minusta Paula Koivuniemi on todella upea, karismaattinen ja kaunis, naisellinen nainen