Mies haluaa erota :(
Mieheni on kolmekymppinen ja itse olen 23-vuotias. Meillä on 1½ vuotias lapsi ja yhteistä elämää takana vasta kolmisen vuotta. Nyt viikko sitten mieheni ilmoitti minulle että ei enää rakasta minua ja että suhteemme on pystyyn kuollut, mikään ei tunnu miltään ja kaikki on aina vaan samaa.
Olen aivan ymmälläni sillä en voi uskoa että mieheni tosiaan haluaa eron vaikka meillä on pieni lapsi. En voi myöskään uskoa että rakkaus voi noin vain yhtäkkiä loppua, vai voiko se? Olen etsimässä asutoa itselleni ja lapsellemme ja toivonkin pääseväni muuttamaan pian sillä läsnäoloni saa selvästi mieheni ärsyyntymään. Hän hermostuu nykyään pikkuasioista eikä kestä lapsemme itkua ja suuttuu herkästi jos haluan keskustella erosta ja muista asioista. Jos olen kotona niin mies on jossain liikenteessä koko ajan, suostuu olemaan kotona vain silloin jos minä olen jossain.Mies ei myöskään halua puha eroasta, eikä kestä jos itken asian takia. Toisinaan viheltelee ja lauleskelee yli-iloisena aivan kuin mitään hätää ei olisi, eikä myöskään näytä yhtään surevan eroamme eikä sitä että lapsemme ja minä muutamme pois.Ilmoitti että jatkossa haluaa olla kanssani tekemisissä vain lapseemme liittyvissä asioissa. On kiukkuinen, hermostunut, ahdistunut, väsynyt, tiuskii minulle ja lapselle. Onkohan miehellni joku toinen vai onko tämä vain jokin ikäkriisi?
Kommentit (25)
omakotitalon ostosta ja asuntoja netistä katselimmekin yhdessä. kertoi suunnitelmistamme myös vanhemmilleen. En voi käsisttää että mieli voin muuttua yhtäkkiä täysin toiseen suuntaan :(ap
Mutt, kun luin teksitisi niin esimmäinen ja ainut asia tuli mieleen, "toinen nainen" Ja tämä viimeinen viestitsi, "kuukausi sitten sunniteltiin ok talon hakkimista" Ja nyt tilanne tämä.. niin no vain toinen nainen saa aikaan noin nopeat raktiot..
Valitettavasti, olen sitämieltä että hyvä kun pääset tässä vaiheessa eroon, eikä kun olet 40v.. rankkaa,mutta pärjäät kyllä. Kysy siltä ukolta suoraan onko toinen.
Näät varmaan paljon rektiostakin mikä on homman nimi.
että hänellä on toinen. vastauksia on tullut että "millä ajalla olisin ehtinyt jonkun toisen hankkimaan" "joo miulla on kymmennen toista naista"tms tms.ap
niin mies sanoo muka miettineensä eroa jo pitkään.olen ollut surullinen senkin takia että usein kun olemme riidelleet ja ottaneet pahasti yhteen olen sanonut miehelleni että haluan erota ja olen hänen kanssaan vain lapsemme takia :( enkä todellakaan ole tarkoittanut sanomiani asioita mutta riita tilanteessa tulee usein sanottua mitä sylki suhun tuo:(ap
neuvolan parisuhdeterapeutin kanssa niin tiuski vain että hänen ei ole pakko puhua kellekään ja että nämä asiat ei edes kuulu muille.
meillä on ollut kyllä vaikeaa ja olemme riidelleet mutta olin aina luullut sen olevan normaalia lapsiperheessä jossa pieni lapsi ja huonosti nukuttuja öitä ja purin vain hammasta ja odottelin parempia aikoja. Harmittaa että ainoastaan meistä kahdesta minä olin se joka kokee lapsen tuoman vastuun niin suurena että se sitoisi meidät yhteen niin tiukasti että mitkään vastoinkäymiset eivät sitä voisi kaataa. Ilmeisesti melko lapsellista ajatella niin :(ap