Mies haluaa erota :(
Mieheni on kolmekymppinen ja itse olen 23-vuotias. Meillä on 1½ vuotias lapsi ja yhteistä elämää takana vasta kolmisen vuotta. Nyt viikko sitten mieheni ilmoitti minulle että ei enää rakasta minua ja että suhteemme on pystyyn kuollut, mikään ei tunnu miltään ja kaikki on aina vaan samaa.
Olen aivan ymmälläni sillä en voi uskoa että mieheni tosiaan haluaa eron vaikka meillä on pieni lapsi. En voi myöskään uskoa että rakkaus voi noin vain yhtäkkiä loppua, vai voiko se? Olen etsimässä asutoa itselleni ja lapsellemme ja toivonkin pääseväni muuttamaan pian sillä läsnäoloni saa selvästi mieheni ärsyyntymään. Hän hermostuu nykyään pikkuasioista eikä kestä lapsemme itkua ja suuttuu herkästi jos haluan keskustella erosta ja muista asioista. Jos olen kotona niin mies on jossain liikenteessä koko ajan, suostuu olemaan kotona vain silloin jos minä olen jossain.Mies ei myöskään halua puha eroasta, eikä kestä jos itken asian takia. Toisinaan viheltelee ja lauleskelee yli-iloisena aivan kuin mitään hätää ei olisi, eikä myöskään näytä yhtään surevan eroamme eikä sitä että lapsemme ja minä muutamme pois.Ilmoitti että jatkossa haluaa olla kanssani tekemisissä vain lapseemme liittyvissä asioissa. On kiukkuinen, hermostunut, ahdistunut, väsynyt, tiuskii minulle ja lapselle. Onkohan miehellni joku toinen vai onko tämä vain jokin ikäkriisi?
Kommentit (25)
että sillä on joku toinen.
hyvä vaan,kun pääset tommosesta eroon! onneksi et tuhlannut elämääsi moiseen ton kaemmin,ja oot vielä nuori!
ainoa vaihtoehto missä on voinut jonkun tavata on työpaikalla sillä ei ennen tätä vapaa ajallaan käynyt juuri missään, tai jos kävi niin todella harvoin.
Kävin neuvolassa juttelemassa ja th sanoi että kaiken kertomani jälkeen hän epäilisi myöskin että kyseessä on toinen nainen. Olen kysynyt sitä mieheltäni ja myös hänen vanhempansa ovat kysyneet mutta kieltää kaiken.Mutta tuskimpa viitsisin itsekään myöntää jos olisin jättämässä perheeni jonkun sutturan takia.ap
Mies ei jätä perhettään ellei ole uutta naista ottamassa huomaansa.
Ja joo, mullekin kävi niin. Mutta onneksi olin nuori, alle kolmekymppinen. Löysin sitten kunnollisen miehen, jonka kanssa tätä elämää nyt sitten rakennetaan jo kymmenettä vuotta.
Lähde lapsen kanssa, pyydä apua, itke ja sure, se menee kyllä ohitse.
Arki astuu sisään ja ruoho alkaa näyttää vihreämmältä aidan toisella puolella.
Pidempi tutustumisaika ennen lapsen tekoa seuraavassa suhteessa!
jatkaa,mua "lohdutti" aikanaa kun ukko jätti mut pienten lasten kanssa (olin vuoden sillon vanhempi kuin sinä) sanonta; mitäs paskalla,ku ei ole peltooka!
mutta et tee sillä tiedolla mitään. Nyt vaan kohti uusia tuulia, niin vaikeata kuin se onkin. Tsemppiä!
että pääsisin muuttamaan..esim. auta etsimään asuntoa. Toisinaan saattaa soitella ihan kuin hyvinä aikaoina ja kysellä mitä tarvitsee kaupasta.
Onkohan mahdollista että mieheni ei siksi ole surulinen ja järkyttynyt erostamme koska tietää että kun minä ja lapsi suljemme oven niin uusi nainen on jo valmiina jonossa eikä joudu olemaan yksin.ap
viettää suurimman osan ajastaan sen toisen naisen luona, jos ei kerran kotona voi teidän kanssa samaan aikaan olla. Joku sen päätä kääntää teitä vastaan.
Sanoisin, että normaalissa erotilanteessa ilman toista naista itkettäisiin ja surtaisiin yhdessä, puhuttaisiin, oltaisiin lähekkäin ja yleensä kuvioihin kuuluu muös se eroseksi.
Silloin, kun erotaan vihassa ja kiukussa, pettämisen tms. takia, niin toisen naamaa ei halua nähdä ollenkaan, ja haluaa vaan nopeasti päästä eroon.
Mies on kyllä joskus puoliksi leikillään sanonut olevansa masentunut, eikä jaksa urheilla tai huolehtia itsestään, mutta en ole siihe sen kummemmim kiinnittänyt huomiota.ap
sun mies on masentunut.
vaikka itse olisin siinä tilanteessa että tunteeni olisivat kuolleet ja haluaisin eron niin olisin silti surullinen yhteisen elämän ja yhteisten haaveiden menettämisestä.
Lisäksi mies on nyt ihan viime päivinä käynyt kauheasti vaatekaupoilla ostelemassa uusia vaatteita vaikka tähän asti osti uusia vain jos oli tarve. Vaikka ei se mitään muuttaisikaan niin haluaisin silti tietää jos joku toinen on jo kuvoissa.ap
viettää suurimman osan ajastaan sen toisen naisen luona, jos ei kerran kotona voi teidän kanssa samaan aikaan olla. Joku sen päätä kääntää teitä vastaan.
Sanoisin, että normaalissa erotilanteessa ilman toista naista itkettäisiin ja surtaisiin yhdessä, puhuttaisiin, oltaisiin lähekkäin ja yleensä kuvioihin kuuluu muös se eroseksi.
Silloin, kun erotaan vihassa ja kiukussa, pettämisen tms. takia, niin toisen naamaa ei halua nähdä ollenkaan, ja haluaa vaan nopeasti päästä eroon.
voi olla kanssani samaan aikaan samassa tilassa?
ap
Miksi äijä ei ite muuta pois? Onko se sen omistuskämppä?
voi olla kanssani samaan aikaan samassa tilassa? ap
varmasti.johan toi vaatteiden ostokin kertoo,että sillä on joku toinen!
mun ex käyttäyty ihan samallalailla ei halunnut olla samassa huoneessa mun kaa, mut kun nähtiin muuten oli tosi ilonen ja huoleton, ilmoitti muuttaessaan et soittelee lapsen tapaamisista sun muista ei ikinä soittanu, kaks viikkoa muuttonsa jälkeen meni sen "toisen naisen" kaa kihloihin ja äsken saivat lapsen ja menivät naimisiin... Harmittaa että lapseni jäi ilman isää, mutta kyseistä miestä en kaipaa yhtään koska niin kylmästi suhtautu meidän eroon eikä sen kummemmin selitelly, nyt elämä hymyilee minulla aivan ihan mies ja lapsella hieno miehen malli.
Arki astuu sisään ja ruoho alkaa näyttää vihreämmältä aidan toisella puolella. Pidempi tutustumisaika ennen lapsen tekoa seuraavassa suhteessa!
Ja ensim haluan sanoa, että pitkäkään tutustumisaika jos on mies, joka ei osaa ilmaista tunteitaan ja ajatuksiaan. On monet jättäneet vaimonsa 20:kin vuoden jälkeen. Eli turha syyllistää ap:tä.
Mun mies oli juuri tuollainen. Tiuski ja oli kiukkunen. Yritin ymmärtää ja olin huolissani, epäilin masennusta jne. Mutta sinä et voi tehdä mitään, jos toinen ei halua jatkaa.
Itse olin 35 v kun ero tuli, ja elämä maistuu nykyään kun erosta on vasta vuosi. Sillä ei loppujen lopuksi ole väliä, onko miehelläsi toinen nainen. Mies on kykenemätön ajattelemaan epäitsekkäästi ja elämään normiarkea. Toisen naisen matkaan on silloin helpompi lähteä.
Jatka elämääsi pää pystyssä, tulet vielä nauttimaan elämästä, vaikka tällä hetkellä se tuntuu kaatuvan päälle. Yrittäkää järjestää lasten tapaaminen tasapuolisesti.
Suostuisiko miehesi keskustelemaan ammattiauttajan kanssa?
jos olisi kyse jostain itseni ikäisetä miehestä niin voisi odotaa tälläsistä vastuutonta käytöstä :(ap
olen kuullut monia vastaavia tarinoita 30- ja 40-v miehistä :(
Ukollasi on toinen nainen.