Ristiäisten tarjoilut
Vihreä salaatti
Kinkkupastasalaatti
Broileripiirakka
Kasvispiirakka
Lihapullat
Täytekakku
Hyydykekakku
Keksit
Mitä vois lisätä taikka ottaa pois?
Kommentit (28)
Pakko kommentoida voileipäkakku-asiaa. Oon itse 29v, ja tehnyt pitopalvelukeikkaa kymmenisen vuotta. Poikkeuksetta voileipäkakku on vetonaula nro 1. Jos se on out jossain pääkaupunkiseudulla, mene ja tiedä.. Muista tarjottavista päättelisin, että kyseessä on kahvikestit. Siihen EI sovi salaatit, vaikka tämä tuntuu kyllä olevan trendi. Huomaa sitten laittaa salaattilautaset ja ainakin haarukat! Kakkulautanen ja kahvilusikka + salaatti..naurettavaa. Lihapullia syö tosiaan kaikki. Tee ne itse, cocktailpiirakat voi aivan hyvin ostaa raakapakasteena.
Ja viimeisenä: ALKUMALJAT EIVÄT KUULU KASTEJUHLAAN!!!!!
kuulostaa karsealta. Inhoan löllyjä hyydykkeitä. Mieluummin pullapitkoa/korvapuusteja/maustekakkua sen tilalle.
paremmin ap:n lista.
suurin osa mulle.. Mihin nuo lihapullatkin on tarkoitettu? Meidän menyy tulee olemaan:
Voileipäkakut, sekä liha-että kala
coctailpiirakat ja munavoi
2 erilaista täytekakkua
keksejä ja pullaaPienet juhlat, sen takia vähäinen tarjoilu. Mitään en lisää enkä ota pois...
Tää nyt oli vaan mun mielipide, kun sellaisen kerta halusit.. Mutta siis kysymykseesi: lisäisin pullan tuohon litaniaasi. Ja poistaisin lihapullat, vihreän salaatin ja kasvispiirakan. Ainakin.
kun pullaa ja kakkua saa kotonakin.
kuulostaa karsealta. Inhoan löllyjä hyydykkeitä. Mieluummin pullapitkoa/korvapuusteja/maustekakkua sen tilalle.
hauskimmat ristiäiset ovat oleet tanskalais-suomalaisten sukulaistemme lasten ristiäiset (usean siis). Alkumaljat, toki. Skumppaa salaattien ja voileipien kera. Myöhemmin kahvia aj kakkua.
Pakko kommentoida voileipäkakku-asiaa. Oon itse 29v, ja tehnyt pitopalvelukeikkaa kymmenisen vuotta. Poikkeuksetta voileipäkakku on vetonaula nro 1. Jos se on out jossain pääkaupunkiseudulla, mene ja tiedä.. Muista tarjottavista päättelisin, että kyseessä on kahvikestit. Siihen EI sovi salaatit, vaikka tämä tuntuu kyllä olevan trendi. Huomaa sitten laittaa salaattilautaset ja ainakin haarukat! Kakkulautanen ja kahvilusikka + salaatti..naurettavaa. Lihapullia syö tosiaan kaikki. Tee ne itse, cocktailpiirakat voi aivan hyvin ostaa raakapakasteena.
Ja viimeisenä: ALKUMALJAT EIVÄT KUULU KASTEJUHLAAN!!!!!
Suolaiset:
-vihreä salaatti / pastasalaatti
omavalintaisesti salaatteihin täytteeksi feta, tonnikala, kana, oliivi, artisokka, leipäkuutiot
-nakkipullat (prinssinakki ja juustoa käärittynä lehtitaikinaan, varma hitti!)
-suolasiikaleipäset (suupalan kokoinen kalaleipä)
-lihariisipasteijat
-lehtitaikinayllätys ( pallerot halkaistuna kahtia ja täytteenä meetwursti, valk.sip.majoneesi ja rucola, vieraiden suosikki )
-cocktailpiirakat ja munavoi ( toimii aina. :) )
-juustotarjotin neljällä juustolla
-savulohipiiras
Makeat:
-juustokakku
-täytekakku
-banaanikuivakakku
-mokkapalat
-tuulihatut
Maljoina joimme kuplivaa punaviiniä. :)
Sisarukseni auttoivat todella paljon ruokien kanssa, itse tehtynä en usko menuun olevan mahdollista.
Unohdin vielä että tähän on tulossa lisänä kinkku ja lohivoilepäkakut. Onkohan tässä jo nyt sitten ihan liikaa? Ja unohdin myös maustekakun, marengit ja vaahtokarkit. Kasteen jälkeen fresita maljat. Pullaa en aio tehdä. Eiköhän noissa piirakoissa, kakuissa ja salaateissa jo ole ihan tarpeeksi minulle tekemistä.