Te jotka ostatte miehellenne isänpäivälahjan, mitä mietinnässä?
Kommentit (20)
Pääsee lenkille kylmemmilläkin loskaisilla ilmoilla.
Deodorantin, suihkugeelin, parit bokserit ja suklaata. Poika toi päiväkodissa tehdyn piparkakkurasian ja kortin. Lisäksi saa paljon suukkoja ja halauksia, kunhan tulee ensin työvuorostaan ;)
Deodorantin, suihkugeelin, parit bokserit ja suklaata. Poika toi päiväkodissa tehdyn piparkakkurasian ja kortin. Lisäksi saa paljon suukkoja ja halauksia, kunhan tulee ensin työvuorostaan ;)
Ostin arpapaketin, isot rahat tulossa. :D
Isänpäivä vs Äitienpäivä.
Koska isänpäivä on yksikössä ja maassamme on edelleen valtion uskonto. Oletan tuon Isän viittaavan Jumalaan ja unohdan ateistina koko juhlan.
Itse opiskelen ja mies on koti-isänä lapsia hoitamassa (nuorin vajaan vuoden) ja tottaihmeessä häntä juhlitaan ja hemmotellaan isänpäivänä.
Lapsena juhlittiin isänpäivää kotona ja tehtiin siskon ja veljen kanssa aina iskälle "yllätys", kun tuli töistä. Leivottiin itse joku kuivakakku ja koristeltiin koti. Äiti ei välittäny viettää isänpäivää, mutta meille se oli tärkeää, että saatiin kiittää isää isänpäivänä ja äitiä äitienpäivänä. Lahja oli luokkaa uusi deodorantti tms. Ja ikää meil oli: itse olin koulussa jo ja pikkusisarukset oli sitte pienempiä. Sisko ihan vauva ja silti konttaili perässä ja tykkäsi touhuta meijän kanssa.
Menen kontalleni, notkistan selkäni kissamaisesti ja levitän pakarani anaalista yhdyntää varten. Siinä lahja, ja tätä kakkosta ukko saa vain kerran vuodessa, vaikka kinuaa sitä jatkuvasti.
sekä jotain hyvää syömistä. POika (2½v) on askarrellut kerhossa jonkun ihmeellisen kynätelineen tms. :D En ole ihan varma mikä se on, joku muovailtu möykky jossa on reikiä ;)
Olen viimeisilläni raskaana, nyt ei vaan oikein jaksa panostaa. Aikaisemmin on ollut kieltämättä paremmat lahjat, olen leiponut aina jonkun ihanan kakun ja tehnyt hyvää ruokaa - nyt ajattelin selvitä mahd. vähällä stressillä.
Mistä hyvästä miehetkin jonkun isänpäivän ansaitsee???
lempisuklaata (daim) ja viihdettä (Pacific-boxin)
johon lapset saa taiteilla kädenjälkiä. Suklaata lisäksi kun sitä rakastaa.
Sitä toivoi. Lapsi askarrellut jotain salaista päiväkodissa ja isänpäivälounaan tarjoan huomenna. Kummipojan synttäreillä saadaan sit kakkua :)
Semmonen vanhanaikainen hamemalli
Tykkää käydä, mutta ei tule kyllä itse ostaneeksi.
ja Fingerpori-seinäkalenterin ensi vuodelle. Lisäksi tehtiin taaperon kanssa kerhossa kortti ja tänään leivotaan kakku.
Siis toi arpapaketti. Todellinen WT-lahja.
Sen sijaan tuo edellinen eli suukot ja haluakset kera pienten muistamisten on kyllä ihana!!
leuanvetotangon. =) Sitä itse toivoi ja pyysi.