Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ristiäisten tarjoilut

Vierailija
12.11.2010 |

Vihreä salaatti

Kinkkupastasalaatti

Broileripiirakka

Kasvispiirakka

Lihapullat

Täytekakku

Hyydykekakku

Keksit

Mitä vois lisätä taikka ottaa pois?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä salaatti Kinkkupastasalaatti Broileripiirakka Kasvispiirakka Lihapullat Täytekakku Hyydykekakku Keksit Mitä vois lisätä taikka ottaa pois?

Unohdin vielä että tähän on tulossa lisänä kinkku ja lohivoilepäkakut. Onkohan tässä jo nyt sitten ihan liikaa? Ja unohdin myös maustekakun, marengit ja vaahtokarkit. Kasteen jälkeen fresita maljat. Pullaa en aio tehdä. Eiköhän noissa piirakoissa, kakuissa ja salaateissa jo ole ihan tarpeeksi minulle tekemistä.

Vierailija
22/28 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida voileipäkakku-asiaa. Oon itse 29v, ja tehnyt pitopalvelukeikkaa kymmenisen vuotta. Poikkeuksetta voileipäkakku on vetonaula nro 1. Jos se on out jossain pääkaupunkiseudulla, mene ja tiedä.. Muista tarjottavista päättelisin, että kyseessä on kahvikestit. Siihen EI sovi salaatit, vaikka tämä tuntuu kyllä olevan trendi. Huomaa sitten laittaa salaattilautaset ja ainakin haarukat! Kakkulautanen ja kahvilusikka + salaatti..naurettavaa. Lihapullia syö tosiaan kaikki. Tee ne itse, cocktailpiirakat voi aivan hyvin ostaa raakapakasteena.

Ja viimeisenä: ALKUMALJAT EIVÄT KUULU KASTEJUHLAAN!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa karsealta. Inhoan löllyjä hyydykkeitä. Mieluummin pullapitkoa/korvapuusteja/maustekakkua sen tilalle.

Vierailija
24/28 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmin ap:n lista.

suurin osa mulle.. Mihin nuo lihapullatkin on tarkoitettu? Meidän menyy tulee olemaan:

Voileipäkakut, sekä liha-että kala

coctailpiirakat ja munavoi

2 erilaista täytekakkua

keksejä ja pullaa

Pienet juhlat, sen takia vähäinen tarjoilu. Mitään en lisää enkä ota pois...

Tää nyt oli vaan mun mielipide, kun sellaisen kerta halusit.. Mutta siis kysymykseesi: lisäisin pullan tuohon litaniaasi. Ja poistaisin lihapullat, vihreän salaatin ja kasvispiirakan. Ainakin.

Vierailija
25/28 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pullaa ja kakkua saa kotonakin.

kuulostaa karsealta. Inhoan löllyjä hyydykkeitä. Mieluummin pullapitkoa/korvapuusteja/maustekakkua sen tilalle.

Vierailija
26/28 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskimmat ristiäiset ovat oleet tanskalais-suomalaisten sukulaistemme lasten ristiäiset (usean siis). Alkumaljat, toki. Skumppaa salaattien ja voileipien kera. Myöhemmin kahvia aj kakkua.

Pakko kommentoida voileipäkakku-asiaa. Oon itse 29v, ja tehnyt pitopalvelukeikkaa kymmenisen vuotta. Poikkeuksetta voileipäkakku on vetonaula nro 1. Jos se on out jossain pääkaupunkiseudulla, mene ja tiedä.. Muista tarjottavista päättelisin, että kyseessä on kahvikestit. Siihen EI sovi salaatit, vaikka tämä tuntuu kyllä olevan trendi. Huomaa sitten laittaa salaattilautaset ja ainakin haarukat! Kakkulautanen ja kahvilusikka + salaatti..naurettavaa. Lihapullia syö tosiaan kaikki. Tee ne itse, cocktailpiirakat voi aivan hyvin ostaa raakapakasteena.

Ja viimeisenä: ALKUMALJAT EIVÄT KUULU KASTEJUHLAAN!!!!!

Vierailija
27/28 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholia!!!

Vierailija
28/28 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolaiset:

-vihreä salaatti / pastasalaatti

omavalintaisesti salaatteihin täytteeksi feta, tonnikala, kana, oliivi, artisokka, leipäkuutiot

-nakkipullat (prinssinakki ja juustoa käärittynä lehtitaikinaan, varma hitti!)

-suolasiikaleipäset (suupalan kokoinen kalaleipä)

-lihariisipasteijat

-lehtitaikinayllätys ( pallerot halkaistuna kahtia ja täytteenä meetwursti, valk.sip.majoneesi ja rucola, vieraiden suosikki )

-cocktailpiirakat ja munavoi ( toimii aina. :) )

-juustotarjotin neljällä juustolla

-savulohipiiras

Makeat:

-juustokakku

-täytekakku

-banaanikuivakakku

-mokkapalat

-tuulihatut

Maljoina joimme kuplivaa punaviiniä. :)

Sisarukseni auttoivat todella paljon ruokien kanssa, itse tehtynä en usko menuun olevan mahdollista.