Kaveri soitti ja kertoi, että mieheni on baarissa jonkun naisen kanssa
Mulle mies sanoi menevänsä tänään isänsä luokse yöksi. Me mennään aamulla perästä.
Mitä vittua?
Kommentit (14)
ja kysy mitä hän mahtaa juuri nyt puuhailla.
ja kuinka hyvä kaveri tämä kaverisi on...??
lastenvahdiksi ja lähtisin käymään siellä baarissa. Ois kiva nähdä mitä ukko selittää
ett ottaa kuvan..
Ja lähetä sen miehelle siell isän luona...sitten vaa kyselet sen isältä ett mites viikonloppu on menny...teittekö mitään erikoista...
et saa muita todisteita niin miehesi ihan taatusti kirkkain silmin väittää, että kaverisi on vaan erehtynyt. Mitä taas on vaikea uskoa, jos kaverisi on tavannut miehesi yli kolme kertaa.
niin miehellä on parasta olla asiaan hyvä selitys huomenaamuna.
Paitsi jos kuvat on sellasia ettei edes tarvitse selitellä.
sille kaverille että ottaa kuvia. Tai käy tervehtimässä miestä.
kun on kyseessä tälläinen "hätätilanne"
se teki sen naisen kanssa, jutteli kaveriporukassa vai lähenteli?
ex-mies sanoi lähtevänsä baariin siskonsa kanssa.
soitin jossain vaiheessa iltaa, että sauna valmis ja voitte tulla löylyyn. mies sanoi tulevansa kohta.
meni muutama tunti ja soitin uudelleen, että tarvitseeko kyytiä, tulisin hakemaan. luuli lyövänsä luurin korvaan, mutta linja aukesikin. touhusi vieraan naisen kanssa. kuuntelin puoli tuntia sitä touhuilua ja sen jälkeen lensi miehen kamat pihalle.
olin tietoinen pettämisestä jo aikaisemmin, mutta silloinpa sain itse kuulla ja varmistuksen. enää ei purru selitykset, että "oot päästäs vialla", "oot mielisauras". se oli heipat sitten heti.
narauta, jos mahdollisuus.
voisivatko kuuluttaa miehesi puhelimeen.
Tai soita miehen isälle ja pyydä miestä puhelimeen.
Ei vaan, kurja juttu, jos se on totta.