Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ej sikke lej & Småfolk: kalliita ja huonolaatuisia?

Vierailija
13.11.2010 |

Oon pettyny noihin merkkeihin. Ej sikke lejn kalliissa froteehousuissa on paljon langannousuja jo ekan pesun jälkeen. Småfolkin paidat haalistuu pesussa vaikka hintaa on lähemmäs kolmekymppiä!

Harmi, koska kivannäköisiä vaatteita ovat.

Maxomorralla on vähän edullisempaa ja mielestäni laatukin kohdallaan. Moonkids myös hyvä.

Onko mielipiteitä näistä merkeistä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon kyllä ollut tyytyväinen. Ei saumankiertoa, vain hiukan haalistumista ja napakoita edelleen. Tosin, en ihan hirveästi pue niitä, kun retro tulee korvistakin ulos...

Vierailija
2/13 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kk vanhan småfolk-haalarin haalistumista. Ihan kauhtuneeksi mennyt. Katvigin haalari on ollut ihan loistava, mutta niitä myydään vain harvoissa paikoissa mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on småfolkin haalarit pysyneet hyvinä, vaikka käytän lapsellani paljo. Ainoa miinus on 30 lämpötila pesussa.

Vierailija
4/13 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos olet pessyt 40 asteessa, niin haalistuminen voi johtua siitäkin :(

Vierailija
5/13 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika surkeaa, jos lasten vaatteita ei voi pestä yli 30 asteessa!

Kutsun sitä huonoksi laaduksi.

Vierailija
6/13 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aika paljon småfolkin paitoja. Ensimmäiset ostin 3 vuotta sitten ja niitä on pesty ja käytetty jatkuvasti ja ovat säilyneet tosi hyvinä. Muutamassa uudemmassa haalistui värit parin pesun jlk. Olen huomannut, että varsinkin tumma sininen ja ruskea väri haalistuvat nopeasti.

Vierailija
7/13 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole huomannut, että haalistuisivat. Muutenkin pidän hyvälaatuisina, pysyvät suorina jne.

aika surkeaa, jos lasten vaatteita ei voi pestä yli 30 asteessa! Kutsun sitä huonoksi laaduksi.

Vierailija
8/13 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jos toisella lapsella käytössä, välillä pese 40 asteessa, välillä 30, ei ole haalistunut eikä edes nyppyyntynyt.

Vierailija
9/13 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyppyyntymistä ja haalistumista.

Vierailija
10/13 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyppyyntymistä ja haalistumista.

Ej sikke lej sukkahousut ekan päivän jälkeen nypyllä,ei edes pesty ja småfolk paita haalistui.Ihan oikein pestiin ja color pesuaineella.

Vierailija
11/13 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

modaali-trikoopaita on ollut tosi hyvä, kestää 40 asteen pesun, nurinpäin kun pesee. Heillä on puuvillatrikoota myös, joten voi olla että ne eivät ole niin hyviä...?

Molemmissa merkeissä hihat on melko pitkät, mutta toisaalta kun on hoikka taapero niin sama paita sopii tosi pitkään.

Kieltämättä hinta-laatusuhde ei ole yhtään sen kummempi kuin esim. Lindexin vaatteissa, mutta design ehkä kivempi...

Vierailija
12/13 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, olen siinä samaa mieltä ettei tahroja välttämättä saa pois 30 asteessa, ainakin vaalea-tumma-väriyhdistelmissä voi tulla ongelmia.... Eli tyhmältä tuntuu tuo 30 asteen pesu. Onneksi esim. PoPin ja Lindexin vaatteissa on 60 asteen pesu, ja omalla vastuulla saa toki pestä asteessa kuin asteessa.

Itse veisin pokkana takaisin liikkeeseen jos suht arvokas vaate heti ekassa käytössä menis huonoksi!!!

Vierailija
13/13 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Småfolk on parempi laatu kun mini rodini!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä