Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ostatte miehellenne isänpäivälahjan, mitä mietinnässä?

Vierailija
12.11.2010 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leuanvetotangon. =) Sitä itse toivoi ja pyysi.

Vierailija
2/20 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee lenkille kylmemmilläkin loskaisilla ilmoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deodorantin, suihkugeelin, parit bokserit ja suklaata. Poika toi päiväkodissa tehdyn piparkakkurasian ja kortin. Lisäksi saa paljon suukkoja ja halauksia, kunhan tulee ensin työvuorostaan ;)

Vierailija
4/20 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deodorantin, suihkugeelin, parit bokserit ja suklaata. Poika toi päiväkodissa tehdyn piparkakkurasian ja kortin. Lisäksi saa paljon suukkoja ja halauksia, kunhan tulee ensin työvuorostaan ;)

Ostin arpapaketin, isot rahat tulossa. :D

Vierailija
5/20 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänpäivä vs Äitienpäivä.

Koska isänpäivä on yksikössä ja maassamme on edelleen valtion uskonto. Oletan tuon Isän viittaavan Jumalaan ja unohdan ateistina koko juhlan.

Vierailija
6/20 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/20 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opiskelen ja mies on koti-isänä lapsia hoitamassa (nuorin vajaan vuoden) ja tottaihmeessä häntä juhlitaan ja hemmotellaan isänpäivänä.

Lapsena juhlittiin isänpäivää kotona ja tehtiin siskon ja veljen kanssa aina iskälle "yllätys", kun tuli töistä. Leivottiin itse joku kuivakakku ja koristeltiin koti. Äiti ei välittäny viettää isänpäivää, mutta meille se oli tärkeää, että saatiin kiittää isää isänpäivänä ja äitiä äitienpäivänä. Lahja oli luokkaa uusi deodorantti tms. Ja ikää meil oli: itse olin koulussa jo ja pikkusisarukset oli sitte pienempiä. Sisko ihan vauva ja silti konttaili perässä ja tykkäsi touhuta meijän kanssa.

Vierailija
8/20 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kontalleni, notkistan selkäni kissamaisesti ja levitän pakarani anaalista yhdyntää varten. Siinä lahja, ja tätä kakkosta ukko saa vain kerran vuodessa, vaikka kinuaa sitä jatkuvasti.

Vierailija
9/20 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja arvokasta viskiä.

Vierailija
10/20 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä jotain hyvää syömistä. POika (2½v) on askarrellut kerhossa jonkun ihmeellisen kynätelineen tms. :D En ole ihan varma mikä se on, joku muovailtu möykky jossa on reikiä ;)

Olen viimeisilläni raskaana, nyt ei vaan oikein jaksa panostaa. Aikaisemmin on ollut kieltämättä paremmat lahjat, olen leiponut aina jonkun ihanan kakun ja tehnyt hyvää ruokaa - nyt ajattelin selvitä mahd. vähällä stressillä.

Vierailija
11/20 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hyvästä miehetkin jonkun isänpäivän ansaitsee???

Vierailija
12/20 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan kun tarvii sellaisen

Vierailija
13/20 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää niistä kovasti=)

Vierailija
14/20 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lempisuklaata (daim) ja viihdettä (Pacific-boxin)

Vierailija
15/20 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon lapset saa taiteilla kädenjälkiä. Suklaata lisäksi kun sitä rakastaa.

Vierailija
16/20 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä toivoi. Lapsi askarrellut jotain salaista päiväkodissa ja isänpäivälounaan tarjoan huomenna. Kummipojan synttäreillä saadaan sit kakkua :)

Vierailija
17/20 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen vanhanaikainen hamemalli

Vierailija
18/20 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää käydä, mutta ei tule kyllä itse ostaneeksi.

Vierailija
19/20 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Fingerpori-seinäkalenterin ensi vuodelle. Lisäksi tehtiin taaperon kanssa kerhossa kortti ja tänään leivotaan kakku.

Vierailija
20/20 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toi arpapaketti. Todellinen WT-lahja.

Sen sijaan tuo edellinen eli suukot ja haluakset kera pienten muistamisten on kyllä ihana!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän